Kan ik me voorstellen, ik vind hem persoonlijk wel mooi om af en toe te horen. Maar liever Cowboys and ANgels ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een draak van een plaat. Het komt niet op gang en gaat maar door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hebben Van Gerwen ook gered dusja
Ha ha ha. Ben inmiddels 34 jaar ouder dan jezus.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jouw zoon wordt straks ook nog eens bezongen in Jesus to a child
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weten jullie waar het merendeel van Kurt's hersenen waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Opladen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |