Ik persoonlijk denk dat de bevolking niet meer te houden is, als eenmaal het grootste gedeelte van ouderen, kwetsbare en zorgverleners is gevaccineerd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:11 schreef capricia het volgende:
Onderscheid maken tussen wel of niet gevaccineerden?
Laten we daar in elk geval mee wachten totdat iedereen de kans gehad heeft om een vaccinatie te ontvangen.
Ik voorspel je dat de pandemie daarna over is. Dat hoop ik althans.
Oh daar ben ik wel mee eens hoor... ik ga niet op vakantie of naar concerten ofzo..quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ik ben ook niet voor een verplichting maar ik vind dat zolang het virus nog rond gaat je best mag selecteren bij evenementen
Als de ziekenhuizen leeg zijn, dan houdt het gewoon op met de maatregelen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik persoonlijk denk dat de bevolking niet meer te houden is, als eenmaal het grootste gedeelte van ouderen, kwetsbare en zorgverleners is gevaccineerd.
Maar hebben we het nu over de periode na de vaccinaties of de periode terwijl de overheid bezig is vaccinaties uit te rollen? Terwijl de overheid bezig is heb ik namelijk geen keuze, dan ben ik gewoon op moment x aan de beurt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
als dat mogelijk is omdat er veel minder besmettelijken zijn heeft dat natuurlijk de voorkeur. Ik kan er alleen wel mee leven dat voor een beperkte periode geselecteerd wordt als dat nodig is om te voorkomen dat een hele sector om valt. En ook vind ik dat het verdedigbaar is dat als je zelf kiest je niet te laten vaccineren dat je even niet vooraan de rij staat om deel te kunnen nemen aan evenementen.
Ik besef heel goed dat dit een impopulair standpunt is.
Kroegen moeten echt wel open kunnen voordat iedereen gevaccineerd is hoor... festivals vind ik wat anders, maar cafes dichthouden tot in de zomer...quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:03 schreef Janneke141 het volgende:
Stel dat je festivals, kroegen etc. alleen opent voor mensen die het geluk gehad hebben dat ze al gevaccineerd zijn. Wie gaat er dan werken? Of mag dat wel zonder vaccin?
Zou je die oudern dan niet gewoon als laatste vaccineren? Die zijn nou eenmaal economisch gezien niet zo erg belangrijk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik persoonlijk denk dat de bevolking niet meer te houden is, als eenmaal het grootste gedeelte van ouderen, kwetsbare en zorgverleners is gevaccineerd.
Ik denk juist dat je eerder buiten festivals kan doen ipv binnenevenementen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:14 schreef popje het volgende:
[..]
Kroegen moeten echt wel open kunnen voordat iedereen gevaccineerd is hoor... festivals vind ik wat anders, maar cafes dichthouden tot in de zomer...
Ik neem aan dat we het effect van de vaccinaties ook gaan terugzien in het aantal ziekenhuis opnames. Zodra die flink gedaald zijn zou de rest van de samenleving nog maar beperkt hinder moeten ondervinden van de maatregelenquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De eenrichtingssolidariteit laat zich weer eens van zijn beste kant zien. Ouderen en kwetsbaren zijn als eerste aan de beurt voor het vaccin, en mogen als het aan veel mensen ligt weer naar de horeca en evenementen, puur en alleen omdat zij het geluk hebben gehad als eerst een prik te mogen ontvangen. De rest van de samenleving die nauwelijks last krijgt van corona, mag nog even een paar maandjes thuis verpieteren en leven met beperkingen terwijl de gevaccineerden waarvoor we dit hele circus hebben opgetuigd weer plezier mogen maken. Ouderen en kwetsbaren afschermen is volledig onbespreekbaar. Echt schiet mij maar lek hoor![]()
Als de ouderen en kwetsbaren gevaccineerd zijn kun je alles weer opengooien.
Aha, dat verduidelijkt e.e.a.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Excuus.
Deze gevolgtrekking was niet mijn bedoeling.
Als jij bijv vindt dat het vaccin te snel ontwikkeld is, kan dat voor jou een valide reden zijn. Ik wil met mijn post geenszins zeggen dat iedereen die kritisch op het vaccin is, een complotdenker is.
Mijn post ging er meer over dat ook als je extreme theorieën aanhangt, je recht op zelfbeschikking gegarandeerd moet zijn.
Je hebt het nu over onze ouders hè..quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou je die oudern dan niet gewoon als laatste vaccineren? Die zijn nou eenmaal economisch gezien niet zo erg belangrijk.
Erg cynisch maar ik verdenk de regering van een vergelijkbaar denken. De oudjes nemen ze toch al niet meer op in het ziekenhuis, dus die vaccineren gaat de druk op de ziekenhuizen niet erg verlagen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou je die oudern dan niet gewoon als laatste vaccineren? Die zijn nou eenmaal economisch gezien niet zo erg belangrijk.
Zijn dat niet precies degenen die met een zwaar ziekteverloop de zorg omver kegelen bij grootschalige besmetting?quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar die worden wel aan het begin gevaccineerd, dus dat spreekt dat toch tegen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Erg cynisch maar ik verdenk de regering van een vergelijkbaar denken. De oudjes nemen ze toch al niet meer op in het ziekenhuis, dus die vaccineren gaat de druk op de ziekenhuizen niet erg verlagen.
Ze wilden de medewerkers in de zorg eerder gaan vaccineren onder het mom van dat is logistiek makkelijker. Dat terwijl ieder ander land de voor het virus meest kwetsbaren vaccineren. Nu lijken ze inderdaad iets terug te krabbelen maar moet dat nog zien. Dat zal wel weer een polderoplossing worden. Dat ze 10% krijgen ofzo.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar die worden wel aan het begin gevaccineerd, dus dat spreekt dat toch tegen?
Ik kan me best voorstellen dat er grensgemeentes met Duitsland oid zijn die zullen zeggen: joo, we rijden even met zn allen die kant op, hebben 't geregeld met onze Duitse vrienden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:21 schreef HPoi het volgende:
Ik ben bang dat de vaccin beschikbaarheid voor Hugo onverwacht komt en groter wordt dan verwacht. En dat ze dat niet kunnen verwerken en we op 1 april miljoenen aan vaccins hebben liggen, welke nog niet gebruikt zijn/worden ivm te langzaam prikken.
Dan stel ik mij zo voor dat we die loodsen bestormen.
Dat zo'n maatregel enkel overwogen zal worden nadat iedereen de kans gekregen heeft om zich te laten vaccineren spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar hebben we het nu over de periode na de vaccinaties of de periode terwijl de overheid bezig is vaccinaties uit te rollen? Terwijl de overheid bezig is heb ik namelijk geen keuze, dan ben ik gewoon op moment x aan de beurt.
Idd, viva la revolucion!quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:21 schreef HPoi het volgende:
Ik ben bang dat de vaccin beschikbaarheid voor Hugo onverwacht komt en groter wordt dan verwacht. Waarschijnlijk komen er in Q1 al meer vaccins ook onze kant op dan ze nu denken/hadden verwacht. En dat ze dat niet kunnen verwerken en we op 1 april miljoenen aan vaccins hebben liggen, welke nog niet gebruikt zijn/worden ivm te langzaam prikken.
Niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat zo'n maatregel enkel overwogen zal worden nadat iedereen de kans gekregen heeft om zich te laten vaccineren spreekt voor zich.
Zelfs dan zou ik het een brug te ver vinden, maar dat weet je van de discussie van vanmiddag alquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat zo'n maatregel enkel overwogen zal worden nadat iedereen de kans gekregen heeft om zich te laten vaccineren spreekt voor zich.
Als de boel op lange termijn niet goed uit blijkt te pakken zal het ook de eerste groep zijn die je nog intensiever verzorgen moet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zijn dat niet precies degenen die met een zwaar ziekteverloop de zorg omver kegelen bij grootschalige besmetting?
Ik zie dit zo gebeuren he dat inderdaad miljoenen vaccins klaarliggen in de opslag maar we niet voldoende prikkers hebben om ze te zetten en nog steeds met maatregelen zitten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:21 schreef HPoi het volgende:
Ik ben bang dat de vaccin beschikbaarheid voor Hugo onverwacht komt en groter wordt dan verwacht. Waarschijnlijk komen er in Q1 al meer vaccins ook onze kant op dan ze nu denken/hadden verwacht. En dat ze dat niet kunnen verwerken en we op 1 april miljoenen aan vaccins hebben liggen, welke nog niet gebruikt zijn/worden ivm te langzaam prikken.
het zou heel specifiek gaan om grotere evenementen dus niet om de meer dagelijkse uitjes. Kijk je kunt er allerlei vragen bij stellen en praktische beperkingen zien, het gaat er voor mij vooral om dat ik dat zou kunnen accepteren als daarmee een bedrijfstak geholpen is. Liever heb ik ook dat het niet nodig is en ik houd me zo veel mogelijk aan de regels maar blijkbaar lukt het ons samen niet de boel onder controle te krijgen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar hebben we het nu over de periode na de vaccinaties of de periode terwijl de overheid bezig is vaccinaties uit te rollen? Terwijl de overheid bezig is heb ik namelijk geen keuze, dan ben ik gewoon op moment x aan de beurt.
Hoe wil je dat dit praktisch gaat werken? Moet je je vaccinatiebewijs meenemen naar een evenement waar het gecontroleerd wordt? Moet je het uploaden bij het kopen van een ticket?
Wat mij betreft is het heel simpel. Ik zit nu sinds eind februari/begin maart elke dag thuis, net als vele anderen met mij. Dat doe ik niet voor mezelf, maar voor anderen die ziek kunnen worden als ik het zou krijgen. Die ontzettend kleine kans dat ik er heel ziek van zal worden is kleiner dan dat ik iedere dag met de auto naar kantoor zou gaan en een ongeluk krijg.
Op het moment dat gevaccineerden weer dingen mogen betekent het dat ik niet langer thuis hoef te blijven, want de mensen waarvoor ik thuis moet blijven zijn gevaccineerd.
Klopt iemand die ik ken ook in die branche. Ik wil hier niemand zijn of haar hoop de grond in boren maar de kans dat Pinkpop in juni doorgaat is echt heel klein. Misschien is de impact van corona dan wel een stuk minder en die ziekenhuizen helemaal leeg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:10 schreef _serial_ het volgende:
Kennisje van mij werkt voor toeleverancier van ID-T overigens, en die wist mij te melden dat ID-T er een heel hard hoofd in heeft dat er überhaupt festivals komen volgend jaar, als de overheid niet nu al mee wil gaan denken met hun suggesties.
Het is inmiddels bijna 10 voor 12 voor die branche, om volgend jaar iets te gaan organiseren.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zou denken dat Pinkpop door zou gaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Klopt iemand die ik ken ook in die branche. Ik wil hier niemand zijn of haar hoop de grond in boren maar de kans dat Pinkpop in juni doorgaat is echt heel klein. Misschien is de impact van corona dan wel een stuk minder en die ziekenhuizen helemaal leeg.
Maar zo'n festival is niet iets wat je in een dag organiseert, Wie gaat er voor de kosten opdraaien als het toch allemaal weer niet door kan gaan het is allemaal niet te verzekeren.
Ik geloof direct dat er zat andere landen zijn die het wel zo zullen doen. Volgens mij postte @crystal_meth vanmiddag een lijstje met hoe andere landen ermee aan de slag gingen en hoe ze het in gingen richten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
het zou heel specifiek gaan om grotere evenementen dus niet om de meer dagelijkse uitjes. Kijk je kunt er allerlei vragen bij stellen en praktische beperkingen zien, het gaat er voor mij vooral om dat ik dat zou kunnen accepteren als daarmee een bedrijfstak geholpen is. Liever heb ik ook dat het niet nodig is en ik houd me zo veel mogelijk aan de regels maar blijkbaar lukt het ons samen niet de boel onder controle te krijgen.
Over de weigeraars: het is je eigen keuze je niet te laten vaccineren en dat mag maar daar mogen dan gevolgen aan verbonden worden zolang er nog geen sprake is van groepsimmuniteit. Het gaat in Nederland niet gebeuren maar er zullen buiten Nederland ongetwijfeld plekken komen waar selectie op vaccinatie gaat komen.
Het is meer hoop dan wijsheidquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:28 schreef wpor het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zou denken dat Pinkpop door zou gaan eigenlijk.
En dan Hugo; ja met de kennis van toen wisten we niet dat we prikkers nodig zouden hebben, dat we ineens zoveel vaccins zouden krijgen!quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik zie dit zo gebeuren he dat inderdaad miljoenen vaccins klaarliggen in de opslag maar we niet voldoende prikkers hebben om ze te zetten en nog steeds met maatregelen zitten.
"we wisten niet dat we moesten prikken, dachten dat het pillen zouden zijn !"quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:30 schreef popje het volgende:
[..]
En dan Hugo; ja met de kennis van toen wisten we niet dat we prikkers nodig zouden hebben, dat we ineens zoveel vaccins zouden krijgen!
Pillen slikken kan ie misschien wel die Hugo. Dan ziet ie vrolijke beelden, net zo vrolijk als zijn schoenen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
"we wisten niet dat we moesten prikken, dachten dat het pillen zouden zijn !"
Foutje bedankt !![]()
In Italië werd gediscussieerd over een mogelijke verplichting voor ambtenaren en zorgwerkers indien de vaccinatiebereidheid te laag zou liggen. In de andere landen (Oostenrijk, Spanje, Duitsland, Frankrijk) benadrukte men dat het vrijwillig was. Oostenrijk werkte wel aan een elektronisch vaccinatie attest, de Duitse minister van volksgezondheid zei dat privileges voor gevaccineerden niet aan de orde waren zolang niet iedereen de kans had gekregen om zich te laten vaccineren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik geloof direct dat er zat andere landen zijn die het wel zo zullen doen. Volgens mij postte @:crystal_meth vanmiddag een lijstje met hoe andere landen ermee aan de slag gingen en hoe ze het in gingen richten.
Als er gevolgen aan niet vaccineren zitten is het niet je eigen keuze, dat is (indirecte) dwang. De daadwerkelijke anti-vaxxers ga je op geen enkele manier overtuigen, die zullen het verplichten gewoon zien als een andere reden om het niet te doen. Maar de groep die twijfels heeft omdat ze het niet kennen, het niet kunnen overzien, er nare ervaringen mee hebben of wat dan ook moet je bij de hand nemen en het uitleggen. Daar (indirecte) dwang tegen inzetten gaat alleen maar averechts werken.
voor de duidelijkheid: ik ben ook voor voorlichting. Ik zeg alleen dat ik persoonlijk kan leven met een tijdelijke selectie op vaccinatie als dat een sector helpt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik geloof direct dat er zat andere landen zijn die het wel zo zullen doen. Volgens mij postte @:crystal_meth vanmiddag een lijstje met hoe andere landen ermee aan de slag gingen en hoe ze het in gingen richten.
Als er gevolgen aan niet vaccineren zitten is het niet je eigen keuze, dat is (indirecte) dwang. De daadwerkelijke anti-vaxxers ga je op geen enkele manier overtuigen, die zullen het verplichten gewoon zien als een andere reden om het niet te doen. Maar de groep die twijfels heeft omdat ze het niet kennen, het niet kunnen overzien, er nare ervaringen mee hebben of wat dan ook moet je bij de hand nemen en het uitleggen. Daar (indirecte) dwang tegen inzetten gaat alleen maar averechts werken.
Headline 1 april 2021: Opslagloodsen sluiten hun deuren, er past geen vaccin meer bij!quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:30 schreef popje het volgende:
[..]
En dan Hugo; ja met de kennis van toen wisten we niet dat we prikkers nodig zouden hebben, dat we ineens zoveel vaccins zouden krijgen!
Daardoor zullen er nog vaak illegale feestjes zijn het komende jaar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:28 schreef wpor het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zou denken dat Pinkpop door zou gaan eigenlijk.
Hier ben ik ook bang voor dus. Zelfs als er zoveel komen als nu gepland is en niet meer lijkt er een periode aan te komen waarin er miljoenen zijn zonder dat er een plan klaarligt om deze daadwerkelijk te gaan zetten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:21 schreef HPoi het volgende:
Dat zou echt een schande zijn maar kan ik mij niet voorstellen. De cursus om te leren prikken schijnt heel eenvoudig en kort zijn. In deze tijd zou je met gemak deze vacatures moeten kunnen vervullen, ondanks het lage salaris.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik zie dit zo gebeuren he dat inderdaad miljoenen vaccins klaarliggen in de opslag maar we niet voldoende prikkers hebben om ze te zetten en nog steeds met maatregelen zitten.
Als ze nu even doorpakken dan gaan ze mensen van defensie opleiden om deze prikken te kunnen gaan zetten voor de massavaccinaties van de "gezonde mensen" rond de zomer. Dan heb je genoeg mankracht om een paar miljoen per week te vaccineren. We weten niet hoeveel doses er beschikbaar zijn, maar wellicht zijn het er miljoenen. Voortschrijdend inzicht tonen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:30 schreef popje het volgende:
[..]
Lief !quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:37 schreef chratnox het volgende:
Weet je, toch maar even een serieus positief punt.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb dit jaar heel veel geleerd. Over mijzelf, over hoe 'weerbaar' mijn gezin is, hoe makkelijk we ons aanpassen aan de veranderende situatie en hoeveel mensen wel daadwerkelijk naar elkaar omkijken. De studenten die tijdens de eerste golf boodschappen gingen doen voor ouderen in een risicogroep die niet naar buiten durfden, de creativiteit die veel ondernemers hebben laten zien.
2021 gaat hoe dan ook anders zijn, en ergens zal ik het ook jammer vinden als dit subforum verdwijnt. Ik heb in dit subforum veel geleerd van anderen en veel hele goede discussies met mensen kunnen voeren.
De daadwerkelijk negatieve mensen in dit topic met als enige insteek om negatief te zijn waren op 1 hand te tellen.
Oh en, als ik mijn cursus vaccineren mag afronden kom ik jou wel eerst vaccineren @:Predator40, dan kun jij gewoon op vakantie
quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:37 schreef chratnox het volgende:
Weet je, toch maar even een serieus positief punt.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb dit jaar heel veel geleerd. Over mijzelf, over hoe 'weerbaar' mijn gezin is, hoe makkelijk we ons aanpassen aan de veranderende situatie en hoeveel mensen wel daadwerkelijk naar elkaar omkijken. De studenten die tijdens de eerste golf boodschappen gingen doen voor ouderen in een risicogroep die niet naar buiten durfden, de creativiteit die veel ondernemers hebben laten zien.
2021 gaat hoe dan ook anders zijn, en ergens zal ik het ook jammer vinden als dit subforum verdwijnt. Ik heb in dit subforum veel geleerd van anderen en veel hele goede discussies met mensen kunnen voeren.
De daadwerkelijk negatieve mensen in dit topic met als enige insteek om negatief te zijn waren op 1 hand te tellen.
Oh en, als ik mijn cursus vaccineren mag afronden kom ik jou wel eerst vaccineren @:Predator40, dan kun jij gewoon op vakantie
Als deze kwetsbare groepen gevaccineerd zijn dan kan de "rest" ook weer normaal doen want corona vormt nauwelijks een gevaar voor ze.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:40 schreef Schuifpui het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch dat mensen die gevaccineerd zijn, weer meer mogen. Juist voor de horeca, reisbranche en festivals moet je zo snel mogelijk dingen toestaan. Niet meer dan logisch om mensen een vaccinatiebewijs te geven waarmee ze toegang krijgen tot dit soort activiteiten.
Verder wordt begonnen met zorgpersoneel en ouderen en laat dat net de groepen zijn die het hardst geleden hebben onder deze pandemie, dus laat ze vooral van dit soort voordelen genieten.
Lekker kinderachtig om te zeggen: Ik nog niet, dan hullie ook niet boehoe.
Inderdaad, minimaal de mensen van defensie met een medische basis/functie.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als ze nu even doorpakken dan gaan ze mensen van defensie opleiden om deze prikken te kunnen gaan zetten voor de massavaccinaties van de "gezonde mensen" rond de zomer. Dan heb je genoeg mankracht om een paar miljoen per week te vaccineren. We weten niet hoeveel doses er beschikbaar zijn, maar wellicht zijn het er miljoenen. Voortschrijdend inzicht tonen.
Salaris is inderdaad ook niet om over naar huis te schrijven. In deze crisis situatie kan je best wel effe het dubbele lappen toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:38 schreef Daario het volgende:
[..]
Dat zou echt een schande zijn maar kan ik mij niet voorstellen. De cursus om te leren prikken schijnt heel eenvoudig en kort zijn. In deze tijd zou je met gemak deze vacatures moeten kunnen vervullen, ondanks het lage salaris.
En wat nu als het vaccineren vertraging oploopt? Ga je dan miljoenen mensen maanden uitsluiten van volledige deelname aan de maatschappij?quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:40 schreef Schuifpui het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch dat mensen die gevaccineerd zijn, weer meer mogen. Juist voor de horeca, reisbranche en festivals moet je zo snel mogelijk dingen toestaan. Niet meer dan logisch om mensen een vaccinatiebewijs te geven waarmee ze toegang krijgen tot dit soort activiteiten.
Verder wordt begonnen met zorgpersoneel en ouderen en laat dat net de groepen zijn die het hardst geleden hebben onder deze pandemie, dus laat ze vooral van dit soort voordelen genieten.
Lekker kinderachtig om te zeggen: Ik nog niet, dan hullie ook niet boehoe.
Zie laatste alinea van mn post.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:43 schreef Fred het volgende:
[..]
En wat nu als het vaccineren vertraging oploopt? Ga je dan miljoenen mensen maanden uitsluiten van volledige deelname aan de maatschappij?
Ze zouden eigenlijk nu moeten staken voor een hoger salaris.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:43 schreef HPoi het volgende:
Salaris is inderdaad ook niet om over naar huis te schrijven. In deze crisis situatie kan je best wel effe het dubbele lappen toch?
Ik zou gewoon het hele apparaat hiervoor opleiden. Dan kan jij heel Nederland die in aanmerking komt binnen een paar weken vaccineren. Het ziet er gewoon echt naar uit dat er enorme voorraden komen te liggen omdat er veel te weinig prikkers zijn als wij op dit slakken tempo gaan vaccineren. Hoe wil jij ooit met deze paar GGD'ers heel Nederland gaan vaccineren? Gaat maanden duren. Die hele voorraad moet er binnen een paar weken doorheen gejast worden en niet maanden daar liggen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:42 schreef HPoi het volgende:
[..]
Inderdaad, minimaal de mensen van defensie met een medische basis/functie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |