Langzame opbouw naar een gitaarsolo van 5-6 minutenquote:Op woensdag 30 december 2020 08:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Deze is maar zo zo... volgende kan ik zo niet voor de geest halen maar vertrouw op jullie
quote:Op woensdag 30 december 2020 08:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Langzame opbouw naar een gitaarsolo van 5-6 minuten
Warren Zevon jatte daar trouwens ook van.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel is trouwens van Kid Rock he
Als je van gitaren houdt, zet dan de radio niet uit tijdens de eerste vier minuten van het liedje, maar wacht tot het eindquote:Op woensdag 30 december 2020 08:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Deze is maar zo zo... volgende kan ik zo niet voor de geest halen maar vertrouw op jullie
Werewolves of Londonquote:Op woensdag 30 december 2020 08:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Warren Zevon jatte daar trouwens ook van.
Fox on the Runquote:
T is de Top 2000 hè, radio sowieso niet uitzettenquote:Op woensdag 30 december 2020 08:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je van gitaren houdt, zet dan de radio niet uit tijdens de eerste vier minuten van het liedje, maar wacht tot het eind
Waarom zou je het op het eind van het nummer uitzetten?quote:Op woensdag 30 december 2020 08:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je van gitaren houdt, zet dan de radio niet uit tijdens de eerste vier minuten van het liedje, maar wacht tot het eind
WHO THE FUCK IS ALICE?quote:
Die staat dan ook beduidend hoger.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een stukkie beter.
Misschien denk je, rustig nummertje. Even de hond uitlaten of zoquote:Op woensdag 30 december 2020 08:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zou je het op het eind van het nummer uitzetten?
Juist het begin bevalt me al goed.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien denk je, rustig nummertje. Even de hond uitlaten of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |