quote:Op woensdag 30 december 2020 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat Echo in de Griekse mythologie een Bosnymf was die verliefd werd op Narcissus.
En dat ze Narcissus naar een waterpoel leidde waar hij verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld en niet kon stoppen met naar zichzelf kijken. En toen veranderde in een narcis, een bloem die je vaak aan het water ziet met zijn kopje naar beneden?
Dat was mijn Echo feitje
Bedankt, ik zet deze alvast klaarquote:Op woensdag 30 december 2020 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat Echo in de Griekse mythologie een Bosnymf was die verliefd werd op Narcissus.
En dat ze Narcissus naar een waterpoel leidde waar hij verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld en niet kon stoppen met naar zichzelf kijken. En toen veranderde in een narcis, een bloem die je vaak aan het water ziet met zijn kopje naar beneden?
Dat was mijn Echo feitje
Quidquid latine dictum sit, altum videturquote:Op woensdag 30 december 2020 17:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dit heb ik nog uit het Latijn zitten vertalen
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was mijn Echo feitje
moet niet al te moeilijk zijn toch? Is weer een ander verhaal als je een dubbeldekker hebt oidquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
324 Echoes Pink Floyd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
323 Laat Me/Vivre Alderliefste & R. Shaffy & L. List![]()
322 Back In Black AC/DC![]()
321 More Than A Feeling Boston![]()
320 Kashmir Led Zeppelin
Je kunt hem naar Veen sturenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
moet niet al te moeilijk zijn toch? Is weer een ander verhaal als je een dubbeldekker hebt oid
Ik heb een principe en dat is stemmen op 1 nummer van 1 artiest. Dus moet ik wel een keuze maken.quote:
Jan?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt hem naar Veen sturen
Boudewijnquote:Op woensdag 30 december 2020 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
OM TE LEVEN HOEF IK ECHT GEEN VLINDER MEER TE ZIJN
Volgens mij is deze grap gister al gemaakt. Het lijkt lang na te echoënquote:Op woensdag 30 december 2020 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt hem naar Veen sturen
Mij ookquote:Op woensdag 30 december 2020 17:07 schreef ok01 het volgende:
[..]dit doet mij weer aan m'n gymnasium tijd denken
"Papa, waarom zeggen ze op tv en de radio altijd OTO in plaats van auto?"quote:Op woensdag 30 december 2020 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
IK WIL VAN MIJN OTO AF PUNT EN EL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |