Die tekstquote:Op woensdag 30 december 2020 17:11 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overhead the albatross
Hangs motionless upon the air
And deep beneath the rolling waves
In labyrinths of coral caves
The echo of a distant time
Comes willowing across the sand
And everything is green and submarine
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:11 schreef Gretzl het volgende:
Terugluistergenotuurtje bij uitstek![]()
Bij 423 zet ik 'm anders gelijk weer af hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen vroegen om het in zijn geheel te draaien wat dus 23 minuten betreftquote:Op woensdag 30 december 2020 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat echo's met 23 minuten het langste nummer in de lijst is
In je notities met herinnering?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook alles opgeslagen, voor het geval dat
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:11 schreef Gretzl het volgende:
Terugluistergenotuurtje bij uitstek![]()
En Patience was nog wel zo'n goede tip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
tl;drquote:Op woensdag 30 december 2020 17:12 schreef essnhills het volgende:
Wisten jullie dat Echo in de Griekse mythologie een Bosnymf was die verliefd werd op Narcissus.
En dat ze Narcissus naar een waterpoel leidde waar hij verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld en niet kon stoppen met naar zichzelf kijken. En toen veranderde in een narcis, een bloem die je vaak aan het water ziet met zijn kopje naar beneden?
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:12 schreef essnhills het volgende:
Wisten jullie dat Echo in de Griekse mythologie een Bosnymf was die verliefd werd op Narcissus.
En dat ze Narcissus naar een waterpoel leidde waar hij verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld en niet kon stoppen met naar zichzelf kijken. En toen veranderde in een narcis, een bloem die je vaak aan het water ziet met zijn kopje naar beneden?
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jammer genoeg is er niet een keer een 4 minuten single van deze uitgebracht
Wauw dat zou wel eens de langste plaat uit de lijst kunnen zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 17:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb gehoord een minuut of 23
En terechtquote:Op woensdag 30 december 2020 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen vroegen om het in zijn geheel te draaien wat dus 23 minuten betreft
Wauw, dit is nieuw voor me.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:12 schreef essnhills het volgende:
Dit inderdaad. Waarbij ik het ook weer niet zo heel spectaculair goed vind.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit best leuk maar niet voor in een allertijdenlijst. Hier had ook See Emily Play kunnen staan en dan hadden we dit uur ook nog kunnen genieten van Duel, Midnight City en I Hope I Never.
Er is wel een 16 minuten versie van volgens mij.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jammer genoeg is er niet een keer een 4 minuten single van deze uitgebracht
Eentje van rond de 3 minuten?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:11 schreef zorro28 het volgende:
Er zijn veel goede PF nummers, dit is er niet één van
Duurde bij haar vast ook lang om te veranderen in een narcisquote:Op woensdag 30 december 2020 17:12 schreef essnhills het volgende:
Daar zat wat meer demping in?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is wel een 16 minuten versie van volgens mij.
impressive, jouw parate kennisquote:Op woensdag 30 december 2020 17:12 schreef essnhills het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:13 schreef Viv het volgende:
Fijn om Ruud eens te zien werken voor zijn geld.
Doeidoeiquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:13 schreef Viv het volgende:
Ja denk je? Duurt er niks langer dan 23 minuten?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wauw dat zou wel eens de langste plaat uit de lijst kunnen zijn
In het hoerenhuis.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:13 schreef Isorden het volgende:
Waar zijn Silence Patience and Grace eigenlijk?
Lepel ik zo even op ditquote:Op woensdag 30 december 2020 17:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
impressive, jouw parate kennis
Ik vind dit op de plaat wel leuk ofzo. Maar daar blijft het ook wel bij inderdaad. Dit zal niet in de hoge regionen van de Mex2000 te vinden zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Waarbij ik het ook weer niet zo heel spectaculair goed vind.
Berghuis.gifquote:Op woensdag 30 december 2020 17:13 schreef Viv het volgende:
Duurt dit 23 minuten dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja denk je? Duurt er niks langer dan 23 minuten?
Silence stond op 1630, Patience was afgelopen nacht en Grace heeft de lijst niet gehaaldquote:Op woensdag 30 december 2020 17:13 schreef Isorden het volgende:
Waar zijn Silence Patience and Grace eigenlijk?
Ik heb Echo ooit nog gespeeld voor een schoolopdracht. Zonder twijfel mijn beste rol ooit.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:12 schreef essnhills het volgende:
Geen zeep ook. Geen wax. Je kunt nog beter een regenbuitje krijgen.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
Het vieze water over je net gewassen auto gooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |