Ben benieuwd!quote:Op woensdag 30 december 2020 16:59 schreef het_fokschaap het volgende:
geluid is hier even uit, want m'n dochter gaat een stukje voorlezen. Even kijken of ik kan bepalen welk nummer erop is op basis van de "grappen"
Of een Echoes-kopie.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Er moet wel even een TT met Echoes komen hoor.
Hornbachquote:
Every breath you take, every fart you shake...quote:
Jaquote:Op woensdag 30 december 2020 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil dat we een heel topic volposten tijdens Echoes.
Deal?
Het ettert na oud en nieuw ook altijd nog even door. Afkickverschijnselen en zoquote:Op woensdag 30 december 2020 16:58 schreef Isorden het volgende:
Nog 31 uur en nog 25 topics.... denk dat we het niet gaan halen mensen
Das toch geen uitdaging meer Mex?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deal?
Er moeten wel heel veel grappen zijn tijd zo'n lang nummer.quote:
Wordt wel pittig, eerst moet dit topic dicht en hij is pas net open.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Das toch geen uitdaging meer Mex?
Ik wil dat we een heel topic volposten tijdens Echoes.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deal?
Hou heet de burgermeester van Wezel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Waarschijnlijk ga ik hem helemaal doorhalenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:01 schreef TheVulture het volgende:
Vannacht wil ik het wel doortrekken tot 3-4 uur voor Arcade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |