Mooi verhaaltje ditquote:Op woensdag 30 december 2020 18:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht alleen maar, wow, vette muziek en toen zei mijn vader "Die heb ik nog wel op vinyl" en toen gingen we die samen draaien. Hadden we nog een platenspeler in de woonkamer.
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:11 schreef Limoentjuh het volgende:
Van hen MOET ik veel meer luisteren
Eerlijk? Wout is deze week de fijnste DJ.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Respect voor deze DJ die het snapt
Die ken ik ff niet, maar ik snap je welquote:Op woensdag 30 december 2020 18:10 schreef ok01 het volgende:
[..]gelukkig kan ik het nu wel waarderen. Ik ben wel nog steeds bang voor Revolution 9
wouter van der goes nu toch? die is topquote:Op woensdag 30 december 2020 18:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Respect voor deze DJ die het snapt
Tof. Wij hebben nog steeds een platenspeler in de woonkamer. Incl. een kast met elpees.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht alleen maar, wow, vette muziek en toen zei mijn vader "Die heb ik nog wel op vinyl" en toen gingen we die samen draaien. Hadden we nog een platenspeler in de woonkamer.
Dit kan hij perfect.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerlijk? Wout is deze week de fijnste DJ.
Hij doet normaal en heeft respect voor de muziek inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt ook niet meer ingehaald. Echt zo zonde.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik besloot vorig jaar tijdens de T2K een kaartje te kopen voor t Goffertpark
Ik let er op zich niet zo veel op, maar inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2020 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samen met Annemieke en Emmelyquote:Op woensdag 30 december 2020 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar moet eigenlijk andersomquote:Op woensdag 30 december 2020 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
Straks dubbel genot![]()
315 Troy Sinead O'Connor
314 Nothing Compares 2 U Sinead O'Connor
Ja ik had hetzelfde, kende niet zo veel van ze maar zal A Day in the Life wellicht een keer in de top 2000 gehoord hebben en meteen dacht ik: godverdomme wat vetquote:Op woensdag 30 december 2020 18:12 schreef Zorro het volgende:
Toen ik dit voor het eerst hoorde, net nieuw en nog helemaal onbekend....
BWOOOOAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meteen verkocht
Dat doe je zelf maarquote:Op woensdag 30 december 2020 18:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar moet eigenlijk andersom
Volgend jaar Giel graag op het tijdstip van Emmely.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik let er op zich niet zo veel op, maar inderdaad
Giel vind ik ook behoorlijk meevallen eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |