Beide is genot!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop op de eerste helft mensen die niet weten wat hen overkomt en daarna alleen maar metalheads
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fred_b is dit jaar wel echt in uitmuntende vorm. Zijn grapjas staat hem goed.
I've got 2 tickets to Iron Maiden babyquote:Op woensdag 30 december 2020 19:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik mis Iron Maiden man! Hopelijk is die er.
Zijn lolbroek ook?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fred_b is dit jaar wel echt in uitmuntende vorm. Zijn grapjas staat hem goed.
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iron Maiden is belangrijker dan winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Dan zit ik nog in kwarentainequote:Op woensdag 30 december 2020 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
I've got 2 tickets to Iron Maiden baby
COme with me friday don't say maybe
Ik wil straks acht minuten Iron Maiden man. Full screen. HD. 3D. Alles.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik mis Iron Maiden man! Hopelijk is die er.
godverquote:Op woensdag 30 december 2020 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iron Maiden is belangrijker dan winnen
quote:
Genotquote:Op woensdag 30 december 2020 19:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wil straks acht minuten Iron Maiden man. Full screen. HD. 3D. Alles.
Misschien is dat het.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt tekstnummer. Als je de lyrics niet actief luistert of kent is het niet bijzonder.
duurt langquote:Op woensdag 30 december 2020 19:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Zitten nog 4 nummers tussen hoor. Voor iedereen al helemaal enthousiast wordt over Slayer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |