Dolan?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:23 schreef AllesKaputt het volgende:
Welke darter heeft ook alweer altijd zo'n tongetje uit zijn mond hangen tijdens het gooien?
Dolanquote:Op woensdag 30 december 2020 16:23 schreef AllesKaputt het volgende:
Welke darter heeft ook alweer altijd zo'n tongetje uit zijn mond hangen tijdens het gooien?
Dat was genieten toen Feyenoord die kampioenswedstrijd tegen Excelsior verloor.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeer zeker
Ik ben actief hier bij VBL geworden na de ondergang van Feyenoord Netwerk
Januari wordt ook een leuke maandquote:Op woensdag 30 december 2020 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was genieten toen Feyenoord die kampioenswedstrijd tegen Excelsior verloor.
Iedereen wenste elkaar daar dood, inclusief de moderators.
Niet voor Ajax ben ik bang.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Januari wordt ook een leuke maand
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat was ik, was jij die depressieve obesitas-furry?
Na januari staat Ajax 9 punten achterquote:Op woensdag 30 december 2020 16:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Januari wordt ook een leuke maand
Nou nou nouquote:Op woensdag 30 december 2020 16:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Na januari staat Ajax 9 punten achter
Week erop kwam alles goed.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat er toen helemaal door heen, die avond fleurde mij oprecht op. Wat ontspoorde het daar schitterend.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat op een Football Manager forum. Genot.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren. Ik heb wel op allerlei gare Nintendo en FIFA forums gezeten toen ik 15 was.
Psv toch weer kampioen, Gotzegodquote:
Ngamer? Insidegamer? Mushroom Kingdom???quote:Op woensdag 30 december 2020 16:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren. Ik heb wel op allerlei gare Nintendo en FIFA forums gezeten toen ik 15 was.
Klaasweetalles?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zat er toen helemaal door heen, die avond fleurde mij oprecht op. Wat ontspoorde het daar schitterend.
Er was een user met een Yannick-achtige zinsopbouw die helemaal los ging en alle negatieve gekkies met zich mee kreeg ineens. Heerlijk om de woede op af te reageren.
Ben bang van wel ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Psv toch weer kampioen, Gotzegod
Nee, ene spyder. Al zijn posts waren iets van:quote:
Dat deden ze op die FIFA forums ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat op een Football Manager forum. Genot.
Mensen die hele verhalen bedachten bij hun games.
Heb ik mij hier in GAM ook eens schuldig aan gemaakt. Niet lang volgehouden.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat op een Football Manager forum. Genot.
Mensen die hele verhalen bedachten bij hun games.
Duits lacht hieromquote:Op woensdag 30 december 2020 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
Explosievenopruimingsdienst is één woord.
Voordat ie plots de dubbels weer begon te raken had hij een lange periode waarin hij vrij consistent 12% op zijn dubbels gooide ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:29 schreef Szura het volgende:
Peak Gary gooide minstens 15 punten hoger
17:00 affluiten toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:34 schreef Szura het volgende:
Meer dan 5 zets kan Petersen niet aan, dan wordt het een DNF
Sommige mensen hadden al 30 pagina's volgeschreven voor ze überhaupt aan het seizoen waren begonnen. Eerst allemaal verhaaltjes over dat het huwelijk met hun vrouw naar de knoppen was.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat deden ze op die FIFA forums ook.Career starten als coach van Ajax en dan een heel verhaal verzinnen met fake VI.nl artikelen.
In Maan?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil mijn harde stukje heel ergens anders
Ja, Chizzyquote:Op woensdag 30 december 2020 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
#bonuswatch Er moet iemand over de 10x 180 van Bunzzing heengaan.
Screenshots plaatsen wel ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:33 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Heb ik mij hier in GAM ook eens schuldig aan gemaakt. Niet lang volgehouden.
Diep in Maan.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stukje fanfic.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige mensen hadden al 30 pagina's volgeschreven voor ze überhaupt aan het seizoen waren begonnen. Eerst allemaal verhaaltjes over dat het huwelijk met hun vrouw naar de knoppen was.
Dat kon je toen toch ook gewoon in de game zelf?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:34 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb wel kits voor de PC versie van FIFA gemaakt. Dat waren nog eens tijden.
MAANEDquote:Op woensdag 30 december 2020 16:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Herhalingsgevaar?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige mensen hadden al 30 pagina's volgeschreven voor ze überhaupt aan het seizoen waren begonnen. Eerst allemaal verhaaltjes over dat het huwelijk met hun vrouw naar de knoppen was.
Kan jij niels en teun even informeren dat ze het over de bijnaam van lewis moeten hebben ipv vechten tegen de bierkaaiquote:
En goede kans dat het laagste losing avg uit deze pot komt.quote:
Nee dat kan ik niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan jij niels en teun even informeren dat ze het over de bijnaam van lewis moeten hebben ipv vechten tegen de bierkaai
En Roland moet zijn notities even bijwerken.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan jij niels en teun even informeren dat ze het over de bijnaam van lewis moeten hebben ipv vechten tegen de bierkaai
Dat slaat ook nergens op jaquote:Op woensdag 30 december 2020 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Roland moet zijn notities even bijwerken.
Maar denk je dat dat gaat gebeuren?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk aangenomen als manager bij FC Dnepr Mogilev in Wit-Rusland. Kreeg van de club toegang tot een luxe suite van het Gubernskaya hotel, om de hoek bij het stadion. Je weet.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Screenshots plaatsen wel ja.
Maar niet echt als verhaal lol.
Wat?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar denk je dat dat gaat gebeuren?
Dat soort games in gare landen kunnen mij nooit zoveel interesseren.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:38 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk aangenomen als manager bij FC Dnepr Mogilev in Wit-Rusland. Kreeg van de club toegang tot een luxe suite van het Gubernskaya hotel, om de hoek bij het stadion. Je weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |