Minimaalquote:
Niet als ze weigeren de volledige versies te draaienquote:Op woensdag 30 december 2020 17:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja denk je? Duurt er niks langer dan 23 minuten?
Nightwish vanmiddag ook...quote:Op woensdag 30 december 2020 17:14 schreef hole1988 het volgende:
#Echoes is nu zelfs trending op twitter
Zou je kunnen zeggen dat het nummer rond echoot op Twitter?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:14 schreef hole1988 het volgende:
inb4 disgrace grapjesquote:Op woensdag 30 december 2020 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Silence stond op 1630, Patience was afgelopen nacht en Grace heeft de lijst niet gehaald
Zijn allemaal echoes.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:14 schreef hole1988 het volgende:
Niet stiekem een droom metal nummertje ertussen geglipt?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit op de plaat wel leuk ofzo. Maar daar blijft het ook wel bij inderdaad. Dit zal niet in de hoge regionen van de Mex2000 te vinden zijn.
Ik weet zo snel niet of er iets van 23+ minuten in staat, maar ik betwijfel het.
Ja ik heb gehoord dat dit 23 minuten duurt.quote:
En WT vanmorgen ook nogquote:Op woensdag 30 december 2020 17:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nightwish vanmiddag ook...
En ik voorspel Slayer vanavond.
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:14 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Ik heb Echo ooit nog gespeeld voor een schoolopdracht. Zonder twijfel mijn beste rol ooit.
Ik denk dat het langste nummer iets van GYBE of Atom Heart Mother is.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet stiekem een droom metal nummertje ertussen geglipt?
Tubular Bells werd na 2,5 minuut afgekaptquote:Op woensdag 30 december 2020 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit op de plaat wel leuk ofzo. Maar daar blijft het ook wel bij inderdaad. Dit zal niet in de hoge regionen van de Mex2000 te vinden zijn.
Ik weet zo snel niet of er iets van 23+ minuten in staat, maar ik betwijfel het.
Dit hoor ik vandaag voor het eerst.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja ik heb gehoord dat dit 23 minuten duurt.
Deze wist ikquote:Op woensdag 30 december 2020 17:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Zoek je dit op of weet je dit soort dingen?
Ik ben nog #ZIEDENDquote:Op woensdag 30 december 2020 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tubular Bells werd na 2,5 minuut afgekapt
Kloptquote:Op woensdag 30 december 2020 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
zonder de tekst erbij beeld ik me hierbij in dat jij de hele tijd herhaalde wat de rest zei
En even afdeppen met een keukenpapiertje.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen zeep ook. Geen wax. Je kunt nog beter een regenbuitje krijgen.
Ik vond het al lang durenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je schijnt zo'n 23 minuten te hebben om het te leren kennen.
Ja, terwijl Tubular Bells wél over de volle lengte boeiend is. Tis niet fairquote:Op woensdag 30 december 2020 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
23 minuten. Ik vind het best een dingetje.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit hoor ik vandaag voor het eerst.
Volgende keer maar gewoon gebruiken om zijn pielemans af te deppen en verder...quote:Op woensdag 30 december 2020 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En even afdeppen met een keukenpapiertje.
Ik weet alleen niet of ik de spanning had aangekund om die helemaal te luisterenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, terwijl Tubular Bells wél over de volle lengte boeiend is. Tis niet fair
Let's do this.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:17 schreef Isorden het volgende:
Kom op jongens er moet hierna nog een topic vol voordat het nummer afgelopen is!
Wist dat je dat dit 23 minuten duurde?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:17 schreef Isorden het volgende:
Kom op jongens er moet hierna nog een topic vol voordat het nummer afgelopen is!
Normaal is die meestal midden in de nacht, nu eindelijk eens een keertje primetimequote:Op woensdag 30 december 2020 17:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit hoor ik vandaag voor het eerst.
En de Baron.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik de spanning had aangekund om die helemaal te luisteren
Vooral niet met alle beelden van de Plaaggeest erbij
het gaat de luisteraars ook alleen maar om het stukje wat in Bassie & Adriaan gebruikt werdquote:Op woensdag 30 december 2020 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat hoorde ik ook al ergensquote:Op woensdag 30 december 2020 17:17 schreef essnhills het volgende:
Had iemand al geroepen dat dit nummer wel 23 minuten duurt?
Atom Heart Mother heb je erin en die duurt ook 23 minuten. Daarnaast nog twee nummers van Godspeed You! Black Emperor van elk 22 minuten.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |