Staat hier ook in de kast!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind zijn broer Duncan wel beter
Zet m op. Upbeatles?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef Gretzl het volgende:
Ben een paar uurtjes aan het quizzen met vrienden, dus even iets minder actief hier (maar luister nog wel)
Ik hoop op de eerste helft mensen die niet weten wat hen overkomt en daarna alleen maar metalheadsquote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef Poppejans het volgende:
Verheug me nu al op mensen in de zoom die niet weten wat hen overkomt straks bij Slayer.
Maar nog beter: zoom vol metalheads
Hier ookquote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ha, die staat hier wel in de kast. Eerste vijf platen.
Wij zijn hulplijn. Komt goed!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef Gretzl het volgende:
Ben een paar uurtjes aan het quizzen met vrienden, dus even iets minder actief hier (maar luister nog wel)
Dit is echt zo'n nummer wat ik vroegah in de T2K heb leren kennen en in de loop der jaren ontzettend ben gaan waarderenquote:
Mijn kwartje hou ik nog even bij mequote:
De Upbeatles Top 2000 quiz?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef Gretzl het volgende:
Misschien ook wel in Landgraaf in Las Vegasquote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Draaiden ze altijd als laatste plaatje in Las Vegas in Landgraaf vroeger
Mensen die niet weten wat hun overkomt en spontaan metalhead wordenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop op de eerste helft mensen die niet weten wat hen overkomt en daarna alleen maar metalheads
Ik mis Iron Maiden man! Hopelijk is die er.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef Poppejans het volgende:
Verheug me nu al op mensen in de zoom die niet weten wat hen overkomt straks bij Slayer.
Maar nog beter: zoom vol metalheads
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die is meer van de dubbeltjes toch?
Die videoredactie zoekt de mensen wel uit.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop op de eerste helft mensen die niet weten wat hen overkomt en daarna alleen maar metalheads
Ik sluit het niet uit!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien ook wel in Landgraaf in Las Vegas
Die mogen in de overgangsperiodequote:Op woensdag 30 december 2020 19:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wat hun overkomt en spontaan metalhead worden
Succes!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef Gretzl het volgende:
Iron Maiden is belangrijker dan winnenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik mis Iron Maiden man! Hopelijk is die er.
Luister ik net naar dat ene slechtste nummer van hemquote:Op woensdag 30 december 2020 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probeer gewoon een verzamelaar uit. Vind ik bij dit soort artiesten altijd de beste optie.
Hier kwam die op vakanties vaak voorbij omdat in de auto dan een top2000 playlist op stondquote:Op woensdag 30 december 2020 19:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n nummer wat ik vroegah in de T2K heb leren kennen en in de loop der jaren ontzettend ben gaan waarderen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |