*pakt de hitzones erbij van eind jaren 90 die hier in de kast staan en checkt op A*Teens*quote:Op woensdag 30 december 2020 12:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had voor mij ook niet gehoeven...
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
A*TeensLang geleden dat ik die naam ergens gehoord heb
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:40 schreef MTheBassman het volgende:
1871 Tanita Tikaram-Twist In My Sobriety
* MTheBassman streept er zo weer eentje af
Pia zadora is een vrouw hoor.quote:
VET!quote:Op woensdag 30 december 2020 12:45 schreef Isorden het volgende:
Wisten jullie dat de naam van deze band een palindroom is?
Ja, ik ontvolg het topic altijd maar als ik gepost heb. Want anders staan er morgen 1000 topics in MyATquote:Op woensdag 30 december 2020 12:45 schreef jameshond7 het volgende:
Jezus wat gaat deze topicreeks snel
Ik kan me voorstellen dat in zijn geval de titel heeft geholpenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een heel gaaf nummer, maar hoe kom je erbij om daar op te stemmen? Ik zou daar zelf nooit opgekomen zijn. Ik kende het nummer, maar had nooit van Tanita Tikaram gehoord tot voor deze top2000-editie.
En ze hun grootste hit naakt inz...quote:Op woensdag 30 december 2020 12:45 schreef Isorden het volgende:
Wisten jullie dat de naam van deze band een palindroom is?
Zal wel een Tiktokkerige aanleiding voor zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:45 schreef Fred_B het volgende:
Deze ABBA staat verhoudingsgewijs wel vrij hoog voor mijn gevoel.
heb m een paar keer in de lijst gehoord en was meteen verliefd, hij staat in mijn top 500 ook op 3 dus jaquote:Op woensdag 30 december 2020 12:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een heel gaaf nummer, maar hoe kom je erbij om daar op te stemmen? Ik zou daar zelf nooit opgekomen zijn. Ik kende het nummer, maar had nooit van Tanita Tikaram gehoord tot voor deze top2000-editie.
de nummers worden kleiner, de topics vullen snellerquote:Op woensdag 30 december 2020 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik ontvolg het topic altijd maar als ik gepost heb. Want anders staan er morgen 1000 topics in MyAT
Ja, ik luisterde nog naar haar eerste solo-albumquote:Op woensdag 30 december 2020 12:46 schreef TheVulture het volgende:
Marie Serneholt van A*Teens heeft nog best een redelijke carriere in Zweden opgebouwd trouwens
Wel met echte kutmuziek hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 12:46 schreef TheVulture het volgende:
Marie Serneholt van A*Teens heeft nog best een redelijke carriere in Zweden opgebouwd trouwens
Iets voor 8enquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:41 schreef Evenstar het volgende:
@:poppejans
Als ik zoom opstart krijg ik alleen en scherm met the meeting host will let you in soon. Zonder aantal wachtenden etc. Klopt dat?
Yep. Inmiddels al een wachteiimte verder?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:41 schreef Evenstar het volgende:
@:poppejans
Als ik zoom opstart krijg ik alleen en scherm met the meeting host will let you in soon. Zonder aantal wachtenden etc. Klopt dat?
Als ik mezelf geen halt toe roep, post ik hier een hele dag en komt er niets uit handen.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik ontvolg het topic altijd maar als ik gepost heb. Want anders staan er morgen 1000 topics in MyAT
Ja da's waar...quote:
Nope, denk dat ik te laat ben.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
[..]
Yep. Inmiddels al een wachteiimte verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |