Waarheid.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
Echoes is een grote rondreis door het bestaan. 23 minuten genot.
Ik kan niet zoveel met hele vage progrock. Lekker vaag doen om het vaag doen.quote:
Zo de prachtige opbouw naar het prachtige slot.quote:
Zeker welquote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Breekfast het volgende:
Ze gaan toch niet echt de volle 23 minuten draaien?
Deden ze ook. Maar dan ergens anders.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Bugno3 het volgende:
Zo'n plaat waarover boomers zeggen dat ze vroeger tenminste nog muziek maakten
Aldi reclame genotquote:
Omdat het dan maar 3 minuten duurt?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Fred_B het volgende:
Dit zou wel een goed ESF-nummer zijn.
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fokkies, ben ik weer
t is koud buiten!
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet het, ik en het.
Draai het dan ook nooit
Ja The Day (en Eagle) doen niet echt mee met de ABBAbonusquote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie dat ik The day before you came en de peel in brand heb gemist vorig uur. Balen.
Ben jij zelf geen boomer dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Bugno3 het volgende:
Voor deze was je nog net op tijd..quote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie dat ik The day before you came en de peel in brand heb gemist vorig uur. Balen.
Omdat het een topplaat is.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Maar waarom stemmen mensen hier op? Voor de grap?
Paar mooie Agnethagifjes ook gemistquote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Daar zit nog muziek achter de galm.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef Cee het volgende:
En dan wat over Kensington zeggen met hun galm.
Omdat het gewoon 23 minuten genot is, simple as that.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
T zijn meer de discoachtige platen heb ik t idee die goed scoren dit jaar, gimme gimme gimme bijv ook weerquote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja The Day (en Eagle) doen niet echt mee met de ABBAbonus
Nog geen 40 ouwe reus.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben jij zelf geen boomer dan?
Stel je voor dat die nummers 23 minuten zouden durenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef Cee het volgende:
En dan wat over Kensington zeggen met hun galm.
Omdat het mooie muziek isquote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Ja, dat moet haast wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben gewoon een millenial en dit is gewoon geweldige muziekquote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Bugno3 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |