Stoneheeeeengequote:Op woensdag 30 december 2020 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst allemaal bekeken en het is verrassend goed/grappig los van hun vos.
Mudhoneyquote:
Trap. Er. Niet. In.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:28 schreef MTheBassman het volgende:
heeft iemand al de grap gemaakt over die drummer van Nirvana die op de Foo Fighters frontman lijkt?
Deed mij meer denken aan die drummer van Them Crooked Vultures.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:28 schreef MTheBassman het volgende:
heeft iemand al de grap gemaakt over die drummer van Nirvana die op de Foo Fighters frontman lijkt?
Straks ga je nog zeggen dat Brian May op die gozer van Queen lijktquote:Op woensdag 30 december 2020 20:28 schreef MTheBassman het volgende:
Jouw zoon wordt straks ook nog eens bezongen in Jesus to a childquote:
Nee, ik weet het ook niet zo goed. Het is nou ook niet dat ik Jesus to a Child een lekker studentennummertje vind.quote:
Shotgun to the heartquote:Op woensdag 30 december 2020 20:29 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ook een leugen.
Ja, leuk.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deed mij meer denken aan die drummer van Them Crooked Vultures.
Da's Come as you are.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:29 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ook een leugen.
Ook wel die ene van Queens of the Stone age, een tijdje terug.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deed mij meer denken aan die drummer van Them Crooked Vultures.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |