Voor mij ookquote:
We hebben veel clusters dit jaar, valt me op. Lynyrd Skynyrd en zo nog 2x al wel (van grotere bands die meer noteirngen hebben maar dat we 2 acts die maar 2 noteringen hebben precies achter elkaar horen, wat is de kans?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
Straks dubbel genot![]()
315 Troy Sinead O'Connor
314 Nothing Compares 2 U Sinead O'Connor
geen geld voor shampoo?quote:
Je zou bijna denken dat een RADIO DJ respect voor muziek hoort te hebbenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij doet normaal en heeft respect voor de muziek inderdaad.
Zo jong alquote:Op woensdag 30 december 2020 18:13 schreef skysherrif het volgende:
1 van de cdtjes die ik van mijn pa draaide op de cd speler die ik van hem kreeg toen ik 6 was ofzo
Deze, alice cooper en metallica
geweldig lekker rocknummer dit
Eetze daarquote:Op woensdag 30 december 2020 18:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Voor mij ook
Tot zo allemaal.
De eatles heb ik anders nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van Halen dan he![]()
Toen ik de eatles vor het eerst hoorde waren ze niet zo heel onbekend meer. Ze bestonden niet eens meer.
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever van Gijs en dan peaceman op het tijdstip van Van Inkel.
Je gebruikt wel meer shampoo met langer haarquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Voor mij ook
Tot zo allemaal.
Opvolgers van The Rutlesquote:Op woensdag 30 december 2020 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eatles heb ik anders nog nooit van gehoord.
Lynyrd heeft er 3.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We hebben veel clusters dit jaar, valt me op. Lynyrd Skynyrd en zo nog 2x al wel (van grotere bands die meer noteirngen hebben maar dat we 2 acts die maar 2 noteringen hebben precies achter elkaar horen, wat is de kans?
Hee, hier ookquote:Op woensdag 30 december 2020 18:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hier staat de lasagna nog in de oven
Daar zijn wel foto's van iddquote:
Die aten niet genoeg waardoor ze geen lange carriere haddenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eatles heb ik anders nog nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |