Helaas wel....quote:Op woensdag 30 december 2020 08:26 schreef MaJo het volgende:
Waarom bellen ze opeens met luisteraars, dat was de eerste dagen toch niet
Ze hebben tijd over.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:26 schreef MaJo het volgende:
Het is wel steeds erger geworden. Dan hadden ze beter de albumversie van Blue Monday kunnen draaien.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:26 schreef MaJo het volgende:
Wasa Knackebrödquote:Op woensdag 30 december 2020 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Wasa, dat is toch gewoon een pak crackers?
Mischien moeten ze dan es wat meer volledige albumversie draaienquote:
Goh waar zouden die vandaan komen?quote:Op woensdag 30 december 2020 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Wasa, dat is toch gewoon een pak crackers?
Uit de supermarktquote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 30 december 2020 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel steeds erger geworden. Dan hadden ze beter de albumversie van Blue Monday kunnen draaien.
quote:
Staan ze die daar vers te bakken?quote:
Of de 12 inch. (Of in dit geval de 7, ik weet het nooit)quote:
Gelukkig niet. Er staat soms al zo'n bakmannetje allerlei dingen te maken. Nou daar zit ik echt niet op te wachten, die bakgeur als ik 's ochtends om 9:00 de winkel in loopquote:
In die lijn zouden ze ook wel Eisbär mogen draaien!quote:Op woensdag 30 december 2020 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of de 12 inch. (Of in dit geval de 7, ik weet het nooit)
Is dat een soort Schnappi?quote:Op woensdag 30 december 2020 08:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
In die lijn zouden ze ook wel Eisbär mogen draaien!![]()
Heel naar de geur van vers brood!quote:Op woensdag 30 december 2020 08:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Er staat soms al zo'n bakmannetje allerlei dingen te maken. Nou daar zit ik echt niet op te wachten, die bakgeur als ik 's ochtends om 9:00 de winkel in loop
Was dat het maar. Nee die staat dan vless te bakken en zulks.'s morgens. Bah.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heel naar de geur van vers brood!
Hier ruik je regelmatig de geur van de Douwe Egberts fabriek, ook zo naar
Utrechtenaar gespot!quote:Op woensdag 30 december 2020 08:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heel naar de geur van vers brood!
Hier ruik je regelmatig de geur van de Douwe Egberts fabriek, ook zo naar
quote:
Oh het is serieus?quote:Op woensdag 30 december 2020 08:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was dat het maar. Nee die staat dan vless te bakken en zulks.'s morgens. Bah.
Hey niet scheldenquote:
Ik zeg niet bakker he. Zo'n demoknakker die dan wat producten aanprijst en dan denkt dat het een goed idee is om dan dat soort dingen alvast in de ochtend te gaan maken.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh het is serieus?waarom staat de bakker vlees te bakken
Sorry sorry sorry..quote:
Ah verkeerd begrepen. Nee dat is minder!quote:Op woensdag 30 december 2020 08:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zeg niet bakker he. Zo'n demoknakker die dan wat producten aanprijst en dan denkt dat het een goed idee is om dan dat soort dingen alvast in de ochtend te gaan maken.
Staat Bricks and Mortar bij jou op ja?quote:
Dat geloof ik wel. Ik heb ze in ZiggoDome gezien en had het idee dat ik net zo goed het album op had kunnen zetten.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:34 schreef MaJo het volgende:
EditorsEen paar jaar geleden nog gezien in het Paard in Den Haag, erg gaaf in zo’n kleine zaal
Echt?quote:Op woensdag 30 december 2020 08:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Ik heb ze in ZiggoDome gezien en had het idee dat ik net zo goed het album op had kunnen zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |