SPOILER: September 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: November 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Augustus 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Augustus 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: April 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli & Augustus 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: December 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: april 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: september 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De diverse Instagrams:
Samantha
Michael
BLACK LAUNDRY
Michaels vriendin Naomi
FREAKY FRIDAY
Samantha's Vriendje van dienst
December 2020: Geen.... of misschien toch deze shining star?SPOILER: Exen aka de wareOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie worldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer![]()
Dat weet hij allemaal niet hij is drie jaar geband geweestquote:Op woensdag 30 december 2020 13:45 schreef SQ het volgende:
Heb je geen "open nieuw deel" knop, @:tong80?![]()
Laten we het over Barby hebben.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Tong gaat verder in een eigen tipoc.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:45 schreef SQ het volgende:
Heb je geen "open nieuw deel" knop, @:tong80?![]()
Wacht, mijn fout, ik dacht dus dat dat niet mocht, maar zie dat een zetpil normaal is bij baby's.quote:With love :*![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Wacht, mijn fout, ik dacht dus dat dat niet mocht, maar zie dat een zetpil normaal is bij baby's.![]()
Er zijn weinig andere manieren om een baby wat paracetamol te geven, geloof ik
-nee-![]()
Bram was 2 weken oud toen hij in het ziekenhuis werd opgenomen. Toen kreeg hij ook paracetamol.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Wacht, mijn fout, ik dacht dus dat dat niet mocht, maar zie dat een zetpil normaal is bij baby's.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
https://mamalove.nl/baby/(...)geven-met-een-zetpilquote:Op woensdag 30 december 2020 14:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Wacht, mijn fout, ik dacht dus dat dat niet mocht, maar zie dat een zetpil normaal is bij baby's.
Vanaf 3 maanden en anders naar de huisarts ermee.![]()
Er is ook niks mis mee, maar onder de 3 mnd moet je even overleggen met de HA. Denk niet dat ze dat gedaan heeft. En dan is de vraag: wat was de dosering die ze gaf?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bram was 2 weken oud toen hij in het ziekenhuis werd opgenomen. Toen kreeg hij ook paracetamol.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Snel verpatst...
Moet toch poeder op de oliebollen in haar neus morgen.![]()
Sowieso, die hele jonkies horen geen koorts te krijgen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef Straadthont het volgende:
[..]
https://mamalove.nl/baby/(...)geven-met-een-zetpil
Vanaf 3 maanden en anders naar de huisarts ermee.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Dit dus idd, het ging hem er niet om dat hij voor het kind wilde zorgen, hij gebruikte (het erkennen van) het kind om Samantha aan zich te binden.....quote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, Gerrit heeft het kindje erkent, wilde ervoor zorgen. Waarom laat hij het mannetje nu barsten nu Samantha er blijkbaar weer niet voor kan zorgen?
Zet je fucking trots opzij en stel je dan op als vader ipv kut interviews geven aan een kut roddelblad.![]()
De logica.
Wat een goedhartigheid weer van hem, en dan idd ook nog eens met de Story gaan praten om eea uit de doeken te doen, want gezien hij de juridische vader is (en wellicht zelfs het gezag heeft) zal hij idd op de hoogte zijn van het hoe en wat rondom het kind en jeugdzorg.![]()
Wat raar toch, dat Thea blijft beweren dat haar vader van niets wist terwijl haar vader zelf stelt dat hij het wel wist.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:50 schreef Straadthont het volgende:
De verloskundige zat ook in het complot.
hij is niks fout!! Hij heeft t niet geweten. Samen met de VK bleven ze volhouden dat t kindje van hem was
aldus Thea op FB Story.
Zit hij Thea nou nog steeds voor te liegen terwijl hij zelf wat anders vertelt op dat live-verhaal en aan de Story?![]()
Dit dus, een verloskundige zal zeker niet gaan beweren dat man A de vader is van het ongeboren kind van vrouw B, de verloskundige weet heel goed dat het net zo goed man X kan zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het zal een verloskundige haar reet hoesten wie de vader van een kind is. Gerrit was niet bij de bevalling aanwezig.
Rare vrouw die Thea.![]()
Mwah, ik snap wel dat je er bewust voor kiest om samen met de moeder van het kindje de opvoeding te doen, maar als je dan zo snel al gedoe krijgt met moeder en je uit elkaar gaat is het misschien wel het verstandigst om dan afstand te nemen (je zit anders wel voor altijd aan Samantha vast hequote:Op woensdag 30 december 2020 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus idd, het ging hem er niet om dat hij voor het kind wilde zorgen, hij gebruikte (het erkennen van) het kind om Samantha aan zich te binden.....
Wat een goedhartigheid weer van hem, en dan idd ook nog eens met de Story gaan praten om eea uit de doeken te doen, want gezien hij de juridische vader is (en wellicht zelfs het gezag heeft) zal hij idd op de hoogte zijn van het hoe en wat rondom het kind en jeugdzorg.)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Wat heeft ze dan wel op haar FB story verteld, of is dat hele verhaal over wat ze verteld zou hebben verzonnen?quote:![]()
op de FB van Story. Of je leest eens een keertje goed in plaats van de hele tijd te zuigen op elke reactie.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan wel op haar FB story verteld, of is dat hele verhaal over wat ze verteld zou hebben verzonnen?![]()
Niet zonder overleg met de huisarts bij zulke jonge baby'squote:Op woensdag 30 december 2020 14:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Wacht, mijn fout, ik dacht dus dat dat niet mocht, maar zie dat een zetpil normaal is bij baby's.Bronquote:Jonger dan 3 maanden. Heeft je baby pijn of koorts en is hij jonger dan 3 maanden, laat de huisarts hem dan eerst onderzoeken.
Een baby van 4 weken een zetpil geven omdat ze krampjes hebben is imho niet echt een standaard "prima, kan makkelijk" oplossing.
En ja, het is echt kut voor je als ouder dat je kind krampjes heeft, maar je kunt ook proberen de pijn te verlichten.
https://www.nutriciavoorjou.nl/baby/kwaaltjes/darmkrampjes/![]()
Toegediend door mensen die wel weten wat ze doen bij een kind dat in het ziekenhuis moest worden opgenomen, dat lijkt me een behoorlijk verschil met Samantha, die even zelf gaat dokteren en haar kind dat gezond is vanwege krampjes gaat drogeren.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bram was 2 weken oud toen hij in het ziekenhuis werd opgenomen. Toen kreeg hij ook paracetamol.![]()
Plus dat je een baby geen paracetamol geeft bij krampjes. Alleen bij koorts, en dan geldt weer, onder de 3 maanden altijd naar de dokter.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:13 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Er is ook niks mis mee, maar onder de 3 mnd moet je even overleggen met de HA. Denk niet dat ze dat gedaan heeft. En dan is de vraag: wat was de dosering die ze gaf?disclaimer![]()
Het is de vraag nog maar of dat afstand nemen zo makkelijk kan, als hij overal al verkondigd heeft dat hij wist dat het niet zijn kind was maar hij het toch erkend heeft (en wellicht zelfs het gezag heeft aangevraagd).quote:Op woensdag 30 december 2020 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, ik snap wel dat je er bewust voor kiest om samen met de moeder van het kindje de opvoeding te doen, maar als je dan zo snel al gedoe krijgt met moeder en je uit elkaar gaat is het misschien wel het verstandigst om dan afstand te nemen (je zit anders wel voor altijd aan Samantha vast he)
En ja, zodra je een kind met iemand krijgt zit je er de rest van je leven aan vast, ook als het kind niet van jou is maar je het wel erkent, neemt niet weg dat hij wel heel snel was met het afstand doen van het kind waar hij zo graag voor wilde zorgen, als hij werkelijk zo graag voor het kind wilde zorgen en de afhankelijkheid die Samantha daardoor aan hem zou hebben er niets mee van doen had dan had hij nog prima zelf voor het kind kunnen zorgen.
Hij wilde dus helemaal niet voor het kind zorgen, anders zou hij dat nog wel doen, hij wilde er alleen maar voor zorgen zolang Samantha in de pas zou blijven lopen. Als dat je voorwaarden zijn dan moet je het kind niet erkennen en in eerste instantie tegen de halve wereld gaan liegen dat het jouw kind is.![]()
Heeft Samantha nou zelf Jeugdzorg gebeld om Djemino te komen halen nadat ze zelf uit huis was gerend of zo, of heeft Jeugdzorg ingegrepen omdat ze ie zo ziek werd na die zetpil?![]()
Dan ook nog de dna testquote:Op woensdag 30 december 2020 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat raar toch, dat Thea blijft beweren dat haar vader van niets wist terwijl haar vader zelf stelt dat hij het wel wist.
Zit hij Thea nou nog steeds voor te liegen terwijl hij zelf wat anders vertelt op dat live-verhaal en aan de Story?en hij gaf ook nog aan dat Samanda had gelogen tegen hem en zijn familie dat het wel van hem zou zijn. Dus daarom toch die naam.
Lekker duidelijk weer
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Wat Gerrit allemaal vertelt moet je ook maar met een korrel zout nemen hoor. Hij probeert nu zijn straatje schoon te vegen.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Zou die geld krijgen voor dat interview?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:41 schreef Mariposas het volgende:
Wat Gerrit allemaal vertelt moet je ook maar met een korrel zout nemen hoor. Hij probeert nu zijn straatje schoon te vegen.![]()
Volgens Fawrynotsawry wel en wilde Gerrit ook van hem/Rumag geld voor een interviewquote:Op woensdag 30 december 2020 16:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou die geld krijgen voor dat interview?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Zeker weten.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou die geld krijgen voor dat interview?No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Sowieso.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:41 schreef Mariposas het volgende:
Wat Gerrit allemaal vertelt moet je ook maar met een korrel zout nemen hoor. Hij probeert nu zijn straatje schoon te vegen.![]()
Dat denk ik, hij ziet er wel uit als djemino. Ik weet natuurlijk niet wanneer de foto is genomen.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:04 schreef amaranta het volgende:
Maar ik blijf dus de enige die vraagtekens heeft bij die babyfoto op haar Instagram?
Kijk hier draagt hij dezelfde muts:
https://www.instagram.com/p/CISnBA0BXj4/disclaimer![]()
Mja Oke...quote:Op woensdag 30 december 2020 17:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat denk ik, hij ziet er wel uit als djemino. Ik weet natuurlijk niet wanneer de foto is genomen.
https://www.instagram.com/p/CISnBA0BXj4/![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Had ze hem wel echt van Kuwas gekregen? Toen ze een foto van hem in bad plaatste en dat ze van hem hield was hij schijnbaar ook niet amused en ging alles eraf en/of bewerkt qua bijschrift.quote:
Misschien heeft ze gezegd dat ie van hem is maar is dat niet zo óf wellicht is hij gewoon niet blij dat ze dat alles online gooit (en heeft hij het wel gegeven).[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Dat denk ik ook. Die gast zit daar helemaal niet op te wachten volgens mij.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Had ze hem wel echt van Kuwas gekregen? Toen ze een foto van hem in bad plaatste en dat ze van hem hield was hij schijnbaar ook niet amused en ging alles eraf en/of bewerkt qua bijschrift.
Misschien heeft ze gezegd dat ie van hem is maar is dat niet zo óf wellicht is hij gewoon niet blij dat ze dat alles online gooit (en heeft hij het wel gegeven).
Volgens mij wordt iedereen die zich een keer jolig met barbie laat fotograferen meteen als bff op instagram geknald. Ik zou dat ook niet hoeven
disclaimer![]()
Denk het ook niet. Niet lang meer voordat hij haar gaat ontvrienden.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Die gast zit daar helemaal niet op te wachten volgens mij.
Volgens mij wordt iedereen die zich een keer jolig met barbie laat fotograferen meteen als bff op instagram geknald. Ik zou dat ook niet hoeven
Maar is hij de papa?![]()
Die foto kan haar ook gewoon zijn toegezonden door jeugdzorg.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:04 schreef amaranta het volgende:
Maar ik blijf dus de enige die vraagtekens heeft bij die babyfoto op haar Instagram?![]()
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:29 schreef Rene het volgende:
Ik vind het wel heftig hoor. Eigenlijk.
Dat gevoel komt iedere keer naar boven als ik hier lees.![]()
Is te koopquote:Op woensdag 30 december 2020 18:00 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
Ik smelt. Ik vind haar baby echt heel schattig 🥺😍Sla je slag
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Volgens mij is hij de papa niet. Maar waarop ik dat baseer? In elk geval zeggen zowel hij als zijn nichtje dat hij haar nog niet lang kent (hoeveel dagen daarover verschillen ze.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Niet lang meer voordat hij haar gaat ontvrienden.
Maar is hij de papa?)
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Misschien zit Samanda daar op te hinten ... dat zij hoopt dat hij het isquote:Op woensdag 30 december 2020 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij is hij de papa niet. Maar waarop ik dat baseer? In elk geval zeggen zowel hij als zijn nichtje dat hij haar nog niet lang kent (hoeveel dagen daarover verschillen ze.)
![]()
![]()
Weet je wat ik ook niet snap? Dat elke Haagse sjon kennelijk zijn leuter zonder condoom in die meid hangt
disclaimer![]()
Dat is niet zo zeer aan Haags hoor dat gebeurt overal.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:47 schreef SQ het volgende:
Weet je wat ik ook niet snap? Dat elke Haagse sjon kennelijk zijn leuter zonder condoom in die meid hangtIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nou ja die van barbie zijn doorgaans wel Haags tochquote:Op woensdag 30 december 2020 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet zo zeer aan Haags hoor dat gebeurt overal.
disclaimer![]()
OT please. Niet persoonlijk worden en geen privé gegevens hier. Ook geen fitties meer.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Waren er fitties Oh gemistquote:Op woensdag 30 december 2020 19:15 schreef Ole het volgende:
[modbreak]OT please. Niet persoonlijk worden en geen privé gegevens hier. Ook geen fitties meer.
[/modbreak]Iedereen is een kutlultrut
beterquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Hopen dat je snel opknapt.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Waar die 2 weken oude te vroeg geboren baby ook een doe-het-zelf-flesje lijkt te krijgen..... ben benieuwd naar de oorzaak van de krampjes, als je na 2 weken al niet meer de moeite neemt de fles zelf vast te houden.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat denk ik, hij ziet er wel uit als djemino. Ik weet natuurlijk niet wanneer de foto is genomen.
https://www.instagram.com/p/CISnBA0BXj4/![]()
Als het daar maar bij gebleven was, na zes weken al ingeruild voor wat cocaïne.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar die 2 weken oude te vroeg geboren baby ook een doe-het-zelf-flesje lijkt te krijgen..... ben benieuwd naar de oorzaak van de krampjes, als je na 2 weken al niet meer de moeite neemt de fles zelf vast te houden.
Wanneer zou ze gaan beseffen dan haar houding nu echt alles kapot maakt?![]()
Na een maand al..... kind is nu net 6 weken oud.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als het daar maar bij gebleven was, na zes weken al ingeruild voor wat cocaïne.
Wanneer zou ze gaan beseffen dan haar houding nu echt alles kapot maakt?![]()
Samantha is gewoon een soort treinramp waar je naar blijft kijken en je over verwonderen..😕
Als je het verloop volgt dan kan je nu alvast met vangnetten klaar gaan staan.🙈![]()
Was er nou een dna test gedaan om uit te sluiten dat Gerrit de vader was?Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Ja, volgens Gerrit kwam het niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:56 schreef Tally het volgende:
Was er nou een dna test gedaan om uit te sluiten dat Gerrit de vader was?![]()
Jaquote:Op donderdag 31 december 2020 17:56 schreef Tally het volgende:
Was er nou een dna test gedaan om uit te sluiten dat Gerrit de vader was?
Nee
Ja
Dat waren de antwoorden de afgelopen weken, kies maar uit.![]()
Arm kindje, je zal zo een moeder hebben. Ze had het zo goed kunnen hebben. En alles is weer kapot.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:32 schreef bloempje-moi het volgende:
Er staat weer een schattige Djemino foto op insta. Mooi kindje hoor."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Op de insta van Priscilla staat een filmpje van het feestje. Ziet er wel heel gezellig uit. Vrolijk. Nou lijkt Priscilla me ook wel een heel leuk wijf.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Is ze al op het feest in Duindorp?![]()
Wijf?quote:Op donderdag 31 december 2020 19:32 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Op de insta van Priscilla staat een filmpje van het feestje. Ziet er wel heel gezellig uit. Vrolijk. Nou lijkt Priscilla me ook wel een heel leuk wijf.![]()
Gvd. Bij het lezen van deze tt denk ik elke keer dat mijn naam gewoon verkeerd gespeld is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Had zomaar gekund toch.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:33 schreef DJMO het volgende:
Gvd. Bij het lezen van deze tt denk ik elke keer dat mijn naam gewoon verkeerd gespeld is | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Wijf is niet altijd verkeerd bedoeld...quote:"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!![]()
Nee, precies. Ik bedoelde het aardig. Vanuit mijn ‘cultuur’ is het een goed woord. Maar ach. Meid mag ook.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wijf is niet altijd verkeerd bedoeld...
Priscilla lijkt mij een leuk meid.![]()
Haha wat een geschift wijf is het toch.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:36 schreef Missutopio het volgende:
Ze maakt nu reclame voor lachgas in dr story. Hoeveel gram zou dat opleveren?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
De moeder der moeders moet natuurlijk nog wel wat te tjappen hebben.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:36 schreef Missutopio het volgende:
Ze maakt nu reclame voor lachgas in dr story. Hoeveel gram zou dat opleveren?Go hard or go home![]()
Echt he ...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:36 schreef Missutopio het volgende:
Ze maakt nu reclame voor lachgas in dr story. Hoeveel gram zou dat opleveren?![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:36 schreef Missutopio het volgende:
Ze maakt nu reclame voor lachgas in dr story. Hoeveel gram zou dat opleveren?![]()
![]()
Lachgas weegt toch niks?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:36 schreef Missutopio het volgende:
Ze maakt nu reclame voor lachgas in dr story. Hoeveel gram zou dat opleveren?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik had dit topic serieus ca 18 dec uit mn follows gegooid
Ben bijgelezen hoor, wat een dumpster fire dit...Kwak![]()
Lag niet aan jou, het ging mis met de topicreeks.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:07 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had dit topic serieus ca 18 dec uit mn follows gegooid
Ben bijgelezen hoor, wat een dumpster fire dit...![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lag niet aan jou, het ging mis met de topicreeks.nou snap ik t!
Kwak![]()
Want Jeugdzorg moet in de toekomst nog een paar keer verrot gescholden worden omdat Samantha zo'n lieverd is..mijn godquote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:36 schreef Missutopio het volgende:
Ze maakt nu reclame voor lachgas in dr story. Hoeveel gram zou dat opleveren?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
In hun story's vragen Naomi en Mike of iemand iets te huur weet in Carihuela. Dus die hebben weer plannen om te gaan vertrekken lijkt me. Lijkt me dat ze eerst hun proces moeten afwachten.![]()
Bianca had laatst een kapsalon te huur in carahuela....in de zaak haren knippen, in het magazijn toppen knippenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:15 schreef praadje het volgende:
In hun story's vragen Naomi en Mike of iemand iets te huur weet in Carihuela. Dus die hebben weer plannen om te gaan vertrekken lijkt me. Lijkt me dat ze eerst hun proces moeten afwachten.![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:45 schreef superpro het volgende:
[..]
Bianca had laatst een kapsalon te huur in carahuela....in de zaak haren knippen, in het magazijn toppen knippen![]()
![]()
Ik heb altijd het idee dat beide profielen door een van hen worden beheerd. Ik vermoed door Naomi.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:15 schreef praadje het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat beide profielen door een van hen worden beheerd. Ik vermoed door Naomi.![]()
Dit is nu al het topic van het jaar.
Ik vermoed dat men voor merkenfraude nu niet in nl moet blijven. Met de open Europese grenzen is dat sowieso onmogelijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:15 schreef praadje het volgende:
In hun story's vragen Naomi en Mike of iemand iets te huur weet in Carihuela. Dus die hebben weer plannen om te gaan vertrekken lijkt me. Lijkt me dat ze eerst hun proces moeten afwachten.
Hoe doen ze het dan met het kind van maik, weer meeslepen naar Spanje?![]()
Plus dat ze er misschien zelf nog eentje krijgen.quote:Op zondag 3 januari 2021 08:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat men voor merkenfraude nu niet in nl moet blijven. Met de open Europese grenzen is dat sowieso onmogelijk.
Hoe doen ze het dan met het kind van maik, weer meeslepen naar Spanje?![]()
![]()
In Spanje ligt de horeca evengoed op zn gat. Nu een nieuw café openen is dom. En zinloos ook.
Daarnaast, als ik daar zou wonen dan zou ik lokale ondernemer steunen.![]()
Ben benieuwd of hij nog in een pleeggezin zit. Laatste foto's staat ze niet samen met hem op. Hopelijk wordt er goed voor het kindje gezorgd.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:21 schreef bloempje-moi het volgende:
Daar is Djemino!
https://www.instagram.com/p/CJoSh8iBK9m/![]()
Ik neem aan van wel. Anders had ze echt wel vaker foto's met hem gepost om te laten zien dat niemand haar eronder krijgt.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:30 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij nog in een pleeggezin zit. Laatste foto's staat ze niet samen met hem op. Hopelijk wordt er goed voor het kindje gezorgd.![]()
He daar is hij weer duidelijk geen Gerritje 😀quote:Op maandag 4 januari 2021 17:21 schreef bloempje-moi het volgende:
Daar is Djemino!
https://www.instagram.com/p/CJoSh8iBK9m/![]()
Hoe dan? Ik herken die baby echt niet als hij ergens bij een vreemde in een wandelwagen ligt. En ik heb dit topic echt te veel gecheckt,quote:Op maandag 4 januari 2021 18:10 schreef maily het volgende:
Als ze foto's van hem openbaar blijft posten duurt het niet lang meer voor hij wordt herkend.![]()
.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Alle baby's zijn lelijkquote:Op maandag 4 januari 2021 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik herken die baby echt niet als hij ergens bij een vreemde in een wandelwagen ligt. En ik heb dit topic echt te veel gecheckt,![]()
.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: