quote:
Maar dat is heel simpel man, gewoon goeie muziekquote:Op woensdag 30 december 2020 08:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Iedereen die al tien jaar naar de lijst luistert.
Het bijzondere is dat ze er dit jaar drie keer instaan
Trainspotting is geniaal. Met fantastische soundtrack.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb die film nooit gezien, maar dit motiveert niet.
De film is meer Iggy Pop dan Underworld...quote:
Schots is fantastischquote:Op woensdag 30 december 2020 08:43 schreef kipknots het volgende:
[..]
Trainspotting is geniaal. Met fantastische soundtrack.
Je moet wel tegen Schots kunnen.
Ja dat zie ik ook, maar ik heb het over het feit dat ze met drie nummers in de lijst en dan twee daarvan achter elkaar staan.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staan er zelfs 3x in sinds dit jaar.
Iggy is dan wel weer een reden om de film te kijkenquote:Op woensdag 30 december 2020 08:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De film is meer Iggy Pop dan Underworld...
Nu moet ik denken aan Spud aan de ontbijttafel bij de ouders van zijn vriendin
Ik heb het boek een keer geokcht in het Engels. Ik heb de eerste bladzijde echt een keer of vijf door moeten lezen voor ik snapte hoe dat Schots werkte. Wee bairn betekent dus kleine babyquote:Op woensdag 30 december 2020 08:43 schreef kipknots het volgende:
[..]
Trainspotting is geniaal. Met fantastische soundtrack.
Je moet wel tegen Schots kunnen.
Je kan ook het boek proberen te lezen. Geschreven in fonetisch Schots. En kijken dan naar de film.quote:
Deze is maar zo zo... volgende kan ik zo niet voor de geest halen maar vertrouw op julliequote:Op woensdag 30 december 2020 08:45 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is een goed opwarmertje voor het vijf minuten gitaar genot zometeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |