Week daarna zeker Live met Overcomequote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef Strani het volgende:
Tijdens 9/11 stond in Nederland Alicia keys op nummer 1 met Fallin'.
Typisch Nederlandse botheid.
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef Strani het volgende:
Britten kunnen er ook wat van.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef Strani het volgende:
Dat weet ik nog wel goed ja, die clip dan telkens op tvquote:Op woensdag 30 december 2020 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Week daarna zeker Live met Overcome
Haha ja, en dat was nog bewust ookquote:Op woensdag 30 december 2020 13:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Britten kunnen er ook wat van.
Volgens mij stond Ding Dong The Witch Is Dead op 1 in de UK toen Thatcher stierf
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens mij stond Ding Dong The Witch Is Dead op 1 in de UK toen Thatcher stierf
Dat zou mij dus overkomen, dus liever nietquote:Op woensdag 30 december 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
Gieren om mensen die via Zoom in beeld zijn, maar het niet doorhebben en daar met een resting bitch face zitten![]()
Is er docu van Thatcher? Ik ben nieuwsgierig naar haar beweegredenen in de Britse politiek sinds ik seizoen 4 van The crown heb gezien.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Haha ik zie mij dit ook zomaar overkomenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat zou mij dus overkomen, dus liever niet
9/11 in 2001 was toch op een donderdag?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef Strani het volgende:
Dat wil ik zienquote:Op woensdag 30 december 2020 13:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ik zie mij dit ook zomaar overkomen![]()
Of dat ik nog in de wachtrij sta 's avonds, maar in slaap ben gevallen
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ik zie mij dit ook zomaar overkomen![]()
Of dat ik nog in de wachtrij sta 's avonds, maar in slaap ben gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |