Lijkt mij ook. Gisteren al een enorme vuurwerkshow in de wijk. En de dag daarvoor. En...quote:Op woensdag 30 december 2020 13:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoezo niet? Genoeg illegaal spul voorhanden dacht ik zo.
Alleen A Dell in de Top 10 van 2011 en Happie op 25 waren gruwelijk hoog binnengekomen.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oudjaarsdag is wel echt slingeren tussen klassiekers en 'wtf doet dit hier' momentjes ja. Al zijn er een paar jaar lang niet zo heel veel platen hoog binnengekomen tot aan dit jaar, dat scheelt.
Vast wel iemand, maar da's illegaal en daar werk ik niet aan meequote:Op woensdag 30 december 2020 13:44 schreef PippenScottie het volgende:
Kan ik iemand blij maken met twee meisjes van vijf en zeven? Als je ze uit elkaar houdt kunnen ze best leuk spelen.
Ik kom ze vanavond wel weer ophalen.
Ik heb een kopje thee in de aanslagquote:
Sorryquote:Op woensdag 30 december 2020 13:44 schreef PippenScottie het volgende:
Kan ik iemand blij maken met twee meisjes van vijf en zeven? Als je ze uit elkaar houdt kunnen ze best leuk spelen.
Ik kom ze vanavond wel weer ophalen.
Dreams Go You Own Way, Landslide, The Chain nog sowieso?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet zeggen, maar dit staat te hoog.
Dat je het je niet meer kunt herinneren betekent niet dat je het niet hebt gehoordquote:Op woensdag 30 december 2020 13:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou... ook morgen gaat er wel wat alcohol in
zeker eensquote:Op woensdag 30 december 2020 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hier geen problemen meequote:Op woensdag 30 december 2020 13:44 schreef peaceman het volgende:
Deze band staat ook echt overal in de lijst he?!
Dotan en Formidable waren ook zoiets.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Alleen A Dell in de Top 10 van 2011 en Happie op 25 waren gruwelijk hoog binnengekomen.
Edje kadetje stond in 2017 op 100 ofzo.
Volkomen eens. Dat dit hoger staat dan Tusk van afgelopen nachtquote:Op woensdag 30 december 2020 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, dat was ik na een jaar alweer vergetenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:44 schreef peaceman het volgende:
Had ik al verteld hoe slecht ze waren op Pinkpop?
Deze stond normaal ook altijd tussen 700 en 900. Maar ja, de hele jeugd heeft ineens Fleetwood Mac ontdekt, dus alles stijgt als een malle.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |