Lars kan nog steeds wel volgens mij, is gewoon een lui varken.quote:
Afgelopen jaar dus?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:41 schreef PzKpfw het volgende:
Deze plaat zo vaak geluisterd in wat de wat minder hoopvolle tijden.
Choreografie hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 21:41 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
In tegenstelling tot velen hier heb ik me nooit zo druk gemaakt om de nummer 1 van dit jaar.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Janken van de dramatische nummer 1.
Gezelligquote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik me morgenavond niet op het laatste moment té ellendig en alleen ga voelen en toch toevlucht ga zoeken bij m'n zus, dan ga ik met jullie half huilend het nieuwe jaar in.
Mijn favoriet is absoluut and justice for all, met de titelsong ook als mijn favoriete plaat va nzequote:Op woensdag 30 december 2020 21:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kan iemand me misschien tips geven voor goede Metallica-platen?
Kan ik er volgend jaar naar luisteren
Ik wel maar dat heeft ze wel, N&S is een uitschieter en zij heeft wat minder moeite met popliedjes dan ik en wat meer moeite met vage muziek dan ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe belangrijk vind jij t dat je vriendin een beetje muzieksmaak heeft? Ik vind dat stiekem toch best wel belangrijk
Ik ook niet, luister dan toch zelden serieus.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
In tegenstelling tot velen hier heb ik me nooit zo druk gemaakt om de nummer 1 van dit jaar.
Yes, alleen dat slopen aan het eind van optredens was altijd een beetje onnodig en zondequote:
Precies. Ik vind het niet eens zoveel minder dan Bohemian of dat nummer van de Eaglesquote:Op woensdag 30 december 2020 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
In tegenstelling tot velen hier heb ik me nooit zo druk gemaakt om de nummer 1 van dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |