Tofquote:Op woensdag 30 december 2020 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader was naar Neil Young in 2009, kwam Paul McCartney ineens meedoen
Dit dusquote:Op woensdag 30 december 2020 18:09 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vond instrumentale gedeelte altijd ontzettend eng
Nee, toch wel tegenvallend. Na het wegvallen van Alie had ik hem wel afgelopen dag/nacht verwacht.quote:
Ik dacht alleen maar, wow, vette muziek en toen zei mijn vader "Die heb ik nog wel op vinyl" en toen gingen we die samen draaien. Hadden we nog een platenspeler in de woonkamer.quote:
Gaafquote:Op woensdag 30 december 2020 18:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht alleen maar, wow, vette muziek en toen zei mijn vader "Die heb ik nog wel op vinyl" en toen gingen we die samen draaien. Hadden we nog een platenspeler in de woonkamer.
Alleen de gitaarslolo maakt het al top 10 waardig.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja maar kijk, die vliegt hopelijk binnen een paar jaar uit de top 10, Hotel California niet.
En die vind ik oprecht geen top 10 plaats waardig.
Ik besloot vorig jaar tijdens de T2K een kaartje te kopen voor t Goffertparkquote:Op woensdag 30 december 2020 18:10 schreef tompsv18 het volgende:
Ook McCartney in het Goffertpark ging dit jaar niet door
Zou hem twee keer zien, ook nog op TW Classic
Mooi verhaaltje ditquote:Op woensdag 30 december 2020 18:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht alleen maar, wow, vette muziek en toen zei mijn vader "Die heb ik nog wel op vinyl" en toen gingen we die samen draaien. Hadden we nog een platenspeler in de woonkamer.
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:11 schreef Limoentjuh het volgende:
Van hen MOET ik veel meer luisteren
Eerlijk? Wout is deze week de fijnste DJ.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Respect voor deze DJ die het snapt
Die ken ik ff niet, maar ik snap je welquote:Op woensdag 30 december 2020 18:10 schreef ok01 het volgende:
[..]gelukkig kan ik het nu wel waarderen. Ik ben wel nog steeds bang voor Revolution 9
wouter van der goes nu toch? die is topquote:Op woensdag 30 december 2020 18:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Respect voor deze DJ die het snapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |