Goeie band hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 08:34 schreef Zorro het volgende:
Ik ken eigenlijk helemaal geen Editors. Lijkt best te pruimen.
Eensch, maar als je achterin de zaal zit is de sfeer toch echt andersquote:Op woensdag 30 december 2020 08:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt?op festivals is het ook altijd wel een feestje
Round Round?quote:Op woensdag 30 december 2020 08:37 schreef Ferdo het volgende:
Inmiddels alweer twintig(!) jaar geleden geleend door de Sugababes, die baslijn.
Ik draai me zo nog weer even om hoor.quote:
Absoluutquote:Op woensdag 30 december 2020 08:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eensch, maar als je achterin de zaal zit is de sfeer toch echt anders
Overload.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Round Round?
Je leert nog eens wat.
Oh ja die bedoelde ik, stop de tijd.quote:
Nu hoor ik het, is me nooit opgevallen!quote:Op woensdag 30 december 2020 08:37 schreef Ferdo het volgende:
Inmiddels alweer twintig(!) jaar geleden geleend door de Sugababes, die baslijn.
Die stond er in 2014 voor het laatst inquote:Op woensdag 30 december 2020 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
GO ASK ALICE
who the fuck is alice?
Vroeger was het niet altijd beter, blijkt dus maar weer.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die stond er in 2014 voor het laatst in
quote:
quote:
Ik heb die film nooit gezien, maar dit motiveert niet.quote:
Film is ronduit kut... had er niks meequote:Op woensdag 30 december 2020 08:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb die film nooit gezien, maar dit motiveert niet.
Barbaar...quote:Op woensdag 30 december 2020 08:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb die film nooit gezien, maar dit motiveert niet.
O in dat geval hebben ze er prima muziek bij uitgezocht dan.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Film is ronduit kut... had er niks mee
Staan er zelfs 3x in sinds dit jaar.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:41 schreef PzKpfw het volgende:
Wie had ooit gedacht dat er nog eens twee keer Lynyrd Skynyrd in de lijst zou staan![]()
Drie.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:41 schreef PzKpfw het volgende:
Wie had ooit gedacht dat er nog eens twee keer Lynyrd Skynyrd in de lijst zou staan![]()
Iedereen die al tien jaar naar de lijst luistert.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:41 schreef PzKpfw het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |