Ik hoop alleen dat kinderen niet meer besmettelijk worden door deze nieuwe variant, ik werk namelijk met kinderenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Verschrikkelijk natuurlijk, maar de kans is ontzettend klein.
Ik zie dit vrijwel zeker gebeuren. Er zijn al landen die vaccinaties eisen tegen gele koorts, dus waarom dit niet. Zeker nu vrijwel de hele wereld de eis voor een negatieve test heeft, is dit maar een minimale toevoeging / vervanging.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:00 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Westerse landen dat zullen doen voor de eigen burgers, wegens de te verwachten reactie. Maar er zullen ongetwijfeld landen zijn die vaccinatie verplicht stellen voor buitenlandse bezoekers (vrachtwagenchauffeurs?). Dat zou een manier kunnen zijn waarop landen gezamelijk (een deel van) de bevolking dwingen, zonder dat ze het hun eigen bevolking moeten opleggen...
https://www.rtlnieuws.nl/(...)r-zet-zon-20-prikkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nog aan het zoeken. Dit is wat ik tot nu toe heb gevonden:
https://rijksvaccinatieprogramma.nl/deskundigheid
In 3.1.1 staat een stuk over 'nieuwe medewerkers in het RVP', maar dit lijkt te focusen specifiek op mensen die in de zorg werken.
Kwam trouwens per ongeluk deze link tegen, die geeft een hele mooie tabel over hoeveel vaccins er geleverd worden en wanneer ze geleverd worden:
https://www.rivm.nl/covid(...)richtlijn-uitvoering
Nog geen 2000,- per maand is wel een dingetje. Ik wil best iedere zaterdag en zondag komen, maar denk niet dat ik dan nog mn hypotheek kan betalenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:23 schreef HPoi het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)r-zet-zon-20-prikken
Is dat echt een harde eis? Vrijwel iedereen in die lijst van beroepen zal al aan het werk zijn (en een hoger salaris hebben) of om persoonlijke redenen niet kunnen werken. Zo ga je toch nooit genoeg personeel vinden?quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
https://www.randstad.nl/v(...)&zoekterm=vaccineren
Je moet een BIG registratie hebben
Dit lijkt de lijst mensen te zijn die in aanmerking komen voor BIG:
[..]
Maar dit biedt ook mogelijkheden!
Dit lijkt te betekenen dat GGZ medewerkers ook mogen vaccineren. @:Evenstar , jij bent neem ik aan klinisch technoloog oid, of weet jij wat dat is?
Je mag ook minder dan 24 uur werken staat er ergens. Maar 2.000 pm schiet niet zo heelveel op nee.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nog geen 2000,- per maand is wel een dingetje. Ik wil best iedere zaterdag en zondag komen, maar denk niet dat ik dan nog mn hypotheek kan betalen
Waarom niet?quote:
Zijn bron ontkracht dat. Klik maar eens op de link die hij noemt, dan zie je de data.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:25 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ook wel heel typisch weer, alle 4 de woordvoerders van Hugo tegelijk met vakantie.
Vier verschillende woordvoerders is ook wel veel eigenlijk (als het fulltime positie is).,
Nouja vanaf morgen dus wel weerquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:32 schreef HPoi het volgende:
[..]
Zijn bron ontkracht dat. Klik maar eens op de link die hij noemt, dan zie je de data.
Doe niet zo achterlijk, er is een hele goede reden voor een BIG registratie.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Lang leve de bureaucratie. De zoektocht naar duizenden prikkers even bemoeilijken door een BIG-registratie als vereiste te hebben.
Nieuw plan?? Bron?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
Vaccineren zou op 8 januari beginnen maar de Jong denkt nu na over een nieuw plan![]()
Ik neem aan een sneller plan dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
Vaccineren zou op 8 januari beginnen maar de Jong denkt nu na over een nieuw plan![]()
- Eerste persoon is afwezig van 24 december t/m 1 januariquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:32 schreef HPoi het volgende:
[..]
Zijn bron ontkracht dat. Klik maar eens op de link die hij noemt, dan zie je de data.
Nee de e-learning voor callcenter personeel schijnt toch lastiger te zijn dan gedacht dus die mogen twee weken langer studeren.quote:
Fysiek college toch?.... O,.... wacht.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee de e-learning voor callcenter personeel schijnt toch lastiger te zijn dan gedacht dus die mogen twee weken langer studeren.
1 juno begint het vaccineren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee de e-learning voor callcenter personeel schijnt toch lastiger te zijn dan gedacht dus die mogen twee weken langer studeren.
Neequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
Het lijkt erop dat de ziekenhuisopnames, incl IC t.o.v. gisteren iets zijn gedaald. Zou het echt zo zijn?
is dit een slechte grap of wat ?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |