Vanavond SLAYERquote:Op woensdag 30 december 2020 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Bijna tijd voor Echoes op een normaal tijdstip
Ik blijf tot Everlong.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:03 schreef Sabata het volgende:
[..]
M'n laatste uur vandaag wordt 1-2. Zowel Proclaimers als Editors.
Had even geGoogledquote:Op woensdag 30 december 2020 17:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja!! Dat zou lang zoeken zijn in de lijst!![]()
![]()
Ik doe vandaag bijna niets andersquote:
Wat ze heeft gekregen is Ramses aan boost van vorig jaar weer kwijt.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Die heeft ook niet echt een dodenbonus gekregen he, Liesbeth
Die dodenbonussen bij jubilea van overlijdens mogen ze van mij afschaffen.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat ze heeft gekregen is Ramses aan boost van vorig jaar weer kwijt.
Datisjouwmeningquote:Op woensdag 30 december 2020 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
Echoes hoort eigenlijk midden in de nacht.
Hij hoort op plek 2001.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
Echoes hoort eigenlijk midden in de nacht.
Dit heb ik nog uit het Latijn zitten vertalenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat Echo in de Griekse mythologie een Bosnymf was die verliefd werd op Narcissus.
En dat ze Narcissus naar een waterpoel leidde waar hij verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld en niet kon stoppen met naar zichzelf kijken. En toen veranderde in een narcis, een bloem die je vaak aan het water ziet met zijn kopje naar beneden?
Dat was mijn Echo feitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |