Ik hoorde net dat echo's met 23 minuten het langste nummer in de lijst isquote:Op woensdag 30 december 2020 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan de spanning bijna niet aan. Lukt het Ruud om de auto in 23 minuten, want dit nummer duurt 23 minuten, te wassen.
Echo's is trouwens het langste nummer in de lijst en duurt 23 minuten.
Ik heb er stilletjes aan genoeg van dat jij er stilletjes aan al genoeg van hebt.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gooi hem er nog maar een keer in:
[ afbeelding ]
Hoe lang duurde het ook alweer?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan de spanning bijna niet aan. Lukt het Ruud om de auto in 23 minuten, want dit nummer duurt 23 minuten, te wassen.
Echo's is trouwens het langste nummer in de lijst en duurt 23 minuten.
Je quote echodequote:Op woensdag 30 december 2020 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Check! Herinner je me tegen de tijd dat jij van @:Dagoduck een seintje hebt gehad? En Dagoduck noteer jij deze?
Ik heb ook alles opgeslagen, voor het geval datquote:Op woensdag 30 december 2020 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Check! Herinner je me tegen de tijd dat jij van @:Dagoduck een seintje hebt gehad? En Dagoduck noteer jij deze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik vind dit best leuk maar niet voor in een allertijdenlijst. Hier had ook See Emily Play kunnen staan en dan hadden we dit uur ook nog kunnen genieten van Duel, Midnight City en I Hope I Never.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:11 schreef zorro28 het volgende:
Er zijn veel goede PF nummers, dit is er niet één van
Ik heb gehoord een minuut of 23quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |