Dat is wel een mooi nummer voor Gijs zijn shiftquote:Op woensdag 30 december 2020 17:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gerucht gaat dat volgend jaar de volledige 48:57 van Tubular Bells gedraaid gaat worden
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als Dopesmoker erin komt kunnen ze t nieuws niet meer opzenden
Floor Jansen-topshow.quote:
Hallo Malsemakker. Ik vroeg het vandaag nog even aan @KnutdeIJsbeer , maar hoe heette die hunter bij ons uit de guild, je weet wel, die wel dps deed.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo goede vriend Aurelius.
Beiden gemistquote:Op woensdag 30 december 2020 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ach we hebben ook Nightwish en mark and clark doorstaan.
Het tweede deel met die hoestende caveman is best genotquote:Op woensdag 30 december 2020 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een grap is.
In +- 23 minuten dacht ikquote:Op woensdag 30 december 2020 17:32 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het toch wel een prestatie dat we binnen 1 nummer 2 topics hebben geopend
Zou ook een beetje raar zijn, 23 minuten en dan 10 seconden proberen te winnen.quote:
Ik vind het ook beter dan die kutknip, maar het hoeft van mij niet tijdens de Top.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Het tweede deel met die hoestende caveman is best genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |