quote:Op woensdag 30 december 2020 11:44 schreef Myraela het volgende:
Mezelf inhouden niet toch naar de gebakskraam te rijden.
Stieren worden nog regelmatig gecastreerd hoor, vaak op jonge leeftijd omdat het anders enorme problemen in de opfok geeft, dat zijn vaak gemengde groepen qua sekse. Juist de rassen gehouden voor vlees blijven nog wel eens een jaar of 2 -3 op het bedrijf. (Stiertjes van melkkoeien niet, die worden binnen enkele weken gedood of soms tot een maand of 6 aangehouden)quote:Op woensdag 30 december 2020 11:39 schreef z80 het volgende:
Ontbijt met ossenworst, het laatste beetje. Maar zou dat spul nog wel ossenworst mogen heten. Er zit namelijk geen os in. Ja het is puur rundvlees met wat specerijen. Maar een os is een gecastreerde stier. En die zijn nauwelijks nog te vinden. En zeker niet in de vleesindustrie.
Tijd van de maand denk ik, vriend loopt hier ook al de hele week te socializen met de IT afdelingquote:Op woensdag 30 december 2020 11:54 schreef Clubsoda het volgende:
WerkenEn ik had al drie mental breakdowns omdat mijn gloednieuw laptop loopt te klooien. Waarom lopen laptops AL-TIJD te klooien
Veel plezierquote:Op woensdag 30 december 2020 11:52 schreef gcjoel het volgende:
Onderweg naar de camping![]()
Alles mee. ALLES!
Ik wilde eigenlijk ook nog een extra box halen maar mijn man vond 3 boxen en oliebollen wel genoegquote:Op woensdag 30 december 2020 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan morgen zo ontzettend veel eten voor 4 personen hebben. 3 borrelboxen voor 2 personen, 4 vissoep, een kaasplankje, een stukje worteltaart, oliebollen, appelbeignets, perenbeignets. Ik werd steeds weggestemd toen ik zei dat we echt wel genoeg hadden
Wat ga je allemaal halen dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:56 schreef Sarabi het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook nog een extra box halen maar mijn man vond 3 boxen en oliebollen wel genoeg
Spannendquote:Op woensdag 30 december 2020 11:55 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier werkplek maken zodat ik volgende week kan werken zonder gestoord te worden EN te storen dus.
Me afvragen of mijn oude werkgever nog daadwerkelijk zn spullen terug wil EN wanneer het geld overgemaakt gaat worden.
Zenuwachtig doen voor nieuwe baan.. dat is oprecht spannend. Heb er ook onwijs zin in dus het komt vast goed.
En eh... nintendo switch/boek/haken... en dat is het wel zo’n beetje.
Een gourmet box voor 2p en dan nog 2x een borrelbox voor 2p.quote:
Fijn dat je nu op een betere locatie kan.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Om 16 uur een corona test.Vrijwel zeker niets aan de hand, maar ik blijf licht verkouden, beter maar zekerheid hebben. Moest eerst naar een testlocatie om 1930 waar de fietstocht naartoe over een vervelende lange dijk is. Maar nu een locatie 10 minuten fietsen
Mooi nieuws, gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 december 2020 11:55 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier werkplek maken zodat ik volgende week kan werken zonder gestoord te worden EN te storen dus.
Me afvragen of mijn oude werkgever nog daadwerkelijk zn spullen terug wil EN wanneer het geld overgemaakt gaat worden.
Zenuwachtig doen voor nieuwe baan.. dat is oprecht spannend. Heb er ook onwijs zin in dus het komt vast goed.
En eh... nintendo switch/boek/haken... en dat is het wel zo’n beetje.
Het is ook niet dat we geen eten in huis hebbenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ga morgen als het goed is alleen weer pom ophalen. Verder hebben we nog wel zat eten in huis, maar dat is stiekem toch een stuk minder tof.
Vorige week woensdag voor het laatst iemand in huis gehad. Daar heb ik niets van gehoord dus zal ook wel niets zijn, maar da’s iemand die niet veel uitdoet op de maatregelen. En ik zou het fijn vinden om “gewoon” verkouden te zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn dat je nu op een betere locatie kan.
Verder fingers crossed dat het gewoon een verkoudheid is.
Dat valt hier dan wel weer mee. Ik heb echt precies niets met OEN. Dus dan zitten we vaak gewoon samen thuis. Ga ik voor 12 uur al naar bed, vanuit bed nog wat vuurwerk kijken. Ik vind het echt altijd al een saaie avond.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:05 schreef Sarabi het volgende:
Het is toch al een saaiere dag dan normaal.
Ik had ook nooit iets met OEN tot een paar jaar geledenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt hier dan wel weer mee. Ik heb echt precies niets met OEN. Dus dan zitten we vaak gewoon samen thuis. Ga ik voor 12 uur al naar bed, vanuit bed nog wat vuurwerk kijken. Ik vind het echt altijd al een saaie avond.
Oh dan kan ik me wel voorstellen dat het nu wat saai is.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:08 schreef Sarabi het volgende:
Ik had ook nooit iets met OEN tot een paar jaar geledensindsdien zijn we OEN gaan vieren in de Efteling.
Officieel tot 1u, maar vaak kan je nog wel langer in attracties en eten halenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dan kan ik me wel voorstellen dat het nu wat saai is.Is het dan gewoon normale Efteling tot middernacht met attracties?
Huh, hoe een bruiloft dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:23 schreef Aure het volgende:
Mijn kind is even uit logeren dus vandaag wat klusjes in 't huis doen, zoals van de logeerkamer de nieuwe kinderkamer maken. Morgen een bruiloften daarna naar mijn ouders om daar OEN te vieren, het kind is daar ook
" Van het dak weg richten " en klaar ben je toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bankzaken regelen, frituurpan verschonen en J overhalen dat hij best die bomen durft te kappen. En hopelijk straks naar buiten om die bomen dus te kappen.
Dat is volgens mij wel een beetje een verschil tussen stad en platteland.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt hier dan wel weer mee. Ik heb echt precies niets met OEN. Dus dan zitten we vaak gewoon samen thuis. Ga ik voor 12 uur al naar bed, vanuit bed nog wat vuurwerk kijken. Ik vind het echt altijd al een saaie avond.
Mja ik vond het vroeger in mijn mini stadje ook een stuk leuker. Iedereen was thuis en na 12en sowieso buiten.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel een beetje een verschil tussen stad en platteland.
De 's ochtends is normaal gesproken een zoete inval, afnemers van oliebollen. 's Middags her en der even kijken bij carbidschieten. En 's avonds zitten toch wel veel mensen samen.
M'n ma heeft wat nieuwe jonge collega's uit de stad. Die hadden aangegeven dat ze de 31e wel willen werken. Sowieso zit in haar gebied bijna niemand te wachten op een buurtwerker die dag, maar verder gaat ook niemand werken.
Zekerheid voor allesquote:Op woensdag 30 december 2020 12:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vorige week woensdag voor het laatst iemand in huis gehad. Daar heb ik niets van gehoord dus zal ook wel niets zijn, maar da’s iemand die niet veel uitdoet op de maatregelen. En ik zou het fijn vinden om “gewoon” verkouden te zijn.
Heeft weinig met stad of platteland te maken hoor. Mijn vriendinnen gaan normaal ook gewoon naar feestjes, familie zoekt elkaar ook op. Maar ik heb er gewoon niets mee. Ik vind elke avond gezellig, maar op OEN heb ik de hele tijd het gevoel dat ik aan het wachten ben. En waarop eigenlijk?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:27 schreef derLudolf het volgende:
Dat is volgens mij wel een beetje een verschil tussen stad en platteland.
De 's ochtends is normaal gesproken een zoete inval, afnemers van oliebollen. 's Middags her en der even kijken bij carbidschieten. En 's avonds zitten toch wel veel mensen samen.
M'n ma heeft wat nieuwe jonge collega's uit de stad. Die hadden aangegeven dat ze de 31e wel willen werken. Sowieso zit in haar gebied bijna niemand te wachten op een buurtwerker die dag, maar verder gaat ook niemand werken.
Ahja, lekker saai wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:27 schreef Aure het volgende:
Alleen de ceremonie... Dat mag nog met 30 man, maar daarna dus meteen weer naar huis
Yeah voor buiten zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 12:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zekerheid voor alles
*meld*
Uitzicht![]()
[ afbeelding ]
Lijf schrok zich dood: van verplaatsingen van maximaal 20 meter zomaar ruim vijf kilometer in de pootjes. Dikke blaar nuMaar wat was het lekker buiten
![]()
En geen Corona gerelateerde lijfelijke protesten
Die laatste twee heb ik ook ja. Al vind ik siervuurwerk kijken vanuit binnen wel prima, maar in de wijk waar ik nu woon is het meer kaliber bernbommen.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft weinig met stad of platteland te maken hoor. Mijn vriendinnen gaan normaal ook gewoon naar feestjes, familie zoekt elkaar ook op. Maar ik heb er gewoon niets mee. Ik vind elke avond gezellig, maar op OEN heb ik de hele tijd het gevoel dat ik aan het wachten ben. En waarop eigenlijk?
Plus dat ik niet van vuurwerk hou en geen alcohol drink.
Nog steeds weg. En dat kan lang duren, telt niet als ‘quarantaine symptoom’, dus wordt saai om dagelijks te updatenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Yeah voor buiten zijn
Hoest met smaak en reuk?
Las hier net een stuk op omroep gelderland dat een aantal mensen op de Geitenkamp een soort vuurwerkoorlog in gedachten hebben en dat er ook adressen rondgaan van mensen die geklaagd hebben. Ga er maar vanuit dat de politie ook meeleest
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 29 december 2020 17:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nicu, picu, inzo![]()
Wij hebben weer lekker opgeruimd. Eerst een grote stapel grofvuil buiten gezet voor morgen. Terwijl we dat deden kregen we een berichtje van de milieustraat dat we vooral daar niet naartoe moesten gaan. Ik vond ons al zo slim om een ophaalafspraak te maken en na dat berichtje nog meer
We hebben ook gelijk een stapel grofvuil voor de ophaal van volgende maand gemaakt. En daarna verder met opruimen van de bijgebouwen. De bijkeuken is voor 100% opgeruimd. Zak kleding weg, 7 stuks overtollig schoonmaakspul gaat naar vriendin, lelijke en kapotte bloempot weg, 3 paar schoenen weg. Er is ook een begin gemaakt aan de stal maar daar zijn we nog wel enkele weken bezig. We zijn er inmiddels van overtuigd dat er gewoon rommel ontstaat en dat er zomaar spullen spawnen. Er is geen andere verklaring voor de enorme berg zooi die we in vier jaar tijd hebben verzameld.
Cool! En met 1000 leer je het wel lijkt mequote:Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef Tele6 het volgende:
Ik vond het solderen zo interessant dat B nu twee DIY elektronica-setjes heeft besteld zodat ik kan leren solderenwe gaan 1000 ledlampjes solderen op een printplaat in de vorm van een kerstboom
Ha, een hobby🤪quote:Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef Tele6 het volgende:
Ik vond het solderen zo interessant dat B nu twee DIY elektronica-setjes heeft besteld zodat ik kan leren solderenwe gaan 1000 ledlampjes solderen op een printplaat in de vorm van een kerstboom
Bah Annequote:Op woensdag 30 december 2020 12:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha, een hobby🤪
Saaie woensdag vandaag. MnX is naar de radio.
Veel komt los in mijn keel, nou dan weten jullie het wel. Smakelijk en Groen.
Goed Cat van je wandeling👍🏼
Jakkie @AnneX, maar dan ben je het straks wel kwijt en meer lucht hopelijkquote:Op woensdag 30 december 2020 12:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha, een hobby🤪
Saaie woensdag vandaag. MnX is naar de radio.
Veel komt los in mijn keel, nou dan weten jullie het wel. Smakelijk en Groen.
Goed Cat van je wandeling👍🏼
Huh? Je hebt het oude topic toch niet gesloten?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:45 schreef Tele6 het volgende:
Oh en sorry trouwens dat ik het topic dichtdeed en geen nieuwe opende. Ik werd halverwege het schrijven van bovenstaand stuk geskypet.
Nu ik terugkijk inderdaad nietquote:Op woensdag 30 december 2020 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huh? Je hebt het oude topic toch niet gesloten?
En muziek! Veel muziek.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Officieel tot 1u, maar vaak kan je nog wel langer in attracties en eten halen
Meestal waren wij een van de laatste op de parkeerplaats ergens tussen half 2 en 2.
En dan met alle attracties die tijdens de winterefteling ook open zijn.
En om middernacht een vuurwerkshow.
Vellenmankitjesquote:Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb morgenochtend eerst een crematie. Daarna oliebollen en appelbeignets bakken. Als ik dan nog zin heb.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:23 schreef Aure het volgende:
Mijn kind is even uit logeren dus vandaag wat klusjes in 't huis doen, zoals van de logeerkamer de nieuwe kinderkamer maken. Morgen een bruiloften daarna naar mijn ouders om daar OEN te vieren, het kind is daar ook
Ik heb m'n vader toch mooi een FFP2 masker meegegeven voor de begrafenis vol covidpatiënten.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:44 schreef Holyme het volgende:
Ook goeiemorgen, even lunchen en weer weg![]()
Ik las iets over medische mondmaskers, ik denk dat ze bedoelen geen ffp maskers (filteren ingeademde lucht), maar chirurgische mondmaskers (filteren uitgeademde lucht) wel ok lijkt meVerschil is ook duidelijk te zien.
Ja, snap ik! En zo stond ik ook te trainen toen covid net om de hoek kwam kijkenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb m'n vader toch mooi een FFP2 masker meegegeven voor de begrafenis vol covidpatiënten.
Ik ook niet. Moet ook niet, vuurwerk is een serieuze zaak dat moet je niet doen met een bult drank in de pensquote:
Geen ideequote:Op woensdag 30 december 2020 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ahja, lekker saai wel.Gaan ze het feest nog een ander keer inhalen zodra dat weer kan?
Stiekem vind ik het best ook wel leuk om te doenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef Tele6 het volgende:
Met de ex en dochterlief ook weleens gedaan.. echt leuk wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Officieel tot 1u, maar vaak kan je nog wel langer in attracties en eten halen
Meestal waren wij een van de laatste op de parkeerplaats ergens tussen half 2 en 2.
En dan met alle attracties die tijdens de winterefteling ook open zijn.
En om middernacht een vuurwerkshow.
Hier ook een motorola... heel tevreden mee. Een s3 geloof ik?quote:
Een samsung heeft wel heel mooi beeld. Gaat lang mee op een accu lading als je het scherm niet te fel zet. Dit in tegenstelling tot een lcd, daar is het energieverbruik tussen 60% en 95% licht te verwaarlozen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goeie ook
Lijkt heel vergelijkbaar met de Samsung. Grappig genoeg is de Motorola 6.8 inch en de Samsung 6 inch met dezelfde resolutieen de Motorola is LCD terwijl de andere OLED zijn.
Ohhh de Motorola heeft een veel grotere accu
Maar hij is wel beduidend groter, zwaarder en dikker.
Welke wil je?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik kan zo hebberig worden van mooie boeken..... alleen degene die ik nu graag zou willen, kost maar 300 dollar
Geen idee tegen wie je het hebt. Maar ik heb nu een m o t o r o l a en die is top en daarvoor een s a m s u n g en die was echt kut.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:10 schreef z80 het volgende:
Wel merk? Fok maakt van een aantal merken een linkje. Maar dat gaat geregeld niet goed. En verdwijnt het hele woord.
Daar heb ik an sich geen problemen meequote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef z80 het volgende:
Samsung. verdwijnt dus. Blijkbaar mag je het daar niet meer over hebben.
Hiet stond het er gewoonquote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef z80 het volgende:
Samsung. verdwijnt dus. Blijkbaar mag je het daar niet meer over hebben.
Wat was er kut aan?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee tegen wie je het hebt. Maar ik heb nu een m o t o r o l a en die is top en daarvoor een s a m s u n g en die was echt kut.
Dat was voor heel veel prachtige medische boeken ook een vrij gangbare prijs. Ze gaan er volgens mij vooral van uit dat dokters en professoren die boeken willen hebben. Arme medische student zonder doktersinkomenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik kan zo hebberig worden van mooie boeken..... alleen degene die ik nu graag zou willen, kost maar 300 dollar
Met de S serie nooit problemen gehad. Vond het wel prettige toestellen. Was enkel wennen aan de "schil" die Samsung. er overheen gooit.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik an sich geen problemen mee
Deze: https://www.amazon.com/An(...)7/ref=dp_ob_title_bkquote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Welke wil je?
Hier aan het worstelen met mijn bol-bon.. want alles wat ik wil is bij amazon veel goedkoper...
De camera was bagger, batterij snel leeg en omg de gps was....bijzonder. Ik kon er geen pokemon op spelen, want ik was nooit waar ik was op de gps. Ook een keer in een vreemde stad een fietsroute proberen te krijgen, maar begreep geen hol van de route. Keek ik hoe de straat heette waar ik stond, bleek mijn telefoon's gps me heel ergens anders te hebben neer gezetquote:
En dat! Ik zat niet te wachten op een Samsungschil.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:14 schreef z80 het volgende:
Met de S serie nooit problemen gehad. Vond het wel prettige toestellen. Was enkel wennen aan de "schil" die Samsung. er overheen gooit.
Zou mijn lief ook blij van wordenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Deze: https://www.amazon.com/An(...)7/ref=dp_ob_title_bk
Meest saaie kaft ook, maar het is een anatomieboek.
Illustraties vinden is moeilijk, maar alle illustraties zijn in deze stijl:
[ afbeelding ]
Volgens mijn prof anatomie was Barone overigens een hork van een vent (had een hekel aan vrouwen, ze had hem wel eens ontmoet). Maar tekenen kon ie wel.
Ja klopt. Is ook de reden dat geen enkel handboek vanuit de uni verplicht wordt. Relevante illustraties worden wel als lesmateriaal verstrekt (mogen we dus officieel ook niet verspreiden).quote:Op woensdag 30 december 2020 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was voor heel veel prachtige medische boeken ook een vrij gangbare prijs. Ze gaan er volgens mij vooral van uit dat dokters en professoren die boeken willen hebben. Arme medische student zonder doktersinkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |