Dolan?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:23 schreef AllesKaputt het volgende:
Welke darter heeft ook alweer altijd zo'n tongetje uit zijn mond hangen tijdens het gooien?
Dolanquote:Op woensdag 30 december 2020 16:23 schreef AllesKaputt het volgende:
Welke darter heeft ook alweer altijd zo'n tongetje uit zijn mond hangen tijdens het gooien?
Dat was genieten toen Feyenoord die kampioenswedstrijd tegen Excelsior verloor.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeer zeker
Ik ben actief hier bij VBL geworden na de ondergang van Feyenoord Netwerk
Januari wordt ook een leuke maandquote:Op woensdag 30 december 2020 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was genieten toen Feyenoord die kampioenswedstrijd tegen Excelsior verloor.
Iedereen wenste elkaar daar dood, inclusief de moderators.
Niet voor Ajax ben ik bang.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Januari wordt ook een leuke maand
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat was ik, was jij die depressieve obesitas-furry?
Na januari staat Ajax 9 punten achterquote:Op woensdag 30 december 2020 16:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Januari wordt ook een leuke maand
Nou nou nouquote:Op woensdag 30 december 2020 16:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Na januari staat Ajax 9 punten achter
Week erop kwam alles goed.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat er toen helemaal door heen, die avond fleurde mij oprecht op. Wat ontspoorde het daar schitterend.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat op een Football Manager forum. Genot.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren. Ik heb wel op allerlei gare Nintendo en FIFA forums gezeten toen ik 15 was.
Psv toch weer kampioen, Gotzegodquote:
Ngamer? Insidegamer? Mushroom Kingdom???quote:Op woensdag 30 december 2020 16:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren. Ik heb wel op allerlei gare Nintendo en FIFA forums gezeten toen ik 15 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |