SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Nee ik kijk geen B-sporten'quote:
Goed verhaal maakt nog geen goede ruiterquote:Op woensdag 30 december 2020 20:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat verhaal achter dit nummer
En zo godvergeten talrijkquote:Op woensdag 30 december 2020 20:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Waarom zijn de Sjors-platen in de Top zo godvergeten saai
Gevaarlijke uitspraken, vraag maar aan die kleine Belg.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dirk gaat voor de derde keer ontsnappen. Dit is de kampioensoverwinning.
Prioriteitenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:32 schreef Zwansen het volgende:
Lithium.
Straks nog Karma Policeen Don’t give up
alleen gaan we nu De Slimste kijken en staat de radio uit.
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus is met een reden aan het kruis gespijkerd hoor
Ik vind het de mooiste.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kijk best wel uit naar Karma Police, vind ik misschien RH's mooiste.
Ik hoor liever Sjors dan Broesquote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die man is nog alomvertegenwoordigder dan Broes op dit moment. En Broes hoor je al te veel
Dat dit kan in Nederland...quote:Op woensdag 30 december 2020 20:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Waarom zijn de Sjors-platen in de Top zo godvergeten saai
Bruce mag er met zn hele repertoire behalve the river uit, sjors mag ongeveer 10 kibbelplaten minder hebben.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die man is nog alomvertegenwoordigder dan Broes op dit moment. En Broes hoor je al te veel
Voor jou ja, voor jouw zondes!!!quote:Op woensdag 30 december 2020 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus is met een reden aan het kruis gespijkerd hoor
Is dat die van Karma Karma Karma Karma Karma Karma Police?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kijk best wel uit naar Karma Police, vind ik misschien RH's mooiste.
Gerappoteerdquote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoor liever Sjors dan Broes
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Komt er geen einde aan de Sjors-gifbeker?
Liever Alice in Chains.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef tong80 het volgende:
Tijd voor The Jesus and Mary Chain zo te lezen hier.
Fixedquote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
Wat staat Sjors er toch belachelijklekker vaak in
Omdat Jezus erin zit?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland...
Dit is goddelijk ja
Hedonist tot in de kistquote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor jou ja, voor jouw zondes!!!
Jezusgod
Of D12.quote:
Brekie brekie.quote:
ja graag, ouwe lullen arena rock isquote:Op woensdag 30 december 2020 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoor liever Sjors dan Broes
Hij staat gelijk een break achter.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:34 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb Dirk even opgezet op de achtergrond. Hopelijk gaat het daardoor niet mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |