Tof. Wij hebben nog steeds een platenspeler in de woonkamer. Incl. een kast met elpees.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht alleen maar, wow, vette muziek en toen zei mijn vader "Die heb ik nog wel op vinyl" en toen gingen we die samen draaien. Hadden we nog een platenspeler in de woonkamer.
Dit kan hij perfect.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerlijk? Wout is deze week de fijnste DJ.
Hij doet normaal en heeft respect voor de muziek inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt ook niet meer ingehaald. Echt zo zonde.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik besloot vorig jaar tijdens de T2K een kaartje te kopen voor t Goffertpark
Ik let er op zich niet zo veel op, maar inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2020 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samen met Annemieke en Emmelyquote:Op woensdag 30 december 2020 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar moet eigenlijk andersomquote:Op woensdag 30 december 2020 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
Straks dubbel genot![]()
315 Troy Sinead O'Connor
314 Nothing Compares 2 U Sinead O'Connor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |