Klinisch technologen zijn lui die technische geneeskunde hebben gestudeerd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
https://www.randstad.nl/v(...)&zoekterm=vaccineren
Je moet een BIG registratie hebben
Dit lijkt de lijst mensen te zijn die in aanmerking komen voor BIG:
[..]
Maar dit biedt ook mogelijkheden!
Dit lijkt te betekenen dat GGZ medewerkers ook mogen vaccineren. @:Evenstar , jij bent neem ik aan klinisch technoloog oid, of weet jij wat dat is?
Erge van de situatie is eigenlijk dat je dat niet zeker weetquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is dit een slechte grap of wat ?
Ja, dat is gisteren, ik zit nu naar de cijfers vandaag te kijken.quote:
Willen ze straks eindelijk beginnen, ligt er 3 cm sneeuw.Draait alles weer in de soep.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:39 schreef Heeinz het volgende:
Wat een land, wat een organisatie, wat een zooitje
Ongeveer twee weken voordat het zover is nog even van alles regelen terwijl het er al een goede negen maanden aan zit te komen
Waanzinnig
Kijk eens naar de datum van de tweetsquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat is gisteren, ik zit nu naar de cijfers vandaag te kijken.
Of het regent, en alle treinen naar de vaccinatiecentra worden geannuleerd. Of zou je niet met de trein mogen komen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:43 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Willen ze straks eindelijk beginnen, ligt er 3 cm sneeuw.Draait alles weer in de soep.
Dan heb je ook geen avondklok meer nodig, dan blijven mensen wel thuis.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:43 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Willen ze straks eindelijk beginnen, ligt er 3 cm sneeuw.Draait alles weer in de soep.
https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jspquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Kijk eens naar de datum van de tweets
Vergeten strooizout te regelen in alle consternatiequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:43 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
2021 gaat net zo'n kutjaar worden voor evenemrnten als 2020. Okee heeeel misschien kan ADE weer doorgaan in oktober maar heb er een hard hoofd in.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:10 schreef _serial_ het volgende:
Kennisje van mij werkt voor toeleverancier van ID-T overigens, en die wist mij te melden dat ID-T er een heel hard hoofd in heeft dat er überhaupt festivals komen volgend jaar, als de overheid niet nu al mee wil gaan denken met hun suggesties.
Het is inmiddels bijna 10 voor 12 voor die branche, om volgend jaar iets te gaan organiseren.
Er zit een vertraging van een dag ongeveer bij stichting NICE. Er staat ook duidelijk wordt nog aangevuld door de ziekenhuizen. Gebaseerd op LCPS data was vandaag een van de netto slechtste dagen in de ziekenhuizen sinds begin van corona.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jsp
Zie toch duidelijk 2471 op de verpleegafdeling staan, was gisteren 2619
https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-ic.jsp
En 693 op de IC, was gisteren 712
Ik zou ook in oktober nog niet rekenen op grootschalige evenementen of het moet ineens heel hard lopenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
2021 gaat net zo'n kutjaar worden voor evenemrnten als 2020. Okee heeeel misschien kan ADE weer doorgaan in oktober maar heb er een hard hoofd in.
Ik hoop dat jij ongelijk hebt en ik gelijk,quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zit een vertraging van een dag ongeveer bij stichting NICE. Er staat ook duidelijk wordt nog aangevuld door de ziekenhuizen. Gebaseerd op LCPS data was vandaag een van de netto slechtste dagen in de ziekenhuizen sinds begin van corona.
of op.... kan maar zo hè, vergeten te bestellen ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vergeten strooizout te regelen in alle consternatie
maarja dat is dan wel overmacht....quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:43 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)groter-te-maken.htmlquote:Scholen weer open?
Fanoy noemt het opvallend dat veel jonge kinderen ziek zijn geworden op de school. "Ze zijn niet ernstig ziek, maar hebben wel echt klachten. Het is nu nog een aanname dat de Britse variant wat besmettelijker is bij kinderen en ook iets vaker milde klachten geeft."
"Tot nu toe dachten we dat kinderen niet zo meededen met corona, maar dit kan het beeld doen kantelen. Voor de kinderen is het vooral vervelend, maar niet erg. Het is wel erg lastig voor de vraag hoe het nu staat met het openen van de scholen."
Precies daarom is het onderzoek naar wat er precies gebeurd is op en rond die school zo belangrijk, zegt Koopmans. "De maatschappij wil heel graag de scholen zo snel mogelijk weer open hebben, maar de vraag is of dat wel verstandig is. We proberen te achterhalen of het inderdaad zo is dat kinderen op de basisschool met deze variant besmettelijker zijn. Dat is heel lastig vast te stellen."
Ben bang voor Nederland ja. Eerder in andere landen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
2021 gaat net zo'n kutjaar worden voor evenemrnten als 2020. Okee heeeel misschien kan ADE weer doorgaan in oktober maar heb er een hard hoofd in.
Ze moeten een beetje opschieten met innovatieve ideeën buiten de vaccinaties, om het leven weer op gang te krijgen. Entree tot evenementen met negatieve test etc. Dat helpt dan ook meteen met toekomstige virusuitbraken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou ook in oktober nog niet rekenen op grootschalige evenementen of het moet ineens heel hard lopen
Helpt niet echt als sneltesten door het putje gespoeld zijn van de week.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:56 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ze moeten een beetje opschieten met innovatieve ideeën buiten de vaccinaties, om het leven weer op gang te krijgen. Entree tot evenementen met negatieve test etc. Dat helpt dan ook meteen met toekomstige virusuitbraken.
moet jij eens opletten......quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:57 schreef Daario het volgende:
[..]
Kan niet anders. Langzamer is niet meer mogelijk
Eerst kijken hoe het loopt. Dat soort experimenten kun je doen als de cijfers laag zijn. Als het nu misgaat heb je gelijk weer een probleem namelijk. Even afwachten dus.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Basisscholen en onderbouw middelbare open doen vanaf 19 januari tot de krokosvakantie en kijken hoe het loopt?
Rest online.
Of kijken wat er in de UK geroepen wordt over de Britse variant en het effect op kinderen? Zal vast meer bekend zijn.
Mwah, gezien het rijke verleden van bureaucratie zou ik daar niet zomaar vanuit gaanquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk, er is een hele goede reden voor een BIG registratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |