Ja ik had hetzelfde, kende niet zo veel van ze maar zal A Day in the Life wellicht een keer in de top 2000 gehoord hebben en meteen dacht ik: godverdomme wat vetquote:Op woensdag 30 december 2020 18:12 schreef Zorro het volgende:
Toen ik dit voor het eerst hoorde, net nieuw en nog helemaal onbekend....
BWOOOOAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meteen verkocht
Dat doe je zelf maarquote:Op woensdag 30 december 2020 18:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar moet eigenlijk andersom
Volgend jaar Giel graag op het tijdstip van Emmely.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik let er op zich niet zo veel op, maar inderdaad
Giel vind ik ook behoorlijk meevallen eerlijk gezegd.
Kale-koppenmuziekquote:Op woensdag 30 december 2020 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
Straks dubbel genot![]()
315 Troy Sinead O'Connor
314 Nothing Compares 2 U Sinead O'Connor
nee van Gijsquote:Op woensdag 30 december 2020 18:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgend jaar Giel graag op het tijdstip van Emmely.
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij doet normaal en heeft respect voor de muziek inderdaad.
Eetsmakelijkquote:
Ik heb nog steeds lang haarquote:
Van Halen dan hequote:Op woensdag 30 december 2020 18:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ik had hetzelfde, kende niet zo veel van ze maar zal A Day in the Life wellicht een keer in de top 2000 gehoord hebben en meteen dacht ik: godverdomme wat vet
Liever van Gijs en dan peaceman op het tijdstip van Van Inkel.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgend jaar Giel graag op het tijdstip van Emmely.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |