Nee nee m’n zus zit er niet inquote:Op woensdag 30 december 2020 20:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Omdat Jezus erin zit?
Man in the box moet er in!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:34 schreef essnhills het volgende:
Oh ik denk dat er verderop in de straat een huis ontplofte
Haha mag ookquote:
Zolang het maaar niet mijn huis isquote:
quote:
Ik zou neit graag mijn kind bij JeBroer in de buurt hebbenquote:
quote:
I've been so many places, I've seen so many faces, but nothing compares to these blue and yellow purple pillsquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind jullie heel lief, maar het gaat me wat te snel hierDus ik bugger weer off naar ESF
Heerlijk hé!quote:Op woensdag 30 december 2020 20:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Bij Broes gebeurt er tenminste nog wat, hierin gebeurt echt HELEMAAL NIKS.
Niemand wil in de buurt van JeBroer zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou neit graag mijn kind bij JeBroer in de buurt hebben
Ahja, want daar gaat het nooit snelquote:Op woensdag 30 december 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind jullie heel lief, maar het gaat me wat te snel hierDus ik bugger weer off naar ESF
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
Gewoon een kwestie van niet alles willen lezenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
De eerste 30 seconden inderdaad waarna hij het daarna nog 10 op repeat zet.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Bij Broes gebeurt er tenminste nog wat, hierin gebeurt echt HELEMAAL NIKS.
Ff bijkomenquote:
awquote:Op woensdag 30 december 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
Gisternacht ging het hier ook al over poppersquote:Op woensdag 30 december 2020 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
I've been so many places, I've seen so many faces, but nothing compares to these blue and yellow purple pills
Deze plaat kan ook in 2 minuut 30quote:
Een hekel aan Sjors hebben...onmogelijkquote:Op woensdag 30 december 2020 20:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze Top 2000 heeft me een hekel aan Sjors gegeven.
Behalve Wham, Wham is leuk.
Vannacht is het wel wat rustiger.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
Freedom 90 kwam in de nacht en dat is net zn meest feestelijkequote:Op woensdag 30 december 2020 20:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze Top 2000 heeft me een hekel aan Sjors gegeven.
Behalve Wham, Wham is leuk.
dat is gecancelled hèquote:Op woensdag 30 december 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |