Dan ook nog de dna testquote:Op woensdag 30 december 2020 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat raar toch, dat Thea blijft beweren dat haar vader van niets wist terwijl haar vader zelf stelt dat hij het wel wist.
Zit hij Thea nou nog steeds voor te liegen terwijl hij zelf wat anders vertelt op dat live-verhaal en aan de Story?
Zou die geld krijgen voor dat interview?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:41 schreef Mariposas het volgende:
Wat Gerrit allemaal vertelt moet je ook maar met een korrel zout nemen hoor. Hij probeert nu zijn straatje schoon te vegen.
Volgens Fawrynotsawry wel en wilde Gerrit ook van hem/Rumag geld voor een interviewquote:Op woensdag 30 december 2020 16:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou die geld krijgen voor dat interview?
Zeker weten.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou die geld krijgen voor dat interview?
Sowieso.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:41 schreef Mariposas het volgende:
Wat Gerrit allemaal vertelt moet je ook maar met een korrel zout nemen hoor. Hij probeert nu zijn straatje schoon te vegen.
Dat denk ik, hij ziet er wel uit als djemino. Ik weet natuurlijk niet wanneer de foto is genomen.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:04 schreef amaranta het volgende:
Maar ik blijf dus de enige die vraagtekens heeft bij die babyfoto op haar Instagram?
Mja Oke...quote:Op woensdag 30 december 2020 17:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat denk ik, hij ziet er wel uit als djemino. Ik weet natuurlijk niet wanneer de foto is genomen.
Kijk hier draagt hij dezelfde muts:
https://www.instagram.com/p/CISnBA0BXj4/
Had ze hem wel echt van Kuwas gekregen? Toen ze een foto van hem in bad plaatste en dat ze van hem hield was hij schijnbaar ook niet amused en ging alles eraf en/of bewerkt qua bijschrift.quote:
Dat denk ik ook. Die gast zit daar helemaal niet op te wachten volgens mij.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Had ze hem wel echt van Kuwas gekregen? Toen ze een foto van hem in bad plaatste en dat ze van hem hield was hij schijnbaar ook niet amused en ging alles eraf en/of bewerkt qua bijschrift.
Misschien heeft ze gezegd dat ie van hem is maar is dat niet zo óf wellicht is hij gewoon niet blij dat ze dat alles online gooit (en heeft hij het wel gegeven).
Denk het ook niet. Niet lang meer voordat hij haar gaat ontvrienden.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Die gast zit daar helemaal niet op te wachten volgens mij.
Volgens mij wordt iedereen die zich een keer jolig met barbie laat fotograferen meteen als bff op instagram geknald. Ik zou dat ook niet hoeven
Die foto kan haar ook gewoon zijn toegezonden door jeugdzorg.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:04 schreef amaranta het volgende:
Maar ik blijf dus de enige die vraagtekens heeft bij die babyfoto op haar Instagram?
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:29 schreef Rene het volgende:
Ik vind het wel heftig hoor. Eigenlijk.
Is te koopquote:Op woensdag 30 december 2020 18:00 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
Ik smelt. Ik vind haar baby echt heel schattig 🥺😍
Volgens mij is hij de papa niet. Maar waarop ik dat baseer? In elk geval zeggen zowel hij als zijn nichtje dat hij haar nog niet lang kent (hoeveel dagen daarover verschillen ze.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Niet lang meer voordat hij haar gaat ontvrienden.
Maar is hij de papa?
Misschien zit Samanda daar op te hinten ... dat zij hoopt dat hij het isquote:Op woensdag 30 december 2020 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij is hij de papa niet. Maar waarop ik dat baseer? In elk geval zeggen zowel hij als zijn nichtje dat hij haar nog niet lang kent (hoeveel dagen daarover verschillen ze.)
Dat is niet zo zeer aan Haags hoor dat gebeurt overal.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:47 schreef SQ het volgende:
Weet je wat ik ook niet snap? Dat elke Haagse sjon kennelijk zijn leuter zonder condoom in die meid hangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |