Ik denk niet dat dit bij dit liedje hoortquote:
Robert Long godquote:Op woensdag 30 december 2020 16:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iedereen Doet Het vond ik vroeger treinspringwaardig. Of Afscheid van Glennis.
Mag Ik Dan Bij Jou vind ik nu wel heel erg.
Dat klopt.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit bij dit liedje hoort
DENIED!!!quote:Op woensdag 30 december 2020 16:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoorde altijd Denied My Dear en daar snapte ik al geen hol van
Die kan volgend uur ook van stalquote:
Ach ergens ook wel leuk want alles is nieuw zoquote:Op woensdag 30 december 2020 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
wow, dit heb ik zelfs zelden, een volledig onbekend uurtje
Nu je eindelijk een radio hebt gaat het volgend jaar vast beterquote:Op woensdag 30 december 2020 16:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik ga die lijstjes hierna niet meer invullen![]()
Alleen maar goede nummers die Bowiequote:
neejoh is leuk!quote:Op woensdag 30 december 2020 16:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Daar val jij niet onder, jij kunt daarna nog de TT aanpassenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of mensen die pero ngeluk de LAPO pakken en TT stress hebben
Doe Maan de groeten.quote:
Echt een genie, gaan we vast nog veel van horen.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alleen maar goede nummers die Bowie
Iedereen doet het is echt een oorwurmquote:Op woensdag 30 december 2020 16:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iedereen Doet Het vond ik vroeger treinspringwaardig. Of Afscheid van Glennis.
Mag Ik Dan Bij Jou vind ik nu wel heel erg.
Zie je wel, ik herken wel wat muziekquote:
Nog veel herkenbaarderquote:Op woensdag 30 december 2020 16:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of mensen die pero ngeluk de LAPO pakken en TT stress hebben
Niet genoeg op gestemd om hoger te komen.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:11 schreef Gretzl het volgende:
De Robot van Radiohead maar op #432, hoe dan?![]()
![]()
![]()
Gewoon blijven doenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is toch die van pedofielen doen het op hun knieën?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vast een aardige man geweest, maar dat lied
Dit is de droogste opmerking van de dagquote:Op woensdag 30 december 2020 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet genoeg op gestemd om hoger te komen.
Is er een beste? Ze zijn toch allemaal hetzelfde?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:12 schreef Gretzl het volgende:
De beste Mumford En Zonen heb ik gemist toen ik nog lag uit te slapen
vliquote:
Nee die was vorig uur al, en dat is eenquote:
En jeudeboulers met hun ballen jaquote:Op woensdag 30 december 2020 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch die van pedofielen doen het op hun knieën?
Liever Kraftwerk.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:11 schreef Gretzl het volgende:
De Robot van Radiohead maar op #432, hoe dan?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nu dat nummer in mijn hoofd dusThanks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |