Helaas wel....quote:Op woensdag 30 december 2020 08:26 schreef MaJo het volgende:
Waarom bellen ze opeens met luisteraars, dat was de eerste dagen toch niet
Ze hebben tijd over.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:26 schreef MaJo het volgende:
Het is wel steeds erger geworden. Dan hadden ze beter de albumversie van Blue Monday kunnen draaien.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:26 schreef MaJo het volgende:
Wasa Knackebrödquote:Op woensdag 30 december 2020 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Wasa, dat is toch gewoon een pak crackers?
Mischien moeten ze dan es wat meer volledige albumversie draaienquote:
Goh waar zouden die vandaan komen?quote:Op woensdag 30 december 2020 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Wasa, dat is toch gewoon een pak crackers?
Uit de supermarktquote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 30 december 2020 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel steeds erger geworden. Dan hadden ze beter de albumversie van Blue Monday kunnen draaien.
quote:
Staan ze die daar vers te bakken?quote:
Of de 12 inch. (Of in dit geval de 7, ik weet het nooit)quote:
Gelukkig niet. Er staat soms al zo'n bakmannetje allerlei dingen te maken. Nou daar zit ik echt niet op te wachten, die bakgeur als ik 's ochtends om 9:00 de winkel in loopquote:
In die lijn zouden ze ook wel Eisbär mogen draaien!quote:Op woensdag 30 december 2020 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of de 12 inch. (Of in dit geval de 7, ik weet het nooit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |