Een Super Mario forum wtf.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tong80 moet oprotten.
Hij spamt nog meer dan ik op het rivaliserende Super Mario-forum toen ik 15 was.
Was jij dat?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tong80 moet oprotten.
Hij spamt nog meer dan ik op het rivaliserende Super Mario-forum toen ik 15 was.
Ik heb nog wat notes gepakt daar. Achievement unlocked. Mag wat uitzoeken in de RTL Zeuven Sjop.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie SHO niet in mijn topiclijst en daar ben ik erg blij mee
Zat je ook op Feyenoord-netwerk?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij kent mijn forumgeschiedenis niet.
Lijkt me beter een T80 subforum te openen en dat dan ook een enige plek is waar hij kan posten.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat FA's inmiddels achter de schermen aan het klagen zijn bij Danny of tong niet weer permban kan krijgen
Ja dat was ik, was jij die depressieve obesitas-furry?quote:
dat moet ook een karikatuur van zichzelf wordenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:23 schreef BB-King het volgende:
Cumbek van Barney in februari.
Dat wordt genieten en ik verwacht enorm veel positiviteit.
Ik verwacht dat Jaco schoenen met klittenband regelt na de wedstrijd.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:23 schreef BB-King het volgende:
Cumbek van Barney in februari.
Dat wordt genieten en ik verwacht enorm veel positiviteit.
Zeer zekerquote:Op woensdag 30 december 2020 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat je ook op Feyenoord-netwerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |