Volgend jaar stem ik op Oya Léléquote:Op woensdag 30 december 2020 20:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben best verrast dat er nooit een k3 nummer is ingestemd a la Pokemon.
Booooooohhhquote:Op woensdag 30 december 2020 20:17 schreef MTheBassman het volgende:
ik kan nu al niet wachten op het basstukje
Wat let je om zelf hits te gaan schrijven?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Twee van de grootste Nederlandse hits in Amerika heetten Twilight Zone.
Vind ik wel een beetje verdacht.
Truly?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ho ho, we moeten stemacties wel goed coördineren.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgend jaar stem ik op Oya Lélé
Dit is wel een beetje schemerig iddquote:Op woensdag 30 december 2020 20:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Truly?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To the moon and backSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil je iets minder je best doen om dit nummer te verpesten?
hee ouwe baasquote:Op woensdag 30 december 2020 20:16 schreef tong80 het volgende:
The Earring. Nederlands trots. Briljante clip van Dick Maas.
Ik raad Maaike Ouboter aan onmiddellijk een single met die naam uit te brengen.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
K3 mag alleen in de Top 2000 bij visuele ondersteuning.
Doe maar niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik raad Maaike Ouboter aan onmiddellijk een single met die naam uit te brengen.
Jup, dat nummer was underrated. Billie vind ik ook wel te billi(e)jken (quote:
Ik kan niet zingenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat let je om zelf hits te gaan schrijven?
Zou ze fan zijn van de boeken en films van Twilight?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik raad Maaike Ouboter aan onmiddellijk een single met die naam uit te brengen.
Cool. Ha ha ha.quote:
Goden reactie gifquote:
Eindelijk iemand die het ook snaptquote:
Bij Memories meteen beeld voor me dat die tijdens werktijd op kantoor op de radio komt en alle vrouwen het woord voor woord meezingenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vreselijke Memories heeft gewoon de top 300 bereiktHarry en Billie ook, dat vind ik wel weer leuk.
Correctie: Volgend jaar stemt iedereen hier op Oya Léléquote:Op woensdag 30 december 2020 20:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ho ho, we moeten stemacties wel goed coördineren.
Rechtsonder neem ik aan?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
En toen was ik vanmiddag even op tv![]()
[ afbeelding ]
Wat Twilight betreft, zou eigenlijk Christina Perri en Paramore wel in de lijst willen.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zou ze fan zijn van de boeken en films van Twilight?
Long Earring.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:18 schreef Zorro het volgende:
Lange of korte versie wat gaat het zijn
Die mag in de OP!quote:Op woensdag 30 december 2020 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
En toen was ik vanmiddag even op tv![]()
[ afbeelding ]
En wat dacht je van Henk Poort. Die hebben we ook nog niet gehoord.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, dat nummer was underrated. Billie vind ik ook wel te billi(e)jken ()
Memories vind ik vreselijk, ik snap dat echt niet. Treur niet is ook nog steeds niet geweest, mooie coronabonus.
En Uncharted.. hoop niet dat die nog lang op zich laat wachten. Zelfde voor Deutschland.
'Radio 2 gaat die 8 uur gebruiken om lange versies te draaien!'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |