SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Kan niet. Gary gaat als eerst naar het tafeltje.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:04 schreef BB-King het volgende: Een tip voor Devon. Pak Gerrie's tafeltje af en neem je tijd bij elke worp.
Zo te zien niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan niet. Gary gaat als eerst naar het tafeltje.
Mag het hoerenforum nog?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:08 schreef Tagliano het volgende:
Zullen we gare crossposts uit andere subfora gewoon lekker laten
Allemaal geen zin in joh
Het gaat LOS in het Barbie topicquote:Op woensdag 30 december 2020 16:08 schreef SQ het volgende:
Serieus jongens? Even wat vriendjes uit een ander subforum optrommelen?
Oke een beetjequote:Op woensdag 30 december 2020 16:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mag het hoerenforum nog?
Daar ben je al.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mag het hoerenforum nog?
He vriendquote:Op woensdag 30 december 2020 16:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het gaat LOS in het Barbie topic
Gare Crossposts?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:08 schreef Tagliano het volgende:
Zullen we gare crossposts uit andere subfora gewoon lekker laten
Allemaal geen zin in joh
Godverdommequote:Op woensdag 30 december 2020 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gare Crossposts?
Hoe noem je Rob als hij een heel leuk spel is op de Switch waarin je een dierendorpje onderhoudt
Rob Animal Cross.
Mag voor hem hopen dat hij er maar eentje heeftquote:Op woensdag 30 december 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
Pietersen met zijn grote zwarte speren.
@de-boswachter @Szuraquote:
@GGMMquote:M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (α la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Gerry staat aan het verkeerde tafeltje. Gary Andersom.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gare Crossposts?
Hoe noem je Rob als hij een heel leuk spel is op de Switch waarin je een dierendorpje onderhoudt
Rob Animal Cross.
Hooguit een wisselvallig figuurquote:Op woensdag 30 december 2020 16:13 schreef Szura het volgende:
Gary is een irritant wisselvallig figuur geworden
Ja, irritant wisselvallig. Ik wil weer machine-Gary zien die leg achter leg door ramt.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hooguit een wisselvallig figuur
Gerry komp uut Schotland.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan er niet eens iemand wat vertellen over het kilt-motief op de linkermouw van Gando? Daar moet nog een goed verhaal in zitten.
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gerry komp uut Schotland.
Einde verhaal.
Per definitie, want DRT is tegen racismequote:Op woensdag 30 december 2020 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben ook niet meer echt voor Gary
Terwijl ik mij wel heb laten vertellen dat Petersen de sympathiekste man op aarde is
Moet ie niet meer voor tops gaan, lekker alles op D19 zettenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
au aan zijn pols, dubbels gaan ruk dan
kop dicht klompvoet.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gerry komp uut Schotland.
Einde verhaal.
Daar ben ik heel blij mee, ik denk dat ik een van de redenen ben dat DRT zo tegen racisme is. Ik ben namelijk al heel lang tegen racismequote:Op woensdag 30 december 2020 16:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Per definitie, want DRT is tegen racisme
Ik neem aan dat FA's inmiddels achter de schermen aan het klagen zijn bij Danny of tong niet weer permban kan krijgenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kom er net achter dat @:tong80 VBL helemaal niet groot heeft gemaakt.
Tong80 moet oprotten.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelezen.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een Super Mario forum wtf.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tong80 moet oprotten.
Hij spamt nog meer dan ik op het rivaliserende Super Mario-forum toen ik 15 was.
Was jij dat?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tong80 moet oprotten.
Hij spamt nog meer dan ik op het rivaliserende Super Mario-forum toen ik 15 was.
Ik heb nog wat notes gepakt daar. Achievement unlocked. Mag wat uitzoeken in de RTL Zeuven Sjop.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie SHO niet in mijn topiclijst en daar ben ik erg blij mee
Zat je ook op Feyenoord-netwerk?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij kent mijn forumgeschiedenis niet.
Lijkt me beter een T80 subforum te openen en dat dan ook een enige plek is waar hij kan posten.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat FA's inmiddels achter de schermen aan het klagen zijn bij Danny of tong niet weer permban kan krijgen
dat moet ook een karikatuur van zichzelf wordenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:23 schreef BB-King het volgende:
Cumbek van Barney in februari.
Dat wordt genieten en ik verwacht enorm veel positiviteit.
Ik verwacht dat Jaco schoenen met klittenband regelt na de wedstrijd.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:23 schreef BB-King het volgende:
Cumbek van Barney in februari.
Dat wordt genieten en ik verwacht enorm veel positiviteit.
Zeer zekerquote:Op woensdag 30 december 2020 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat je ook op Feyenoord-netwerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |