Goeie band hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 08:34 schreef Zorro het volgende:
Ik ken eigenlijk helemaal geen Editors. Lijkt best te pruimen.
Eensch, maar als je achterin de zaal zit is de sfeer toch echt andersquote:Op woensdag 30 december 2020 08:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt?op festivals is het ook altijd wel een feestje
Round Round?quote:Op woensdag 30 december 2020 08:37 schreef Ferdo het volgende:
Inmiddels alweer twintig(!) jaar geleden geleend door de Sugababes, die baslijn.
Ik draai me zo nog weer even om hoor.quote:
Absoluutquote:Op woensdag 30 december 2020 08:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eensch, maar als je achterin de zaal zit is de sfeer toch echt anders
Overload.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Round Round?
Je leert nog eens wat.
Oh ja die bedoelde ik, stop de tijd.quote:
Nu hoor ik het, is me nooit opgevallen!quote:Op woensdag 30 december 2020 08:37 schreef Ferdo het volgende:
Inmiddels alweer twintig(!) jaar geleden geleend door de Sugababes, die baslijn.
Die stond er in 2014 voor het laatst inquote:Op woensdag 30 december 2020 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
GO ASK ALICE
who the fuck is alice?
Vroeger was het niet altijd beter, blijkt dus maar weer.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die stond er in 2014 voor het laatst in
quote:
quote:
Ik heb die film nooit gezien, maar dit motiveert niet.quote:
Film is ronduit kut... had er niks meequote:Op woensdag 30 december 2020 08:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb die film nooit gezien, maar dit motiveert niet.
Barbaar...quote:Op woensdag 30 december 2020 08:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
O in dat geval hebben ze er prima muziek bij uitgezocht dan.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Film is ronduit kut... had er niks mee
Staan er zelfs 3x in sinds dit jaar.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:41 schreef PzKpfw het volgende:
Wie had ooit gedacht dat er nog eens twee keer Lynyrd Skynyrd in de lijst zou staan![]()
Drie.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:41 schreef PzKpfw het volgende:
Wie had ooit gedacht dat er nog eens twee keer Lynyrd Skynyrd in de lijst zou staan![]()
Iedereen die al tien jaar naar de lijst luistert.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:41 schreef PzKpfw het volgende:
quote:
Maar dat is heel simpel man, gewoon goeie muziekquote:Op woensdag 30 december 2020 08:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Iedereen die al tien jaar naar de lijst luistert.
Het bijzondere is dat ze er dit jaar drie keer instaan
Trainspotting is geniaal. Met fantastische soundtrack.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
De film is meer Iggy Pop dan Underworld...quote:
Schots is fantastischquote:Op woensdag 30 december 2020 08:43 schreef kipknots het volgende:
[..]
Trainspotting is geniaal. Met fantastische soundtrack.
Je moet wel tegen Schots kunnen.
Ja dat zie ik ook, maar ik heb het over het feit dat ze met drie nummers in de lijst en dan twee daarvan achter elkaar staan.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staan er zelfs 3x in sinds dit jaar.
Iggy is dan wel weer een reden om de film te kijkenquote:Op woensdag 30 december 2020 08:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De film is meer Iggy Pop dan Underworld...
Nu moet ik denken aan Spud aan de ontbijttafel bij de ouders van zijn vriendin
Ik heb het boek een keer geokcht in het Engels. Ik heb de eerste bladzijde echt een keer of vijf door moeten lezen voor ik snapte hoe dat Schots werkte. Wee bairn betekent dus kleine babyquote:Op woensdag 30 december 2020 08:43 schreef kipknots het volgende:
[..]
Trainspotting is geniaal. Met fantastische soundtrack.
Je moet wel tegen Schots kunnen.
Je kan ook het boek proberen te lezen. Geschreven in fonetisch Schots. En kijken dan naar de film.quote:
Deze is maar zo zo... volgende kan ik zo niet voor de geest halen maar vertrouw op julliequote:Op woensdag 30 december 2020 08:45 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is een goed opwarmertje voor het vijf minuten gitaar genot zometeen
Langzame opbouw naar een gitaarsolo van 5-6 minutenquote:Op woensdag 30 december 2020 08:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Deze is maar zo zo... volgende kan ik zo niet voor de geest halen maar vertrouw op jullie
quote:Op woensdag 30 december 2020 08:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Langzame opbouw naar een gitaarsolo van 5-6 minuten
Warren Zevon jatte daar trouwens ook van.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel is trouwens van Kid Rock he
Als je van gitaren houdt, zet dan de radio niet uit tijdens de eerste vier minuten van het liedje, maar wacht tot het eindquote:Op woensdag 30 december 2020 08:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Deze is maar zo zo... volgende kan ik zo niet voor de geest halen maar vertrouw op jullie
Werewolves of Londonquote:Op woensdag 30 december 2020 08:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Warren Zevon jatte daar trouwens ook van.
Fox on the Runquote:
T is de Top 2000 hè, radio sowieso niet uitzettenquote:Op woensdag 30 december 2020 08:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je van gitaren houdt, zet dan de radio niet uit tijdens de eerste vier minuten van het liedje, maar wacht tot het eind
Waarom zou je het op het eind van het nummer uitzetten?quote:Op woensdag 30 december 2020 08:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je van gitaren houdt, zet dan de radio niet uit tijdens de eerste vier minuten van het liedje, maar wacht tot het eind
WHO THE FUCK IS ALICE?quote:
Die staat dan ook beduidend hoger.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een stukkie beter.
Misschien denk je, rustig nummertje. Even de hond uitlaten of zoquote:Op woensdag 30 december 2020 08:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zou je het op het eind van het nummer uitzetten?
Juist het begin bevalt me al goed.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien denk je, rustig nummertje. Even de hond uitlaten of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |