Als ik me morgenavond niet op het laatste moment té ellendig en alleen ga voelen en toch toevlucht ga zoeken bij m'n zus, dan ga ik met jullie half huilend het nieuwe jaar in.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oudjaarsmiddag gaat altijd ontzettend hard en ik denk dat er wat meer thuisblijvers zullen zijn dus ik verwacht dat morgenavond harder gaat dan normaal.
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef Isorden het volgende:
Gelukkig, deze week nog een keer de 1000 posts aangetikt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Allebei in het bovenste kwart van de Mex2000 te vinden.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb toch liever Fade to Grey van Visage, maar die staat er niet in
Onbeskoftquote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bezoek morgenavond dus zal er dan niet zijn
Devenir grisquote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb toch liever Fade to Grey van Visage, maar die staat er niet in
Van mij mag jequote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef vencodark het volgende:
Gaat fucking snel hoor. Kan echt niet.
Zal ik alvast iets posten over 5 nummers vooruit?
wij hebben dat kinderachtige posten om het posten wel achter ons gelatenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe dicht sta ik daar bij?
Godsamme Fred.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Normaal kan je op oudjaarsavond een kanon afschieten, dat zal nu anders zijn.
Dat mag best met dit liedje.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even radio op standje ruzie met de flat
Op setlist.fm staat Neil bij mij niet bovenaan omdat het Neil Young & Promise of the Real, Neil Young of Neil Young & Crazy Horse isquote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
Ik heb maar 2 artiesten vaker gezien dan 19 x
[ afbeelding ]
Unknown Mortal Orchestraquote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
Ik heb maar 2 artiesten vaker gezien dan 19 x
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |