quote:Op woensdag 30 december 2020 18:03 schreef Montov het volgende:
Hier een bron die zegt dat Rafensperger wel een broer heeft:
https://www.gpb.org/news/(...)-executive-named-ron
Daniel Dale is gewoonlijk een goede fact checkerquote:Op woensdag 30 december 2020 19:02 schreef Afwazig het volgende:
Maar heeft hij nou wel of geen broer?
Je zou erom lachen als het niet ongelofelijk zielig en triest was.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Daniel Dale is gewoonlijk een goede fact checker
[ twitter ]
Resten Donnie minder dan twee Scarramuchi's tijd. Gaat 'm, denk ik, niet meer worden.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:52 schreef Kijkertje het volgende:
Trump's Operation Warp Speed gaat in een slakkentempo![]()
[ twitter ]
Nee hoor, de distributie ervan hoort er natuurlijk net zo goed bij anders heb je helemaal niks aan die snelle ontwikkeling maar net zoals bij de tests laat Trump de logistiek voor het gemak weer aan staten zelf overquote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef MoreDakka het volgende:
Dat Warp Speed was toch ook alleen maar om vaccinontwikkeling te steunen? Trump wilde vooral dat dat een vaccin zou opleveren voor de verkiezingen, over het daadwerkelijke toedienen van het vaccin heeft hij nooit nagedacht natuurlijk.
Staten die sowieso al weinig tot geen reserves hebbenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee hoor, de distributie ervan hoort er natuurlijk net zo goed bij anders heb je helemaal niks aan die snelle ontwikkeling maar net zoals bij de tests laat Trump de logistiek voor het gemak weer aan staten zelf over
Precies.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef MoreDakka het volgende:
Dat Warp Speed was toch ook alleen maar om vaccinontwikkeling te steunen? Trump wilde vooral dat dat een vaccin zou opleveren voor de verkiezingen, over het daadwerkelijke toedienen van het vaccin heeft hij nooit nagedacht natuurlijk.
En hij heeft zo'n enorme machtquote:Op woensdag 30 december 2020 22:21 schreef Puddington het volgende:
[ twitter ]
Vieze hond, die McConnell
Wat ik niet snap is dat hij, terwijl hij overduidelijk alleen maar in die positie zit om alles te blokkeren, nog steeds herkozen word. Zijn voornaamste verdienste is als politicus geen politiek te bedrijven maar dit juist dwars te zitten. Die gast moet ondertussen een complete bibliotheek aan niet in stemming gebrachte wetsvoorstellen hebben...quote:Op woensdag 30 december 2020 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
En hij heeft zo'n enorme macht![]()
Als ik de afgelopen 4 jaar één ding heb geleerd van de Amerikaanse politiek is het wel dat de majority leader van de Senaat veel te veel macht heeft.
Het is mij ook een raadsel. Maar de Republikeinse kiezers vinden het waarschijnlijk fantastisch hoe hij met die macht omgaat. Kennelijk hebben ze geen behoefte aan een constructieve samenwerking.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat hij, terwijl hij overduidelijk alleen maar in die positie zit om alles te blokkeren, nog steeds herkozen word. Zijn voornaamste verdienste is als politicus geen politiek te bedrijven maar dit juist dwars te zitten. Die gast moet ondertussen een complete bibliotheek aan niet in stemming gebrachte wetsvoorstellen hebben...
Is misschien een oversimplificatie, maar zo komt het wel over.
In tegenstelling tot bv. het Britse lagerhuis waar de stemming voor de Speaker anoniem is, worden stemmingen voor dat soort posities gehouden zodanig dat men weet wie op wie gestemd heeft (zowel Huis als Senaat).quote:Op woensdag 30 december 2020 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat hij, terwijl hij overduidelijk alleen maar in die positie zit om alles te blokkeren, nog steeds herkozen word. Zijn voornaamste verdienste is als politicus geen politiek te bedrijven maar dit juist dwars te zitten. Die gast moet ondertussen een complete bibliotheek aan niet in stemming gebrachte wetsvoorstellen hebben...
De macht is ongelijk verdeeld in de senaat en Kentucky zit vol met Republikeinse inteelt. Dat is de reden.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haha ja die John Fetterman is een heldquote:
Ja, al een week geleden ofzo, maar wel leuk inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:04 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://www.msnbc.com/rac(...)lion-reward-n1252419
Was dit al voorbij gekomen?
De LtGov van Texas heeft destijds 1 miljoen tipgeld uitgeloofd voor bewijs van fraude.
Zijn collega LtGov van Pennsylvania, John Fetterman, heeft in zijn staat meerdere gevallen van fraude gevonden en claimt het geld nu. De fraudegevallen waren echter Trumpstemmers die de ballots van dode familieleden hadden ingevuld.
Ik houd hiervan!
Doh! Gemist danquote:Op woensdag 30 december 2020 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, al een week geleden ofzo, maar wel leuk inderdaad.
Gewoon standaard mijn posts lezen, dan zit je goed.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:28 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Doh! Gemist dan
Ik pikte het vandaag op maar las ook al dat hij er al ff mee bezig was
Blijft een goed verhaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |