Mwah zijn alweer op 1/6quote:Op woensdag 30 december 2020 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt wel pittig, eerst moet dit topic dicht en hij is pas net open.
Dan moeten we misschien nog niet beginnen met de grappen, anders hebben we zo niks meer, en zijn we alleen maar aan het herhalenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er moeten wel heel veel grappen zijn tijd zo'n lang nummer.
Kashmir ken je zekerquote:Op woensdag 30 december 2020 17:01 schreef essnhills het volgende:
324 Echoes Pink Floyd
323 Laat Me/Vivre Alderliefste & R. Shaffy & L. List![]()
![]()
322 Back In Black AC/DC
321 More Than A Feeling Boston![]()
![]()
320 Kashmir Led Zeppelin
Zal ik meedoen?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:01 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik hem helemaal doorhalen
Nummer-nummer-nummerquote:Op woensdag 30 december 2020 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er moeten wel heel veel grappen zijn tijd zo'n lang nummer.
Als een soort echo?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moeten we misschien nog niet beginnen met de grappen, anders hebben we zo niks meer, en zijn we alleen maar aan het herhalen
Ook nog eens alliteratiegenotquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hou heet de burgermeester van Wezel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
We kunnen halverwege wel weer opnieuw beginnen met de grappen.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moeten we misschien nog niet beginnen met de grappen, anders hebben we zo niks meer, en zijn we alleen maar aan het herhalen
Circus Custers!quote:Op woensdag 30 december 2020 17:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja!! Dat zou lang zoeken zijn in de lijst!![]()
![]()
Moet je maar niet aan Famke Louise vragen.quote:
Ik denk er nog over.... dan zou het een soort traditie gaan wordenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:01 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik hem helemaal doorhalen
Okequote:
Jaquote:
2020 is zo slecht nog nietquote:Op woensdag 30 december 2020 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Bijna tijd voor Echoes op een normaal tijdstip
M'n laatste uur vandaag wordt 1-2. Zowel Proclaimers als Editors.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:01 schreef TheVulture het volgende:
Vannacht wil ik het wel doortrekken tot 3-4 uur voor Arcade
Ik word te oud voor dat doorhalen.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Moet je maar niet aan Famke Louise vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |