quote:Op woensdag 30 december 2020 11:44 schreef Myraela het volgende:
Mezelf inhouden niet toch naar de gebakskraam te rijden.
Stieren worden nog regelmatig gecastreerd hoor, vaak op jonge leeftijd omdat het anders enorme problemen in de opfok geeft, dat zijn vaak gemengde groepen qua sekse. Juist de rassen gehouden voor vlees blijven nog wel eens een jaar of 2 -3 op het bedrijf. (Stiertjes van melkkoeien niet, die worden binnen enkele weken gedood of soms tot een maand of 6 aangehouden)quote:Op woensdag 30 december 2020 11:39 schreef z80 het volgende:
Ontbijt met ossenworst, het laatste beetje. Maar zou dat spul nog wel ossenworst mogen heten. Er zit namelijk geen os in. Ja het is puur rundvlees met wat specerijen. Maar een os is een gecastreerde stier. En die zijn nauwelijks nog te vinden. En zeker niet in de vleesindustrie.
Tijd van de maand denk ik, vriend loopt hier ook al de hele week te socializen met de IT afdelingquote:Op woensdag 30 december 2020 11:54 schreef Clubsoda het volgende:
WerkenEn ik had al drie mental breakdowns omdat mijn gloednieuw laptop loopt te klooien. Waarom lopen laptops AL-TIJD te klooien
Veel plezierquote:Op woensdag 30 december 2020 11:52 schreef gcjoel het volgende:
Onderweg naar de camping![]()
Alles mee. ALLES!
Ik wilde eigenlijk ook nog een extra box halen maar mijn man vond 3 boxen en oliebollen wel genoegquote:Op woensdag 30 december 2020 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan morgen zo ontzettend veel eten voor 4 personen hebben. 3 borrelboxen voor 2 personen, 4 vissoep, een kaasplankje, een stukje worteltaart, oliebollen, appelbeignets, perenbeignets. Ik werd steeds weggestemd toen ik zei dat we echt wel genoeg hadden
Wat ga je allemaal halen dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:56 schreef Sarabi het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook nog een extra box halen maar mijn man vond 3 boxen en oliebollen wel genoeg
Spannendquote:Op woensdag 30 december 2020 11:55 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier werkplek maken zodat ik volgende week kan werken zonder gestoord te worden EN te storen dus.
Me afvragen of mijn oude werkgever nog daadwerkelijk zn spullen terug wil EN wanneer het geld overgemaakt gaat worden.
Zenuwachtig doen voor nieuwe baan.. dat is oprecht spannend. Heb er ook onwijs zin in dus het komt vast goed.
En eh... nintendo switch/boek/haken... en dat is het wel zo’n beetje.
Een gourmet box voor 2p en dan nog 2x een borrelbox voor 2p.quote:
Fijn dat je nu op een betere locatie kan.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Om 16 uur een corona test.Vrijwel zeker niets aan de hand, maar ik blijf licht verkouden, beter maar zekerheid hebben. Moest eerst naar een testlocatie om 1930 waar de fietstocht naartoe over een vervelende lange dijk is. Maar nu een locatie 10 minuten fietsen
Mooi nieuws, gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 december 2020 11:55 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier werkplek maken zodat ik volgende week kan werken zonder gestoord te worden EN te storen dus.
Me afvragen of mijn oude werkgever nog daadwerkelijk zn spullen terug wil EN wanneer het geld overgemaakt gaat worden.
Zenuwachtig doen voor nieuwe baan.. dat is oprecht spannend. Heb er ook onwijs zin in dus het komt vast goed.
En eh... nintendo switch/boek/haken... en dat is het wel zo’n beetje.
Het is ook niet dat we geen eten in huis hebbenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ga morgen als het goed is alleen weer pom ophalen. Verder hebben we nog wel zat eten in huis, maar dat is stiekem toch een stuk minder tof.
Vorige week woensdag voor het laatst iemand in huis gehad. Daar heb ik niets van gehoord dus zal ook wel niets zijn, maar da’s iemand die niet veel uitdoet op de maatregelen. En ik zou het fijn vinden om “gewoon” verkouden te zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn dat je nu op een betere locatie kan.
Verder fingers crossed dat het gewoon een verkoudheid is.
Dat valt hier dan wel weer mee. Ik heb echt precies niets met OEN. Dus dan zitten we vaak gewoon samen thuis. Ga ik voor 12 uur al naar bed, vanuit bed nog wat vuurwerk kijken. Ik vind het echt altijd al een saaie avond.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:05 schreef Sarabi het volgende:
Het is toch al een saaiere dag dan normaal.
Ik had ook nooit iets met OEN tot een paar jaar geledenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt hier dan wel weer mee. Ik heb echt precies niets met OEN. Dus dan zitten we vaak gewoon samen thuis. Ga ik voor 12 uur al naar bed, vanuit bed nog wat vuurwerk kijken. Ik vind het echt altijd al een saaie avond.
Oh dan kan ik me wel voorstellen dat het nu wat saai is.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:08 schreef Sarabi het volgende:
Ik had ook nooit iets met OEN tot een paar jaar geledensindsdien zijn we OEN gaan vieren in de Efteling.
Officieel tot 1u, maar vaak kan je nog wel langer in attracties en eten halenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dan kan ik me wel voorstellen dat het nu wat saai is.Is het dan gewoon normale Efteling tot middernacht met attracties?
Huh, hoe een bruiloft dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:23 schreef Aure het volgende:
Mijn kind is even uit logeren dus vandaag wat klusjes in 't huis doen, zoals van de logeerkamer de nieuwe kinderkamer maken. Morgen een bruiloften daarna naar mijn ouders om daar OEN te vieren, het kind is daar ook
" Van het dak weg richten " en klaar ben je toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bankzaken regelen, frituurpan verschonen en J overhalen dat hij best die bomen durft te kappen. En hopelijk straks naar buiten om die bomen dus te kappen.
Dat is volgens mij wel een beetje een verschil tussen stad en platteland.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt hier dan wel weer mee. Ik heb echt precies niets met OEN. Dus dan zitten we vaak gewoon samen thuis. Ga ik voor 12 uur al naar bed, vanuit bed nog wat vuurwerk kijken. Ik vind het echt altijd al een saaie avond.
Mja ik vond het vroeger in mijn mini stadje ook een stuk leuker. Iedereen was thuis en na 12en sowieso buiten.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel een beetje een verschil tussen stad en platteland.
De 's ochtends is normaal gesproken een zoete inval, afnemers van oliebollen. 's Middags her en der even kijken bij carbidschieten. En 's avonds zitten toch wel veel mensen samen.
M'n ma heeft wat nieuwe jonge collega's uit de stad. Die hadden aangegeven dat ze de 31e wel willen werken. Sowieso zit in haar gebied bijna niemand te wachten op een buurtwerker die dag, maar verder gaat ook niemand werken.
Zekerheid voor allesquote:Op woensdag 30 december 2020 12:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vorige week woensdag voor het laatst iemand in huis gehad. Daar heb ik niets van gehoord dus zal ook wel niets zijn, maar da’s iemand die niet veel uitdoet op de maatregelen. En ik zou het fijn vinden om “gewoon” verkouden te zijn.
Heeft weinig met stad of platteland te maken hoor. Mijn vriendinnen gaan normaal ook gewoon naar feestjes, familie zoekt elkaar ook op. Maar ik heb er gewoon niets mee. Ik vind elke avond gezellig, maar op OEN heb ik de hele tijd het gevoel dat ik aan het wachten ben. En waarop eigenlijk?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:27 schreef derLudolf het volgende:
Dat is volgens mij wel een beetje een verschil tussen stad en platteland.
De 's ochtends is normaal gesproken een zoete inval, afnemers van oliebollen. 's Middags her en der even kijken bij carbidschieten. En 's avonds zitten toch wel veel mensen samen.
M'n ma heeft wat nieuwe jonge collega's uit de stad. Die hadden aangegeven dat ze de 31e wel willen werken. Sowieso zit in haar gebied bijna niemand te wachten op een buurtwerker die dag, maar verder gaat ook niemand werken.
Ahja, lekker saai wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:27 schreef Aure het volgende:
Alleen de ceremonie... Dat mag nog met 30 man, maar daarna dus meteen weer naar huis
Yeah voor buiten zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 12:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zekerheid voor alles
*meld*
Uitzicht![]()
[ afbeelding ]
Lijf schrok zich dood: van verplaatsingen van maximaal 20 meter zomaar ruim vijf kilometer in de pootjes. Dikke blaar nuMaar wat was het lekker buiten
![]()
En geen Corona gerelateerde lijfelijke protesten
Die laatste twee heb ik ook ja. Al vind ik siervuurwerk kijken vanuit binnen wel prima, maar in de wijk waar ik nu woon is het meer kaliber bernbommen.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft weinig met stad of platteland te maken hoor. Mijn vriendinnen gaan normaal ook gewoon naar feestjes, familie zoekt elkaar ook op. Maar ik heb er gewoon niets mee. Ik vind elke avond gezellig, maar op OEN heb ik de hele tijd het gevoel dat ik aan het wachten ben. En waarop eigenlijk?
Plus dat ik niet van vuurwerk hou en geen alcohol drink.
Nog steeds weg. En dat kan lang duren, telt niet als ‘quarantaine symptoom’, dus wordt saai om dagelijks te updatenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Yeah voor buiten zijn
Hoest met smaak en reuk?
Las hier net een stuk op omroep gelderland dat een aantal mensen op de Geitenkamp een soort vuurwerkoorlog in gedachten hebben en dat er ook adressen rondgaan van mensen die geklaagd hebben. Ga er maar vanuit dat de politie ook meeleest
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 29 december 2020 17:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nicu, picu, inzo![]()
Wij hebben weer lekker opgeruimd. Eerst een grote stapel grofvuil buiten gezet voor morgen. Terwijl we dat deden kregen we een berichtje van de milieustraat dat we vooral daar niet naartoe moesten gaan. Ik vond ons al zo slim om een ophaalafspraak te maken en na dat berichtje nog meer
We hebben ook gelijk een stapel grofvuil voor de ophaal van volgende maand gemaakt. En daarna verder met opruimen van de bijgebouwen. De bijkeuken is voor 100% opgeruimd. Zak kleding weg, 7 stuks overtollig schoonmaakspul gaat naar vriendin, lelijke en kapotte bloempot weg, 3 paar schoenen weg. Er is ook een begin gemaakt aan de stal maar daar zijn we nog wel enkele weken bezig. We zijn er inmiddels van overtuigd dat er gewoon rommel ontstaat en dat er zomaar spullen spawnen. Er is geen andere verklaring voor de enorme berg zooi die we in vier jaar tijd hebben verzameld.
Cool! En met 1000 leer je het wel lijkt mequote:Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef Tele6 het volgende:
Ik vond het solderen zo interessant dat B nu twee DIY elektronica-setjes heeft besteld zodat ik kan leren solderenwe gaan 1000 ledlampjes solderen op een printplaat in de vorm van een kerstboom
Ha, een hobby🤪quote:Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef Tele6 het volgende:
Ik vond het solderen zo interessant dat B nu twee DIY elektronica-setjes heeft besteld zodat ik kan leren solderenwe gaan 1000 ledlampjes solderen op een printplaat in de vorm van een kerstboom
Bah Annequote:Op woensdag 30 december 2020 12:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha, een hobby🤪
Saaie woensdag vandaag. MnX is naar de radio.
Veel komt los in mijn keel, nou dan weten jullie het wel. Smakelijk en Groen.
Goed Cat van je wandeling👍🏼
Jakkie @AnneX, maar dan ben je het straks wel kwijt en meer lucht hopelijkquote:Op woensdag 30 december 2020 12:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha, een hobby🤪
Saaie woensdag vandaag. MnX is naar de radio.
Veel komt los in mijn keel, nou dan weten jullie het wel. Smakelijk en Groen.
Goed Cat van je wandeling👍🏼
Huh? Je hebt het oude topic toch niet gesloten?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:45 schreef Tele6 het volgende:
Oh en sorry trouwens dat ik het topic dichtdeed en geen nieuwe opende. Ik werd halverwege het schrijven van bovenstaand stuk geskypet.
Nu ik terugkijk inderdaad nietquote:Op woensdag 30 december 2020 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huh? Je hebt het oude topic toch niet gesloten?
En muziek! Veel muziek.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Officieel tot 1u, maar vaak kan je nog wel langer in attracties en eten halen
Meestal waren wij een van de laatste op de parkeerplaats ergens tussen half 2 en 2.
En dan met alle attracties die tijdens de winterefteling ook open zijn.
En om middernacht een vuurwerkshow.
Vellenmankitjesquote:Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb morgenochtend eerst een crematie. Daarna oliebollen en appelbeignets bakken. Als ik dan nog zin heb.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:23 schreef Aure het volgende:
Mijn kind is even uit logeren dus vandaag wat klusjes in 't huis doen, zoals van de logeerkamer de nieuwe kinderkamer maken. Morgen een bruiloften daarna naar mijn ouders om daar OEN te vieren, het kind is daar ook
Ik heb m'n vader toch mooi een FFP2 masker meegegeven voor de begrafenis vol covidpatiënten.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:44 schreef Holyme het volgende:
Ook goeiemorgen, even lunchen en weer weg![]()
Ik las iets over medische mondmaskers, ik denk dat ze bedoelen geen ffp maskers (filteren ingeademde lucht), maar chirurgische mondmaskers (filteren uitgeademde lucht) wel ok lijkt meVerschil is ook duidelijk te zien.
Ja, snap ik! En zo stond ik ook te trainen toen covid net om de hoek kwam kijkenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb m'n vader toch mooi een FFP2 masker meegegeven voor de begrafenis vol covidpatiënten.
Ik ook niet. Moet ook niet, vuurwerk is een serieuze zaak dat moet je niet doen met een bult drank in de pensquote:
Geen ideequote:Op woensdag 30 december 2020 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ahja, lekker saai wel.Gaan ze het feest nog een ander keer inhalen zodra dat weer kan?
Stiekem vind ik het best ook wel leuk om te doenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef Tele6 het volgende:
Met de ex en dochterlief ook weleens gedaan.. echt leuk wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Officieel tot 1u, maar vaak kan je nog wel langer in attracties en eten halen
Meestal waren wij een van de laatste op de parkeerplaats ergens tussen half 2 en 2.
En dan met alle attracties die tijdens de winterefteling ook open zijn.
En om middernacht een vuurwerkshow.
Hier ook een motorola... heel tevreden mee. Een s3 geloof ik?quote:
Een samsung heeft wel heel mooi beeld. Gaat lang mee op een accu lading als je het scherm niet te fel zet. Dit in tegenstelling tot een lcd, daar is het energieverbruik tussen 60% en 95% licht te verwaarlozen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goeie ook
Lijkt heel vergelijkbaar met de Samsung. Grappig genoeg is de Motorola 6.8 inch en de Samsung 6 inch met dezelfde resolutieen de Motorola is LCD terwijl de andere OLED zijn.
Ohhh de Motorola heeft een veel grotere accu
Maar hij is wel beduidend groter, zwaarder en dikker.
Welke wil je?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik kan zo hebberig worden van mooie boeken..... alleen degene die ik nu graag zou willen, kost maar 300 dollar
Geen idee tegen wie je het hebt. Maar ik heb nu een m o t o r o l a en die is top en daarvoor een s a m s u n g en die was echt kut.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:10 schreef z80 het volgende:
Wel merk? Fok maakt van een aantal merken een linkje. Maar dat gaat geregeld niet goed. En verdwijnt het hele woord.
Daar heb ik an sich geen problemen meequote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef z80 het volgende:
Samsung. verdwijnt dus. Blijkbaar mag je het daar niet meer over hebben.
Hiet stond het er gewoonquote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef z80 het volgende:
Samsung. verdwijnt dus. Blijkbaar mag je het daar niet meer over hebben.
Wat was er kut aan?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee tegen wie je het hebt. Maar ik heb nu een m o t o r o l a en die is top en daarvoor een s a m s u n g en die was echt kut.
Dat was voor heel veel prachtige medische boeken ook een vrij gangbare prijs. Ze gaan er volgens mij vooral van uit dat dokters en professoren die boeken willen hebben. Arme medische student zonder doktersinkomenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik kan zo hebberig worden van mooie boeken..... alleen degene die ik nu graag zou willen, kost maar 300 dollar
Met de S serie nooit problemen gehad. Vond het wel prettige toestellen. Was enkel wennen aan de "schil" die Samsung. er overheen gooit.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik an sich geen problemen mee
Deze: https://www.amazon.com/An(...)7/ref=dp_ob_title_bkquote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Welke wil je?
Hier aan het worstelen met mijn bol-bon.. want alles wat ik wil is bij amazon veel goedkoper...
De camera was bagger, batterij snel leeg en omg de gps was....bijzonder. Ik kon er geen pokemon op spelen, want ik was nooit waar ik was op de gps. Ook een keer in een vreemde stad een fietsroute proberen te krijgen, maar begreep geen hol van de route. Keek ik hoe de straat heette waar ik stond, bleek mijn telefoon's gps me heel ergens anders te hebben neer gezetquote:
En dat! Ik zat niet te wachten op een Samsungschil.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:14 schreef z80 het volgende:
Met de S serie nooit problemen gehad. Vond het wel prettige toestellen. Was enkel wennen aan de "schil" die Samsung. er overheen gooit.
Zou mijn lief ook blij van wordenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Deze: https://www.amazon.com/An(...)7/ref=dp_ob_title_bk
Meest saaie kaft ook, maar het is een anatomieboek.
Illustraties vinden is moeilijk, maar alle illustraties zijn in deze stijl:
[ afbeelding ]
Volgens mijn prof anatomie was Barone overigens een hork van een vent (had een hekel aan vrouwen, ze had hem wel eens ontmoet). Maar tekenen kon ie wel.
Ja klopt. Is ook de reden dat geen enkel handboek vanuit de uni verplicht wordt. Relevante illustraties worden wel als lesmateriaal verstrekt (mogen we dus officieel ook niet verspreiden).quote:Op woensdag 30 december 2020 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was voor heel veel prachtige medische boeken ook een vrij gangbare prijs. Ze gaan er volgens mij vooral van uit dat dokters en professoren die boeken willen hebben. Arme medische student zonder doktersinkomen
Tekening is een andere uitgave geloof ik. Degene die je kunt kopen hebben allemaal zo'n saaie witte kaft met enkel de titel.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Zou mijn lief ook blij van worden
De tekening voorop vind ik wel heel mooi trouwens ook.
Mja doe ik hier ook weleens.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tekening is een andere uitgave geloof ik. Degene die je kunt kopen hebben allemaal zo'n saaie witte kaft met enkel de titel.
Zelfs mijn vriend zat net even te kijken, die heeft er normaal weinig mee
Da's aardig van ze. Ik zat aan honderden euro's, volgens mij totaal over de 1000 euro mijn eerste jaar. Alle basis biologie- en scheikundeboeken. Van de universiteitsbibliotheek lenen ging niet, want die hadden 4 exemplaren liggen of zo en we waren met 100-200 studenten.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja klopt. Is ook de reden dat geen enkel handboek vanuit de uni verplicht wordt. Relevante illustraties worden wel als lesmateriaal verstrekt (mogen we dus officieel ook niet verspreiden).
Ik heb wel wat handboeken, maar de duurde zijn dan wel 2e hands. En eentje wel aangekocht via een groepsaankoop via de uni. Prachtig fysiologieboek. 90 euro. (normale prijs 120, dus dat is ook best 'goedkoop', want het is geen dun boekje).
Oh de camera van mijn Motorola is wel prima eigenlijk. Het was hoe dan ook een énorme verbetering tov die Samsung, dus dan was ik al snel tevreden natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2020 14:19 schreef Tele6 het volgende:
Ja, die schil is wel een dingetje. Ik ben een opensource Android gewend nu (LineageOS) want ik zat nu op de gekraakte Xiaomi die eerst van B was, en daarvoor had ik de Motorola Moto G 2015 (still going strong, maar poeptraag en waardeloze camera). Dus ik ben "kale" Android gewend.
GPS is volgens mij afhankelijk van welke telefoon en niet per se van het merk. B z'n voorvorige Chinese telefoon had ook GPS om te huilen. M'n vaders Samsung tablet zit er telkens 200 m naast.
Jij had gewoon een vegan phone!quote:Op woensdag 30 december 2020 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh de camera van mijn Motorola is wel prima eigenlijk. Het was hoe dan ook een énorme verbetering tov die Samsung, dus dan was ik al snel tevreden natuurlijk
De hele lol van Pokemon ging er voor mij af, want het was vaak gewoon niet mogelijk iets te vangen ook al stond ik er boven op. Maar hij sprong ook heel random van hot naar her en dan kon ik soms per ongeluk wel iets vangen wat op een heel andere plek zat. Het gaf Pokemon wel een bijzondere onbedoelde dimensie. Maar goed, dat was het ergste niet. Route en plaatsbepaling die nergens op sloeg was het ergste.
Heb nog allerlei tutorials online geprobeerd om het te fixen incl downloaden van gps fix apps en zo. Hielp niks.
Dat is het ook, het hangt ook af van het model, niet alleen het merk. Natúúrlijk heeft de Moto G uit 2015 een aardappelcamera, want het was een budgetmodel 5 jaar geleden. Je Motorola nu heeft sowieso een betere camera.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh de camera van mijn Motorola is wel prima eigenlijk. Het was hoe dan ook een énorme verbetering tov die Samsung, dus dan was ik al snel tevreden natuurlijk
De hele lol van Pokemon ging er voor mij af, want het was vaak gewoon niet mogelijk iets te vangen ook al stond ik er boven op. Maar hij sprong ook heel random van hot naar her en dan kon ik soms per ongeluk wel iets vangen wat op een heel andere plek zat. Het gaf Pokemon wel een bijzondere onbedoelde dimensie. Maar goed, dat was het ergste niet. Route en plaatsbepaling die nergens op sloeg was het ergste.
Heb nog allerlei tutorials online geprobeerd om het te fixen incl downloaden van gps fix apps en zo. Hielp niks.
Waarschijnlijkquote:
Daarom ook Motorola, dat is Android zonder iets erover, dacht ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat! Ik zat niet te wachten op een Samsungschil.
Ja, bijna geen schil.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarom ook Motorola, dat is Android zonder iets erover, dacht ik.
Ik had ook beter moeten weten dan een Samsung te kopen. Heel vroeger had ik ook een gewone Motorola mobiele telefoon en die beviel ook al zo enorm goedquote:Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef derLudolf het volgende:
Daarom ook Motorola, dat is Android zonder iets erover, dacht ik.
Volgens mij zijn er tegenwoordig meerdere uitvoeringen van de Moto G? Moto G, G Plus en nog een smaakjequote:Op woensdag 30 december 2020 14:30 schreef Tele6 het volgende:
Maar ik denk toch wel graag een OLED scherm te willen, en die Motorola is ook groter dan ik eigenlijk wilde, dus dan valt hij op 2 fronten toch af.
Ik had nu in Tweakers op die van 200-nogwat euro geklikt met Android 10. Dat was de G Plus geloof ik. Maar ik zal nog eens kijken.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er tegenwoordig meerdere uitvoeringen van de Moto G? Moto G, G Plus en nog een smaakje
Alle Motorola's die ik kan vinden die Android 10 hebben, zijn groter dan ik eigenlijk wil. Sowieso zijn alle telefoons groter dan ik eigenlijk wilquote:Op woensdag 30 december 2020 14:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik had nu in Tweakers op die van 200-nogwat euro geklikt met Android 10. Dat was de G Plus geloof ik. Maar ik zal nog eens kijken.
Als ik boerderijvlees koop doe ik dat wel eens bij een melkveehouder (Blaarkoppen), en die houdt alle stiertjes aan, laat ze castreren, lekker groot groeien en dan slachten. Dus ook in die sector gebeurt het, en dat zou best kunnen gaan groeien als er nog wat meer mensen overstappen van supermarktvlees naar 'beter vlees'. Een boer als deze kan niet aan de vraag naar vlees voldoen, en dat hoor ik van alle boerderijen die vlees van eigen erf zelf uitventen.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:54 schreef Candaasje het volgende:
Stiertjes van melkkoeien niet, die worden binnen enkele weken gedood of soms tot een maand of 6 aangehouden
Ik heb een refurbished iphone SE gekocht. Niet duur en wel lekker klein, ben er erg tevreden over.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:48 schreef Tele6 het volgende:
De app waarmee ik een "gratitude journal" bijhoud en bijhoud hoe ik me voel en bijhoud hoe ik geslapen heb, heeft zichzelf gebackuptdus ik ben die data (meer dan een jaar!) niet kwijt
![]()
![]()
Nu overweeg ik toch om m'n vorige telefoon een tijdje te blijven gebruiken. Hij trekt Wordfeud en de journal-app en Whatsapp en Gmail, en meer heb ik ook eigenlijk niet nodig tot ik weer op vakantie ga en navigatie nodig heb...
De oude telefoon kan geen 4G maar ik kom toch amper het huis uit ( = van de wifi af).
Hmmm.
Even wachten kan sowieso geen kwaad.
Iemand nog telefoontips? Ik zat al naar de Sony Xperia 10 II en de Samsung Galaxy A41 te kijken (relatief klein, relatief nieuw, niet bizar duur).
Vertelquote:Op woensdag 30 december 2020 15:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hoewel 2020 een vreemd jaar was had ik toch enkele hoogtepuntjes.
Ah ja ik had het eigenlijk meer over de Holsteiners, die grootste tak van de melkveehouderij houdt dergelijke kalveren zelden lang aan. Blaarkoppen zijn eigenlijk al dubbeldoel-koeien, dus wat lucratiever om wel ouder te laten worden. Maar inderdaad, die moet je wel castreren dan ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik boerderijvlees koop doe ik dat wel eens bij een melkveehouder (Blaarkoppen), en die houdt alle stiertjes aan, laat ze castreren, lekker groot groeien en dan slachten. Dus ook in die sector gebeurt het, en dat zou best kunnen gaan groeien als er nog wat meer mensen overstappen van supermarktvlees naar 'beter vlees'. Een boer als deze kan niet aan de vraag naar vlees voldoen, en dat hoor ik van alle boerderijen die vlees van eigen erf zelf uitventen.
Bovendien kun je met Blaarkoppen die voldoende leveren voor gewone melkveebedrijvenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik boerderijvlees koop doe ik dat wel eens bij een melkveehouder (Blaarkoppen), en die houdt alle stiertjes aan, laat ze castreren, lekker groot groeien en dan slachten. Dus ook in die sector gebeurt het, en dat zou best kunnen gaan groeien als er nog wat meer mensen overstappen van supermarktvlees naar 'beter vlees'. Een boer als deze kan niet aan de vraag naar vlees voldoen, en dat hoor ik van alle boerderijen die vlees van eigen erf zelf uitventen.
Hier ook zekerquote:
Eensquote:Op woensdag 30 december 2020 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook zekervoelt wel een beetje raar om te zeggen, maar op sommige vlakken was het een mooi jaar
Dat klinkt fijn jaquote:Op woensdag 30 december 2020 15:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Twee keer naar zee, Zoo Antwerpen, ...
Adem in... adem uit...quote:Op woensdag 30 december 2020 16:44 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben nog een keer de trappen opgerend en nu was ik niet buiten adem![]()
Ik baal een beetje van de timing. Als ik nu voor een test ga (met een hoge kans dat die negatief is) zit ik met B z'n verjaardag alleen thuis.
Ik geloof dat vermoeidheid geen reden is om te testen. @:AnneX
In de Coronamelder app staat hij in ieder geval niet in het lijstje.
Gevoelige keel, snotterig, dát zijn klachten.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zou toch voor de zekerheid testen @:Tele6. Heb geen keelpijn maar gevoelige keel, niet verkouden maar snotterig, wel meer niezen, mini hoestje wat ik eigenlijk nooit heb. Het is allemaal niet 100% goed. Maar omdat ik 7 dagen geleden voor het laatst binnen 1,5 meter bij iemand ben geweest dacht ik, voor de zekerheid maar testen.
Op de heenweg een enorme hoosbui, dus zal ik nu wel enorm verkouden worden. En m’n regencape is ook lek
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zou toch voor de zekerheid testen @:Tele6. Heb geen keelpijn maar gevoelige keel, niet verkouden maar snotterig, wel meer niezen, mini hoestje wat ik eigenlijk nooit heb. Het is allemaal niet 100% goed. Maar omdat ik 7 dagen geleden voor het laatst binnen 1,5 meter bij iemand ben geweest dacht ik, voor de zekerheid maar testen.
Op de heenweg een enorme hoosbui, dus zal ik nu wel enorm verkouden worden. En m’n regencape is ook lek
Dit.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gevoelige keel, snotterig, dát zijn klachten.
Moe zijn omdat je vier trappen hebt opgerend.. is dat niet. Zeker niet als dat de tweede keer niet zo is.
Klinkt heel zinnigquote:Op woensdag 30 december 2020 16:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]![]()
Gelukkig komt verkoudheid van een virus en niet van een hoosbui. Alsnog niet comfortabel
@:Cat-astrophe
Ik ben in maart ook een hele tijd benauwd/moe geweest en wat toen het beste hielp was meditatieik zit mezelf enorm te stressen omdat ik van ieder klein dingetje bang word dat het corona is, en dan word ik benauwd van de stress, en daar krijg ik dan weer stress van.
Toen B er gisteravond tot vanochtend was, ben ik ook geen enkel moment benauwd geweest![]()
Ik ga proberen het een beetje los te laten denk ik, en zodra ik iets van keelpijn/snot/koorts krijg, meteen isoleren en testen. Klinkt zinnig?
Net zoals dat je meteen jeuk krijgt als iemand over hoofdluis begintquote:Op woensdag 30 december 2020 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit.
En benauwd zijn kan je jezelf ook inbeelden.
Zo voelde ik me bij de eerste zoveel persconferenties ook meteen benauwdkwartier daarna steeds niets meer.
*krabkrab*quote:Op woensdag 30 december 2020 17:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Net zoals dat je meteen jeuk krijgt als iemand over hoofdluis begint
Yepquote:Op woensdag 30 december 2020 17:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Net zoals dat je meteen jeuk krijgt als iemand over hoofdluis begint
Nee, ik heb geen koortsthermometerquote:Op woensdag 30 december 2020 17:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Benauwd is bij mij lastig, ik heb soms last van hyperventilatie zeker bij spanningen of wanneer ik erop let, niet handig.
@:Tele6 heb je ook een koortsthermometer? Volgens mij is verhoging ook een indicatie, maar dan moet je natuurlijk weten wat je normale temperatuur is
Herkenbaar. Tenminste: dat mijn thermometer in maart kapot bleek en ik ergens in september eraan dacht een nieuwe te kopen. Meest simpele model, de rest idd uitverkocht.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen koortsthermometer
Ook werkelijk geen idee wat mijn normale temperatuur zou moeten zijn dus.
Aan het begin van de corona dacht ik nog dat het wel handig kon zijn om een thermometer te hebben, maar toen waren ze overal uitverkocht en daarna heb ik er niet meer aan gedacht
Ik heb een speciaal voor oliebollen. Die hoefde ik alleen maar even van boven te halen en even beetje stof d'r af te vegen.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:41 schreef fietsie het volgende:
Frituurpan in de vaatwasser geparkeerd, en toen was ik wel even klaar met voorbereiden
Die telefoon van jou was zo mafquote:Op woensdag 30 december 2020 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WaarschijnlijkOp nieuwe telefoon amper Pokemon gespeeld overigens. Voor het laatst echt met Lucky in Kijkduin. Dat was ook vervelend (Lucky
niet hoor), want daar waren veel te veel bijzondere Pokemon. Wat je daar in 5 minuten kon vangen, daar zou ik in Hoogeveen een maand over doen.
Nu verzamel ik gewoon allerlei achievements, toys, pets, mounts en kleding in wowGenoeg te verzamelen
(zonder allemaal troep in je huis
)
Hier is hij net uit de vaatwasser. Straks maken we zelf friet met kroketten van de kunstenaar. 2 Nieuwe smaken, ik ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:41 schreef fietsie het volgende:
Frituurpan in de vaatwasser geparkeerd, en toen was ik wel even klaar met voorbereiden
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:46 schreef sigme het volgende:
Drie dagen, twee nachten logeerbezoek gehad![]()
Zo gezellig, lekker eten, biertjes drinken, bitterballen van de krokettenkunst proeven. Laaaaaaaat naar bed, redelijk op tijd eruit.
Nu 3 dagen bijkomen en hopen dat de koortslip wegtrekt voordat 'ie doorbreekt.
Ik wil oooook krokettenkunstquote:Op woensdag 30 december 2020 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier is hij net uit de vaatwasser. Straks maken we zelf friet met kroketten van de kunstenaar. 2 Nieuwe smaken, ik ben erg benieuwd.
De oliebollen worden hier aan huis geleverd door de muziekvereniging. Appelflappen halen we bij de fruitteler.
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Ik wil oooook krokettenkunstEn oliebollen. En appelflappen.
Klinkt als een goed logeergebeuren sigme![]()
Welke smaken heb je L_S?
Warm het lekkerstquote:Op woensdag 30 december 2020 18:09 schreef fietsie het volgende:
Oliebollen doe ik traditiegetrouw pas en alleen op oudjaarsdag; lekker vers nog , en eigenlijk eet ik ze alleen bij 't bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |