2020 is net begonnen, we zijn er nog lang niet!quote:Op woensdag 30 december 2020 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, leuke opeenvolgende TT's zo
Nee, Vlieg Met Me Mee. Liever 10x de boer dan die.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, we hadden het laatst over het slechtste lied in de lijst
Dat is toch wel gewoon De boer dat is de keerl.
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van Mumford & Sons wel beter
Ik heb het wel eens gehad, dit jaar niet. Heb blijkbaar toch wat bijgeleerd door de jaren heenquote:
En Kaatje met haar mondharmonicaatje?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar hebben we Mien met de mandolien ook weer
Waarom zou je Radiohead skippen?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:08 schreef Gretzl het volgende:
Nu bedenken welk nummers ik nog wil horen tijdens M&S, Adele en RH (allemaal skippen dus)
zeer herkenbaar voor mensen die foto's posten in dit topicquote:
-Mensen die op M&S stemmen.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:09 schreef essnhills het volgende:
I REALLY FUCKED IT UP THIS TIME
DIDN'T I MY DEAR
Ja, viel me ook pas later opquote:Op woensdag 30 december 2020 16:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hahahaha die #gentstudent hashtags in de OP
Er kan nog heel veel gebeuren in die laatste anderhalve dag iddquote:Op woensdag 30 december 2020 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2020 is net begonnen, we zijn er nog lang niet!
quote:Once upon a time I was falling in![]()
But now I'm only falling apart
Nothing I can say
A total eclipse of the
Ik hoorde altijd Denied My Dear en daar snapte ik al geen hol vanquote:Op woensdag 30 december 2020 16:09 schreef essnhills het volgende:
I REALLY FUCKED IT UP THIS TIME
DIDN'T I MY DEAR
Iedereen Doet Het vond ik vroeger treinspringwaardig. Of Afscheid van Glennis.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, we hadden het laatst over het slechtste lied in de lijst
Dat is toch wel gewoon De boer dat is de keerl.
Of mensen die pero ngeluk de LAPO pakken en TT stress hebbenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
zeer herkenbaar voor mensen die foto's posten in dit topic
QFTquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:10 schreef Dagoduck het volgende:
There's a staaarmaaaan waiting in the sky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |