abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2020 @ 17:53:11 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_197101148
President Elect:
Joe Biden

Vice President Elect:
Kamala Harris

Political groups House:
Democratic (232)
Republican (197)
Libertarian (1)
Vacant (5)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:

Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken:

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.

Live data voor uitslagen
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 30 december 2020 @ 17:54:38 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_197101199
De vriendin van de terrorist in Nashville had in 2019 al aan de politie gemeld dat hij bommen aan het bouwen was in hun RV. De politie was polshoogte gaan nemen maar hij deed niet open dus toen lieten ze het er maar bij zitten.

twitter

Sounds about white.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Games woensdag 30 december 2020 @ 17:54:44 #3
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_197101204
twitter

Ronde 61. Ben benieuwd wat er uit gaat komen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  woensdag 30 december 2020 @ 18:03:02 #4
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_197101447
Hier een bron die zegt dat Rafensperger wel een broer heeft:
https://www.gpb.org/news/(...)-executive-named-ron
Géén kloon van tvlxd!
pi_197103328
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 18:03 schreef Montov het volgende:
Hier een bron die zegt dat Rafensperger wel een broer heeft:
https://www.gpb.org/news/(...)-executive-named-ron
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 30 december 2020 @ 19:02:54 #6
131603 Afwazig
Serious business
pi_197103503
Maar heeft hij nou wel of geen broer? :D
pi_197103726
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 19:02 schreef Afwazig het volgende:
Maar heeft hij nou wel of geen broer? :D
Daniel Dale is gewoonlijk een goede fact checker

twitter
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_197105380
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 19:08 schreef pullup het volgende:

[..]

Daniel Dale is gewoonlijk een goede fact checker

[ twitter ]
Je zou erom lachen als het niet ongelofelijk zielig en triest was.
pi_197108921
Trump's Operation Warp Speed gaat in een slakkentempo ;(

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 30 december 2020 @ 20:55:56 #10
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_197109093
quote:
9s.gif Op woensdag 30 december 2020 20:52 schreef Kijkertje het volgende:
Trump's Operation Warp Speed gaat in een slakkentempo ;(

[ twitter ]
Resten Donnie minder dan twee Scarramuchi's tijd. Gaat 'm, denk ik, niet meer worden.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_197109359
Dat Warp Speed was toch ook alleen maar om vaccinontwikkeling te steunen? Trump wilde vooral dat dat een vaccin zou opleveren voor de verkiezingen, over het daadwerkelijke toedienen van het vaccin heeft hij nooit nagedacht natuurlijk.
pi_197109947
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef MoreDakka het volgende:
Dat Warp Speed was toch ook alleen maar om vaccinontwikkeling te steunen? Trump wilde vooral dat dat een vaccin zou opleveren voor de verkiezingen, over het daadwerkelijke toedienen van het vaccin heeft hij nooit nagedacht natuurlijk.
Nee hoor, de distributie ervan hoort er natuurlijk net zo goed bij anders heb je helemaal niks aan die snelle ontwikkeling maar net zoals bij de tests laat Trump de logistiek voor het gemak weer aan staten zelf over :')
pi_197109986
quote:
6s.gif Op woensdag 30 december 2020 21:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nee hoor, de distributie ervan hoort er natuurlijk net zo goed bij anders heb je helemaal niks aan die snelle ontwikkeling maar net zoals bij de tests laat Trump de logistiek voor het gemak weer aan staten zelf over :')
Staten die sowieso al weinig tot geen reserves hebben :{
pi_197112241
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef MoreDakka het volgende:
Precies.
  Redactie Games woensdag 30 december 2020 @ 22:21:48 #15
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_197113428
twitter

Vieze hond, die McConnell :r
  woensdag 30 december 2020 @ 22:25:43 #16
37150 livelink
pi_197113621
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 22:21 schreef Puddington het volgende:
[ twitter ]

Vieze hond, die McConnell :r
En hij heeft zo'n enorme macht }:|
Als ik de afgelopen 4 jaar één ding heb geleerd van de Amerikaanse politiek is het wel dat de majority leader van de Senaat veel te veel macht heeft.
pi_197114525
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 22:25 schreef livelink het volgende:

[..]

En hij heeft zo'n enorme macht }:|
Als ik de afgelopen 4 jaar één ding heb geleerd van de Amerikaanse politiek is het wel dat de majority leader van de Senaat veel te veel macht heeft.
Wat ik niet snap is dat hij, terwijl hij overduidelijk alleen maar in die positie zit om alles te blokkeren, nog steeds herkozen word. Zijn voornaamste verdienste is als politicus geen politiek te bedrijven maar dit juist dwars te zitten. Die gast moet ondertussen een complete bibliotheek aan niet in stemming gebrachte wetsvoorstellen hebben...

Is misschien een oversimplificatie, maar zo komt het wel over.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 30 december 2020 @ 22:46:37 #18
37150 livelink
pi_197114740
quote:
15s.gif Op woensdag 30 december 2020 22:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat hij, terwijl hij overduidelijk alleen maar in die positie zit om alles te blokkeren, nog steeds herkozen word. Zijn voornaamste verdienste is als politicus geen politiek te bedrijven maar dit juist dwars te zitten. Die gast moet ondertussen een complete bibliotheek aan niet in stemming gebrachte wetsvoorstellen hebben...

Het is mij ook een raadsel. Maar de Republikeinse kiezers vinden het waarschijnlijk fantastisch hoe hij met die macht omgaat. Kennelijk hebben ze geen behoefte aan een constructieve samenwerking.
pi_197114875
quote:

[..]

In tegenstelling tot bv. het Britse lagerhuis waar de stemming voor de Speaker anoniem is, worden stemmingen voor dat soort posities gehouden zodanig dat men weet wie op wie gestemd heeft (zowel Huis als Senaat).

Kwalijke zaak als je het mij vraagt, want hoewel er wat voor te zeggen valt dat de kiezers de politici afrekenen die weer hun stem uitbrengen op zo'n leider, valt er denk ik meer te zeggen voor het ook geheim houden van het kiezen van hun eigen leider, onder andere om dezelfde redenen waarom je dat ook bij burgers wilt.

Dit leidt er vervolgens toe dat als je voor een ander stemt je gestraft kunt worden bij het uitdelen van commissieposten en geld voor je herverkiezing.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  Redactie Games woensdag 30 december 2020 @ 22:48:53 #20
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_197114889
quote:

[..]

De macht is ongelijk verdeeld in de senaat en Kentucky zit vol met Republikeinse inteelt. Dat is de reden.
  woensdag 30 december 2020 @ 23:04:24 #21
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_197115786
https://www.msnbc.com/rac(...)lion-reward-n1252419

Was dit al voorbij gekomen? :D

De LtGov van Texas heeft destijds 1 miljoen tipgeld uitgeloofd voor bewijs van fraude.
Zijn collega LtGov van Pennsylvania, John Fetterman, heeft in zijn staat meerdere gevallen van fraude gevonden en claimt het geld nu. De fraudegevallen waren echter Trumpstemmers die de ballots van dode familieleden hadden ingevuld. :D

Ik houd hiervan!
pi_197116101
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:04 schreef GarlandBriggs het volgende:
John Fetterman
Haha ja die John Fetterman is een held :D Als je hem hoort praten, geen woord Spaans bij :P
Ook ziet hij er niet uit als de gemiddelde LtGov qua kledingkeus haha :P
pi_197116538
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:04 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://www.msnbc.com/rac(...)lion-reward-n1252419

Was dit al voorbij gekomen? :D

De LtGov van Texas heeft destijds 1 miljoen tipgeld uitgeloofd voor bewijs van fraude.
Zijn collega LtGov van Pennsylvania, John Fetterman, heeft in zijn staat meerdere gevallen van fraude gevonden en claimt het geld nu. De fraudegevallen waren echter Trumpstemmers die de ballots van dode familieleden hadden ingevuld. :D

Ik houd hiervan!
Ja, al een week geleden ofzo, maar wel leuk inderdaad.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  woensdag 30 december 2020 @ 23:28:47 #24
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_197117099
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, al een week geleden ofzo, maar wel leuk inderdaad.
Doh! Gemist dan :)
Ik pikte het vandaag op maar las ook al dat hij er al ff mee bezig was :)

Blijft een goed verhaal!
pi_197117584
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 23:28 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Doh! Gemist dan :)
Ik pikte het vandaag op maar las ook al dat hij er al ff mee bezig was :)

Blijft een goed verhaal!
Gewoon standaard mijn posts lezen, dan zit je goed. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')