Ongezien...quote:Op woensdag 30 december 2020 17:32 schreef Gretzl het volgende:
Ik wou Marvin Gaye - What's Going On terugluisteren met de beelden erbij van Nederland - Frankrijk (EK 2008) maar nu kom ik deze video tegen, ook leuk![]()
Duurde het nummer niet 23 minuten?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, de tune om half zes. Die hoort toch nadat het eerste nummer voorbij is te komen?
Popplagid op #9 in de Mex2000quote:Op woensdag 30 december 2020 17:32 schreef Spies het volgende:
Mooi nummer, maar ik ken zat betere nummers van 10+ minuten. Zo zou Popplagið van Sigur Rós in mijn persoonlijke top 2000 bovenaan staan, maar ik snap ook wel weer dat die er niet in staat. Wel mis ik echt wat van Porcupine Tree (bij voorkeur Arriving Somewhere But Not Here) en Tool in de lijst.
Ik wil hiermee wel helpenquote:
Ik weet dat er 1 Nockout heette en die andere zou ik niet wetenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Malsemakker. Ik vroeg het vandaag nog even aan @:Knutdeijsbeer , maar hoe heette die hunter bij ons uit de guild, je weet wel, die wel dps deed.
Zou ook wel extreem respectloos zijn om door het langste nummer heen te lullen, gewoon traditie dit enzoquote:Op woensdag 30 december 2020 17:32 schreef LTVDK het volgende:
Zelfs niet door het outro heen geluld en ook al niet door het intro, een unicum
Je weet het maar nooit bij Ruudquote:Op woensdag 30 december 2020 17:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou ook een beetje raar zijn, 23 minuten en dan 10 seconden proberen te winnen.
Wel lang, zou maar het langste nummer in de lijst kunnen zijn.quote:
Duurde het zo lang? Dat had iemand wel even mogen zeggenquote:
We hebben er niet om gevraagd en dringen er ook zeker niet op aan.quote:
Na drie minuten wil ik al van de Brienenoord springen.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Happy van Pharrell heeft trouwens een 24-uurs versie, voor de liefhebbers.
Die zocht ik ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet dat er 1 Nockout heette en die andere zou ik niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |