Ja, Nederland is een....quote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef ddx het volgende:
Floor Jansen die wij kennen van Beste Zangers
Dan zit ik in de auto terug naar huis, de rit duurt korter dan het nummerquote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog iets meer moet verzinnen bij Echoes van Pink Floyd
Tja dat geldt natuurlijk voor ruim de helft van ons landquote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef ddx het volgende:
*cringequote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef ddx het volgende:
De treurige waarheid. Maar goed, anders hadden we nooit Nightwish in de lijst gehad.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef ddx het volgende:
Eigenlijk best wel erg de band van Tuomasquote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef DecoAoreste het volgende:
'De band van Floor Jansen'. Nou, ja, maar eigenlijk nee.
Oh daar is ie al, ik word gelukkig niet teleurgesteldquote:
Zijn dat net van die obsessieve downies als kpop fans?quote:
Voor 90% van NL is dat toch ook zo?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef ddx het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan zit ik in de auto terug naar huis, de rit duurt korter dan het nummer
Jep. Maar als je de zin opvat als 'de band waarin Floor Jansen zit' is het wel correct. Dus je kan hem het voordeel van de twijfel geven.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel erg de band van Tuomas
boeit me verder niks eerlijk gezegd, als hierdoor meer van dit soort muziek in de lijst komt ben ik zeer voor.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef ddx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |