Klaasweetalles?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zat er toen helemaal door heen, die avond fleurde mij oprecht op. Wat ontspoorde het daar schitterend.
Er was een user met een Yannick-achtige zinsopbouw die helemaal los ging en alle negatieve gekkies met zich mee kreeg ineens. Heerlijk om de woede op af te reageren.
Ben bang van wel ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Psv toch weer kampioen, Gotzegod
Nee, ene spyder. Al zijn posts waren iets van:quote:
Dat deden ze op die FIFA forums ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat op een Football Manager forum. Genot.
Mensen die hele verhalen bedachten bij hun games.
Heb ik mij hier in GAM ook eens schuldig aan gemaakt. Niet lang volgehouden.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat op een Football Manager forum. Genot.
Mensen die hele verhalen bedachten bij hun games.
Duits lacht hieromquote:Op woensdag 30 december 2020 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
Explosievenopruimingsdienst is één woord.
Voordat ie plots de dubbels weer begon te raken had hij een lange periode waarin hij vrij consistent 12% op zijn dubbels gooide ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:29 schreef Szura het volgende:
Peak Gary gooide minstens 15 punten hoger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |